60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

تاریخ انتشار : آبان ۱۳, ۱۳۹۷ تاریخ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ نویسنده : حسین بافنده زمان مورد نیاز مطالعه : 4 دقیقه تعداد بازدید : 8.95هزار بازدید

چرا آموزش ایلوستریتور pdf ؟

در این مقاله از رسانه‌ی آموزشی مکتب تی وی به معرفی کتاب آموزش ایلوستریتور pdf پرداخته‌ایم تا همه‌ی عزیزان بتوانند به این نرم‌افزار وکتوری دسترسی داشته باشند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت آماده کردن هنرجویان خود در زمینه آموزش ایلوستریتور و نرم‌افزار Illustrator این کتاب را  بر اساس استاندارد  کاربر کاردانش به رشتهٔ تحریر درآورده است. برا ی دانلود کتاب آموزش illustrator تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نکته مثبت این است که شاخه کاردانش و به‌طورکلی نیاز کشور عزیزمان ایران، در جهت اشتغال فعال و کارآمد، تأکید بر مهارت‌آموزی است، بهترین روش در جهت دستیابی به این هدف در هنرستان‌ها، تدریس به سبک پروژه محوری است، و بنابراین کتاب حاضر نیز بر اساس همین ویژگی‌ها چیده شده است.

آموزش سریع ایلوستریتور

دوره رایگان ایلوستریتور در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان ایلوستریتور در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.  





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

کتاب آموزشی ایلوستریتور pdf

 

در این روش تدریس طبق کتاب آموزش ایلوستریتور pdf ، کافی است پس از تدریس مباحث آموزشی هر فصل، در ادامه کار برای افزایش توان مهارتی هنرجویان، جمع‌بندی مطالب درس با یک پروژه توسط هنرآموز مربوطه انجام‌شده که اقدام به ساخت آن نماید، هنرجویان نیز می‌توانند به مشاهده مراحل انجام کار پرداخته و درنهایت به‌صورت انفرادی یا گروهی اقدام به بازسازی پروژه مورد نظر نمایند.

امید است این سبک به کار رفته در کتاب pdf کتاب ایلوستریتور  از نظر آموزش بتواند قدرت ابتکار، خلاقیت و درعین‌حال مهارت‌آموزی حرفه‌ای هنرجویان را تقویت نماید.هرچند که به هنرجویان عزیز پیشنهاد می‌شود، علاوه بر  مطالب کتاب و پروژه‌های ارائه‌شده در آن، از تمرینات مشابه و کاربردی بیشتری، فراتر از محتویات کتاب نیز، در جهت افزایش سواد عملی خود بهره گرفته و آن‌ها را هرچه بیشتر با پروژه‌های حرفه‌ای بازار کار آشنا نمایند.

هرچند که در پست مربوط به معرفی و دانلود کتاب آموزش illustrator از رسانه‌ی آموزشی مکتب تی وی ارائه شد اما در توضیحات مقدماتی کتاب آموزش ایلوستریتور pdf آمده است که  به‌طورکلی Illustrator به معنی تصویرگر، یک نرم‌افزار گرافیکی برای طراحی و تصویرسازی است که با ابزارهای مختلف موجود در برنامه می‌توان اقدام به خلق آثار برداری و جلوه‌های گرافیکی بسیار جذابی کرد.

از این نرم‌افزاربرای طراحی نشان‌واره، کشیدن نقشه‌های راهنما، کشیدن عکس و تصویربرداری، کشیدن طرح‌های اطلاع‌رسانی یا Infographics و طراحی گرافیکی اوراق اداری، بروشور، تقویم، صفحات وب، چندرسانه‌ای و فهرست‌های تبلیغاتی می‌توان استفاده کرد.

این نرم‌افزار محصول شرکت ادوبی است بنابراین با نرم‌افزار Photoshop و سایر محصولات این شرکت سازگاری کامل دارد. نسخه‌ای که در کتاب آموزش ایلوستریتور pdf مورد بررسی قرار خواهد گرفت، نسخه Illustrator CC یا همان Creative Cloud است که دارای قابلیت سازگاری با فناوری روز دنیا و اضافه شدن ذخیره‌سازی ابری است.

با رشد بسیار سریع اینترنت در سراسر جهان و استفاده بسیار زیاد از انواع دستگاه‌های الکترونیکی مانند:انواع رایانه‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند، گجت‌ها و… این ایده به وجود آمد که برای استفاده هم‌زمان کاربران از چند دستگاه و قابلیت سریع دسترسی به اطلاعات درهرلحظه، نرم‌افزارهای طراحی‌شده جدید دارای قابلیت رایانش ابری ۲ باشند به‌طوری‌که کاربران بتوانند اطلاعات خود را در یک فضای اختصاصی و مختص به خود قبلاً آپلود کرده و در هر لحظه و با هر دستگاهی که به اینترنت متصل است به اطلاعات خود دسترسی داشته و نیازی به کپی کردن نباشد.

ما در پی دی اف کتاب ایلوستریتور علاوه بر آشنایی با محیط برنامه و کاربرد ابزارها و دستورات موجود در نرم‌افزار Illustrator CC به‌صورت عملی نیز، شما را با کاربردهای حرفه‌ای آن آشنا خواهیم کرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار نسخه Adobe Illustrator CC :

  • طراحی آثار برداری مختلف
  • اجرای سریع‌تر و آسان‌تر ایده‌های طراحی در محیطی با ابزارهای متنوع
  • آماده‌سازی گرافیک برداری برای سایر نرم‌افزارها
  • پنل کنترل رنگ بسیار پیشرفته
  • امکان کار کردن سریع و راحت با نقاط موجود در یک مسیر برداری
  • قابلیت ویژه نرم‌افزار در انجام عمل ،Cropبرای ایجاد برش‌های محدودهای برای گرفتن خروجی
  • قابلیت گروه‌بندی عناصر و اشیاء طراحی، جهت ویرایش سریع و راحت آن‌ها
  • امکان تایپ متن سریع به خاطر وجود امکانات متنی کاراکتری و پاراگرافی
  • امکان گرفتن خروجی استاندارد برای وب
  • قابلیت ایجاد خروجی‌های pdf
  • امکان تولید گرافیک‌های متحرک و جلوه‌های ویژه بصری
  • قابلیت ساخت نمادهای گرافیکی برای سایر نرم‌افزارها مانند Flash
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • تصاویری از کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

دوره نرم افزار ایلوستریتور از صفر تا صد

دوره نرم افزار ایلوستریتور از صفر تا صد

برنامه ایلوستریتور که تقریبا می توان از آن به دلیل وکتور بودن به عنوان محبوب ترین برنامه طراحی گرافیک نام برد، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این برنامه به منظور طراحی لوگو ، کارت ویزیت، اینفو گرافیک آموزش نقاشی دیجیتال و دیگر طراحی های گرافیکی می توان استفاده کرد. خلق تصاویر در ...

%60 تخفیف
926.800 تومان
370.720 تومان
بررسی و خرید دوره

کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

کتاب آموزش ایلوستریتور pdfکتاب آموزش ایلوستریتور pdf

کتاب آموزش ایلوستریتور pdf

برای دانلود کتاب آموزش illustrator و آموزش گام به گام کتاب ایلوستریتور از طریق لینکی که در ادامه آمده اقدام کنید. مفتخریم که تا پایان مقاله pdf کتاب ایلوستریتور همراه ما بودید.

 

رسانه آموزشی مکتب تی وی در مقاله کتاب آموزش ایلوستریتور pdf ، فایل دانلود کتاب آموزش ایلاستریتور را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است. کافی بعد از باز کردن مقاله و مطالعه مشخصات به انتهای مقاله رفته و روی دانلود فایل کلیک کنید.

دیدگاه کاربران

۲ دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 سال قبل

تشکر از زحمات شما

پشتیبانی مکتب تی وی
پشتیبانی مکتب تی وی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

درود خوشحالیم که مطلب کتاب آموزش ایلوستریتور مورد توجهتون قرار گرفته