60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
درآمدزایی ازافترافکت

درآمدزایی ازافترافکت

تاریخ انتشار : مرداد ۸, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : مهرآفاق نارویی زمان مورد نیاز مطالعه : 12 دقیقه تعداد بازدید : 2.59هزار بازدید

نرم افزار افترافکت

Adobe After Effects یک نرم افزار آهنگسازی شگفت انگیز است که موشن گرافیک و جلوه های بصری عالی تولید می کند. این اپلیکیشن که در ترکیب با انواع اپلیکیشن های Adobe مانند Premiere Pro و Anime برای تمام علاقه مندان به آموزش افتر افکت استفاده می شود، ابزاری قدرتمند برای فیلمسازان است.همچنین این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در بازار است، علاوه بر این برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز موجود است. کار با افتر افکت همراه  فتوشاپ و ایلاستریتور باعث می شود شما خلاقیت بیشتری داشته باشید. با این دو برنامه کاراکترهای خود را طراحی کرده و در افتر افکت استفاده می کنید. با استفاده ازافتر افکت می توانید آثار محسور کننده ای در زمینه هنرهای تجسمی ایجاد کنید. افتر افکت با Adobe Premiere، Adobe Photoshop، Adobe Audition بسیار سازگار است همچنین با فراگیری آن ها و طراحی پروژه های جذاب گرافیکی می توان درآمد بسیار بالایی را کسب نمود. حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان با  After Effects  درآمدزایی کرد؟ یا اینکه راه های درآمدزایی ازافترافکت چیست؟

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

بازارکار افترافکت

نرم‌افزار جذاب و کاربردی افترافکت قابلیت های فراوانی برای کاربران خود دارد به طوری که باعث می شود شما خالق پدیده های هنری بی نظیری می‌کند. این نرم‌افزار در حوزه‌های مختلف کاربردهای گسترده‌ای دارد.  

بخش انیمیشن در After Effects نیز یکی از سودآورترین گزینه های سال های اخیر به حساب می آید. سادگی و در عین حال قدرت موشن گرافیک باعث بهبود بازارکار افترافکت می شود، در واقع در این فضا تلفیق صدا و تصویر به شکلی منحصر به فرد انجام می شود و گزینه بسیار مهمی برای شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود. درواقع توصیه می شود،افرای که به کارهای گرافیکی و ادیت و روتوش عکس و فیلم تمایل دارند حتما کار با نرم افزارهای شرکت ادوبی به ویژه افترافکت و پریمیر را بیاموزند. این برنامه ها دارای جایگاه بسیار مناسبی در بازار کارهستند ، وبا انجام فعالیت های متنوع با استفاده از این برنامه ها میتوان باعث رونق بازارکارAfter Effects شد.

راه های درآمدزایی ازافترافکت

در واقع در این مقاله می خواهیم ببینیم چگونه می توان کسب درآمد با After Effects را انجام داد . ما با حوزه های مختلفی سروکار داریم و ویژگی های هر حوزه را به تفصیل بررسی می کنم. برای کسب درآمد با After Effects روش های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تولید تیزرهای تبلیغاتی

رایج ترین استفاده از موشن گرافیک، ساخت تیزرهای تبلیغاتی است. به احتمال زیاد موشن گرافیک را در برنامه های تلویزیونی و تبلیغات آنلاین دیده باشید تعداد زیادی از مخاطبان با دیدن این تبلیغات جذب محتوا و محصولات آنها می شوند ونسبت به آن محصول و کسب و کار اعتماد کسب می کنند.

تیزرهای تبلیغاتی بحث مهمی است که این روزها زیاد به چشم می آید، برای معرفی برندهای مختلف و کسب و کارهای تازه کارنیاز به ساخت تیزرهای تبلیغاتی می باشد که به راحتی توسط نرم افزار افترافکت امکان پذیر است و درصورتی که قادر باشید تیزرهای حرفهای بسازید، می توانید به درآمد بی نظیری دست پیدا کنید، ساخت تیزرهای تبلیغاتی می تواند تاثیر به سزایی روی کار و درآمدزایی ازافترافکت داشته باشد،همچنین میتوان بیان کرد که، After Effects به صورت کاملا حرفه ای کار می کند. با ابزار After Effects می توانید جلوه های زیبایی را به تبلیغات افزود و البته می توانید در تصاویر برش ایجاد کنید و متن را متحرک کنید. علاوه براین ، این گزینه باعث شده است بازارکار افترافکت نیز بهبود یابد و به تعبیری افرادی که درزمینه تیزرهای تلویزیونی فعالیت می کنند غالبا می توانند پروژه های سالانه دریافت کنند. این بخش بازار بزرگی را تسخیر کرده و روز به روز در حال توسعه است.و همچنین یکی از مهمترین راه های درآمدزایی ازافترافکت محسوب می شود.

راه های درآمدزایی ازافترافکت

ایجاد کلیپ های عروسی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با After Effects ، ساخت و تولید کلیپ های عروسی برای عروس و دامادها است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود کلیپ های عروسی متفاوت و جذابی بسازید. درواقع می توان گفت این بخش بازار بسیار گسترده تری به حساب می آید. در این قسمت انگیزه خلق یک اثر زیبا بسیار اهمیت دارد، زیرا نمونه کار شما در دسترس عموم نیست و یا به دلایل دیگر ممکن است این انگیزه کمتر باشد، اما اینکه بتوانید رویایی ترین روز زندگی یک فرد را زیباتر و ماندگارتر کنید، انگیزه ایجاد می کند، همینطور برای کسب درآمد بالا در این زمینه، علاوه براینکه باید بسیار حرفه ای و با تجربه باشید، باید با یک تیم عکاسی و فیلمبرداری همکاری کنید. چون قرار است روزها و لحظات خوب و خاطره انگیز زندگی مردم را مستند کنید و به تصویر بکشید واین کار باید به بهترین شکل انجام شود. و از این طریق نیز بازارکارAfter Effects رونق می یابد.

بازارکارAfter Effects

تولید انیمیشن

درواقع زمانی که بحث افترافکت مطرح می شود، انیمیشن در ذهن افراد تداعی می شود همچنین در نظر داشته باشید که در حال حاضر بزرگترین بازارکارAfter Effects در زمینه ساخت انیمیشن های چند ثانیه ای و به اصطلاح موشن گرافیک است ، این رشته یکی از سودآورترین قابلیت های افترافکت در سال های اخیر محسوب می شود. سادگی و در عین حال قدرت موشن گرافیک باعث بهبود بازارکار افترافکت می شود، در واقع در این فضا تلفیق صدا و تصویر به شکلی منحصر به فردی انجام می شود و گزینه بسیار مهمی برای شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود. با ساخت انیمیشن می توانید به هدف درآمدزایی ازافترافکت دست یابید. افتر افکت و پریمیر به لطف ابزارهای متنوع و کاربردی و افکت های منحصربفرد خود گزینه بسیار مناسبی برای تولید انیمیشن های سه بعدی جذاب و با کیفیت هستند. ویژگی خوب موشن گرافیک این است که بیشتر این بازار توسط افراد عادی سفارش داده می شود که مزیت آن پرداخت سریع و نقدی، حساسیت کمتر به مشکلات جزئی، خلاقیت بیشتر و بازار بزرگتر و منظم تر است.بطور خلاصه اگر مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید قطعا می تواند بازار کار بسیار خوبی برای شما باشد.

بازارکارAfter Effects

ساخت پروژه های آماده

یکی دیگر از راه های درآمدزایی ازافترافکت ایجاد یک پروژه آماده برای After Effects نیز این روزها بسیار سودآور است زیرا این تجارت در فضای مجازی به محبوبیت فراوانی  دست یافته است. شما میتوانید قالب ها و پروژه های آماده After Effects  را به صورت آنلاین ایجاد و شناسایی کنید، در واقع افراد زیادی هستند که مهارت در کارهای گرافیکی ندارند و با نرم افزارAdobe  کار می کنند، اما دوست دارند ویدیوها و کلیپ هایی که در شبکه های محبوبی مانند اینستاگرام ارسال می کنند بسیار جذاب و حرفه ای باشد. هزاران نفر هر روز به دنبال پروژه های افتر افکت به صورت آنلاین هستند و سایت هایی مانند Videohive و Envato Elements وجود دارند که می توانید واقعاً قالب های After Effects خود را بفروشید و درآمد واقعی داشته باشید ، شما می توانید در زمینه های مختلف کاری با خلاقیت و نوآوری پروژه های بسیار زیبایی بسازید و با فروش هر کدام درآمد خوبی کسب کنید.

راه های درآمدزایی ازافترافکت

تصویر اصلی دوره آموزش افتر افکت

دوره نرم افزار افتر افکت از صفر تا صد

نرم افزار Adobe After Effects یکی از مهم ترین نرم افزار های کمپانی ادوبی بوده که دو کار عمده ساخت موشن گرافیک و انیمیشن سازی و یا جلوه های ویژه را با آن میتوان انجام داد . درواقع بهتر است قبل از یادگیری و آموزش انیمیشن سازی مهارت لازم کار با این نرم افزار را در آموزش افتر افکت بیاموزید. یکی از مهمترین دلایل ...

%60 تخفیف
659.400 تومان
263.760 تومان
بررسی و خرید دوره

امور آموزشی و تدریس

اساتید و مدرسانی که فیلم های آموزشی تولید می کنند برای افزایش درک و تاثیر ویدیوهای خود به تغییرات گرافیکی نیاز دارند به همین جهت از After Effects بسیار استفاده می کنند همچنین از این راه با ایجاد دوره های آموزشی خود و با انجام کارهایی مانند متحرک کردن لوگوی آنها در ابتدای فیلم، اضافه کردن زیرنویس، ایجاد پس‌زمینه متحرک، حذف پرده‌های کروماکی، رفع و تکان دادن عیوب تصویر، و همچنین با ایجاد انیمیشن‌های آموزشی می توانند باعث درآمدزایی ازافترافکت شوند.

درآمدزایی ازافترافکت

مونتاژ و تدوین فیلم

درواقع نرم افزارهای تدوین مانند پریمیر دارای ترانزیشن های خوبی هستند، اما انتقال های پیچیده مبتنی بر کمپلکس های سه بعدی یا چندلایه به راحتی در After Effects فعال می شوند و حتی پروژه های آماده زیادی برای انتقال وجود دارد.برای هر تدوینگری نیاز است که با After Effects آشنا باشد، تدوینگران می توانند زمینه های نزدیک به کار خود را با After Effects ، مانند ایجاد ایستگاه های لوگو و عناوین و زیرنویس های زیبا، انجام دهند. همیشه چیزهایی در فیلم ها وجود دارد که باید حذف شوند، قسمت هایی از تصویر کسل کننده یا روشن می شود، قسمت هایی مانند تغییر آسمان و غیره که به راحتی با افتر افکت قابل انجام هستند.

تدوین و مونتاژدر مقایسه با سایر راه های کسب درآمد با After Effects و نمایش اولیه به تجربه و مهارت بیشتری نیاز دارد و همچنین باید دانش و تجربه در زمینه سینما وجود داشته باشد. اما اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، قطعا درآمد عالی کسب خواهید کرد.

کسب درآمد با After Effects

تولید جلوه‌های ویژه کلیپ های موزیک ویدیو

بازارکارAfter Effects در این زمینه هر روز در حال وسیع تر شدن است و مشاغل معمولی به سمت مشاغلی با تاثیر بالا در حال حرکت هستند. هر کلیپ موسیقی که در نظر می گیرید دارای ویژگی ها و جلوه های ویژه ای است که توسط افترافکت در آن ایجاد شده است. After Effects نرم افزاری بسیار متنوع و جالبی برای ایجاد جلوه های ویژه، تنظیم نور و رنگ، استفاده از صفحه سبز و … می باشد. بنابراین با بازاریابی ساده در شبکه های اجتماعی و ارائه نمونه کارهای خوب به مشتریان می توان سفارشات زیادی را به دست آورد.

بازارکارAfter Effects

آموزش دادن افترافکت

اگر دانش و مهارت بسیار خوبی در افترافکت دارید و به صورت حرفه ای در این زمینه فعال هستید، می توانید فیلم های آموزشی ضبط کرده و این برنامه ها را به صورت آنلاین به علاقه مندان آموزش دهید زیرا نرم افزار افترافکت تقریبا یکی از پیچیده ترین نرم افزارهای تدوین فیلم می باشد ودرواقع یادگیری خودآموز سخت و زمان بر است و باید از منابع آموزشی استفاده کرد. از آنجایی که علاقه مندان به این نرم افزار زیاد هستند، یکی از بهترین راه های درآمدزایی ازافترافکت از طریق آموزش آنلاین این نرم افزار است. برگزاری دوره های آموزشی، همکاری در فروش فایل و … از جمله راه هایی است که می توانید از آموزش این نرم افزار کسب درآمد کنید.

راه های درآمدزایی ازافترافکت

ساخت اعلام برنامه و تیتراژ برنامه های تلویزیونی

فعالیت ها و شغل هایی در شبکه های تلویزیونی وجود دارد که کاملاً مبتنی بر نرم افزار گرافیکی After Effects است درنتیجه میتوانید با تلویزیون همکاری کنید و کارهای مختلفی مانند اعلام برنامه و لوگوی ایستگاه های شبکه، زیرنویس ثابت و روان، امواج بین برنامه ها، انیمیشن برای اخبار ویژه و …. برنامه‌های تلویزیونی خارج از شبکه همچنین برای تیتراژ آغازین و پایانی و وله های بین برنامه‌ای، را به عنوان یک به متخصص افترافکت انجام دهید. تیتراژ حرفه ای در فیلم و تلویزیون نشان دهنده کیفیت یک فیلم است، به خصوص در تیتراژ ابتدایی. تولید میان برنامه نیز یک راه مناسب برای کسب درآمد با After Effects است، اما باید با کارگردانان و فیلمسازان مطرح ارتباط بگیرید.

کسب درآمد با After Effects

ساخت تیتراژ فیلم های سینمایی

این رشته نیز یکی از رشته هایی است که در سینما نیازبه تخصص فراوانی دارد و برای اینکه بتوانید دراین حوزه فعالیتی داشته باشید باید در زمینه افتر افکت بسیار مجرب و ماهر باشید. تیتراژ فیلم ها بسیار حائز اهمیت است و می تواند ارزش و اعتبار فیلم را دو چندان کند. حتی گاهی مواردی پیش می آید که یک تیتراژ توانسته جایزه جداگانه ای را از آن خود کند و به دلیل جلوه  بصری و جذابیت منحصر به فردش مورد تحسین قرار گیرد. بنابراین باید با استفاده از ابزارها، عناصر و افکت های After Effects تیتراژی جذاب و منحصر به فرد بسازید تا بتوانید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

کسب درآمد با After Effects

حوزه شبکه‌های اجتماعی

فیلم و ویدئو در شبکه های اجتماعی روز به روز به سرعت در حال گسترش است و تمامی بررسی ها و آمارها نشان می دهد که هیچ رسانه موثری مانند ویدئو برای جلب توجه مخاطبان وجود ندارد. به هر میزانی که این ویدیوها جذاب تر و متوع تر باشند، تأثیر بیشتری بر ذهن مخاطب می گذارند و مدیران و کاربران شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام از قدرت ویدیو در بازاریابی مطلع هستند و به سمت آن می روند. با بازاریابی ساده برای این کانال ها و ارائه یک نمونه کارخوب به آنها، می توانید سفارشات زیادی دریافت کنید یا مدیران این شبکه‌ها خودشان برای وسعت کسب‌ وکارشان می‌توانند افترافکت را در حد کار و نیازخودشان بیاموزند. و در زمینه بازارکار افترافکت به موفقیتی دست یابند.

بازارکار افترافکت

ساخت لوگوی متحرک

گزینه ای دیگر برای بازارکارAfter Effects را می توان ساخت لوگوی متحرک، نام برد. هر نوع ویدیویی که برای اینترنت تولید می شود نیاز به معرفی دارد که سازنده آن ویدیو را معرفی کند، مناسب ترین معرفی، لوگوی متحرک آن سازنده است که ویدیو را جذاب و زیبا می کند.علاوه براین هرگونه محصول آنلاین دارای یک نام تجاری خاص است، یعنی لوگویی که آن را از سایر محصولات متمایز می کند. در این راستا استفاده از لوگوهای متحرک بسیار حائز اهمیت است و باعث حفظ وضعیت آوایی می شود. در نظر داشته باشید که بازارکار افترافکت در زمینه ایجاد لوگو کمی ضعیف است، اما این به دلیل تکرار ایده هاست و طراحان باید کنترل بیشتری روی لوگوها داشته باشند.

بازارکارAfter Effects

.

ساخت جلوه‌های ویژه سینمایی

درادامه ارزیابی درآمدزایی ازافترافکت به جلوه های سینمایی میرسیم که یکی از کاربردی ترین راه های درآمدزایی ازافترافکت است و در این راستا لازم است از پیشرفته ترین امکانات افتر افکت استفاده کنید بدیهی است که طراحان حرفه ای در این مسیر موفق هستند. تعداد زیادی از شاهکارهای سینمایی به کمک نرم‌افزار افترافکت ساخته شده‌اند، در این فیلم‌ها برای طراحی و اجرای تیتراژ، جلوه‌های ویژه و میکس ویدئویی از نرم‌افزار افترافکت استفاده کرده‌اند. افترافکت با قدرتی که دارد در حال حاضر جزء اولین گزینه‌ی فیلم‌سازان مطرح دنیا است. همینطور اکثر فیلم ها به دلیل کمبود بودجه محدودیت های زیادی در جلوه های ویژه دارند و به دنبال راه حل های کم هزینه هستند بنابراین عموماً باید سعی کنید ایده هایی را پیشنهاد دهید که از نظر فیلمساز قیمت ارزان و مناسبی داشته باشند واینکه طراحان حرفه ای می توانند به نتیجه خوبی برسند.

درآمدزایی ازافترافکت

Shortcode:

یکی از راه های کسب درآمد با After Effects ، ساخت و تولید کلیپ های عروسی برای عروس و دامادها است، همچنین تولید تیزرهای تبلیغاتی، ساخت پروژه های آماده، مونتاژ و تدوین فیلم،تولید جلوه‌های ویژه کلیپ های موزیک ویدیو نیز می باشند.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها