60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
پلاگین فیگما

پلاگین های پرکاربرد فیگما

تاریخ انتشار : دی ۵, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 3 دقیقه تعداد بازدید : 2.55هزار بازدید

پلاگین فیگما

برای نصب پلاگین در فیگما، پس از نصب ترم افزار که در مقاله‌ی نصب فیگما به آموزش فیگما آن پرداختیم، وارد سایت Figma.com شوید. از قسمت community، گزینه‌ی plugins را انتخاب کنید و هر افزونه‌ای که می‌خواهید را به‌راحتی دانلود و نصب کنید.

 پلاگین های فیگما

شروع طراحی رابط کاربری با نرم افزار Adobe Xd

شروع طراحی رابط کاربری با نرم افزار Adobe Xd

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره شروع طراحی رابط کاربری با نرم افزار Adobe Xd را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه در کیف پول خود دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

پلاگین های فیگما

در این قسمت کاربردی ترین پلاگین های فیگما معرفی شده است.

1.پلاگین Wireframe

افزونه Wireframe برای ایجاد یک نمونه اولیه زیبا از پروتوتایپ و ساختارهای اساسی در Figma بهترین است، به‌طوری‌که به هیچ کیت، فایل یا مهارت دیگری نیاز نیست. اگر یک طراح بخواهد در مراحل اولیه پروژه‌ای مانند برنامه‌ریزی و طوفان فکری خودش، فرآیند را ساده کند،

پس افزونه “Wireframe” نقش کلیدی را در این فرایند ایفا می‌کند. این پلاگین فیگما باعث می‌شود تا یک طراح وقت خود را صرف فکر کردن در مورد ایده‌های شگفت‌انگیز طراحی کند، نه اصولی که از قبل می‌داند.

Wireframe فهرستی از فریم‌های وایرفریم (قالب) از پیش طراحی‌شده برای اینترنت و موبایل دارد که به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند که می‌توان آن‌ها را مستقیماً با کلیک روی فریم به صفحه Figma اضافه کرد.

پیشنهاد می‌کنیم تمام چارچوب‌های افزونه را بررسی کنید و خواهید فهمید که برای کار فعلی خود به کدام‌یک نیاز دارید.

همه فایلها با فرمت Figma (SVG) هستند و ازاین‌رو قابل‌ویرایش هستند و کاربر می‌تواند بر اساس نیاز خود به‌راحتی کلیه فعالیت‌های چاپ و نمونه‌سازی را مدیریت کند.

نصب پلاگین در فیگما

2.پلاگین color palettes

بهترین پالت رنگ را از لیست عظیمی از بهترین پالت های رنگی پر از رنگ زیبا از افزونه پالت رنگ برای ایجاد یک طراحی چشم‌نواز در طرح خود بیابید.

با کمک پالت رنگ می‌توانید کد رنگ موردعلاقه، شماره پالت رنگ یا نامی را که از افزونه رنگ به خاطر دارید جستجو کنید و آن را در طرح خود اعمال کنید و آن را شگفت‌انگیز کنید.

پلاگین فارسی نویسی فیگما

آموزش نرم افزار فیگما پروژه محور

آموزش نرم افزار فیگما پروژه محور

فیگما مانند نرم افزاهای Adobe xd و اسکچ برنامه ای برای کمک به طراحان رابط کاربری و آموزش Ui به حساب می آید. این نرم افزار نیز توانایی این را دارد که پروژه های سنگین و  پرکار را بین چند نفر به اشتراک بگذارد تا به روند سرعت اتمام کار کمک کند. علاوه بر آن نرم افزار فیگما بر روی هر سیستم عامل یا مروگری قابلیت ...

%60 تخفیف
823.200 تومان
329.280 تومان
بررسی و خرید دوره

3.پلاگین Logo Creator

به دنبال الهام گرفتن از لوگو برای پروژه شگفت انگیز بعدی خود در Figma نیازی نیست که اینجا و آنجا سرگردان باشید تا یک لوگو را الهام بگیرید، در نرم افزار فیگما، یک افزونه لوگو که با مجموعه لوگوهای از قبل مرور شده و جمع‌آوری داده‌ها ایجادشده است، انتخاب کنید.

افزونه را انتخاب کرده و بهترین لوگو را بسازید. با انتخاب انواع اشکال، یک لوگوی زیبا ایجاد کنید یا می‌توانید یک لوگو از بین بالاتر از 300 طرح آماده انتخاب کنید.

پلاگین فیگما

4.پلاگین Illustration

یک کتابخانه رایگان با بیش از 250 تصویر که توسط پابلو استنلی ایجادشده‌اند که فقط با یک کلیک می‌توانید آن‌ها را به طرح خود اضافه کنید و همه تصاویر می‌توانند آزادانه تحت مجوز خلاق مشترک استفاده شوند.

پلاگین فیگما

5.پلاگین Product Planner

افزونه ی برنامه‌ریز محصول یکی دیگر از پلاگین های فیگما است که فرآیند طراحی رابط کاربری را برای شروع، برنامه‌ریزی محصول، بینش محصول، شناسایی ریسک، تعیین هدف و شناسایی مشکلات و عیب‌یابی راحت‌تر می‌کند.

از الگوی از پیش‌ساخته شده‌ای استفاده کنید که مربوط به وظایف شما باشد.

 پلاگین های فیگما

6.پلاگین Brand Colors

بهترین رنگ را از بهترین برندهای جهان و برنامه‌های جالب پیدا کنید. با این افزونه، می‌توانید رنگ‌های معروف از برندهای موردعلاقه‌ی خودتان یا رنگ برنامه‌ها و نرم‌افزارهای جذاب را جستجو کرده و آن را در طرح خود اعمال کنید و آن را شگفت‌انگیز کنید.

افزونه‌ی رنگ‌های برندهای تجاری امکان استفاده رایگان برای پروژه‌های تجاری و شخصی را فراهم می‌کند. فقط یک نسخه کامل برای پروژه‌های طراحی شگفت‌انگیز شما. خوش بگذرد!

 پلاگین های فیگما

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها