60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
کریپتو فاست

کریپتو فاست (Faucet) راهی آسان برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

تاریخ انتشار : اسفند ۲۳, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : ریحانه مسافر زمان مورد نیاز مطالعه : 6 دقیقه تعداد بازدید : 269 بازدید

در دنیای بی انتهای ارز های دیجیتال شما از راه های مختلفی قادر به کسب در آمد هستید.حتی در صورت پول کم بازهم از روش های قانونی این حوزه این کار امکان پذیر است.  اینجاست که کریپتو فاست (Crypto Faucet)  به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام کارهای ساده، ارزهای هر چند کم  به عنوان گیفت یا جایزه دریافت نمایند. اینجاست که میتوانیم بگوییم قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. چون این روش بسیار پر طرفدار می باشد تصمیم گرفتیم در این مقاله با کریپتو فاست بپردازیم و درباره /ان صحبت کنیم پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کریپتو فاست

آموزش رایگان ارز دیجیتال

آموزش رایگان ارز دیجیتال در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

کریپتو فاست چیست ؟

کریپتو فاست در واقع یک سامانه ای هست که باعث می شود با فعالیت در داخل آن شما ارز رایگان به دست بیاورید . این سامانه دارای سایت و اپلیکیشن است که شیوه ی کار آن این گونه هست با فعالیت کردن در این سامانه به شما تعداد کمی ارز رایگان هدیه می دهد .

شما برای این که ارز رایگان به دست بیاورید روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم . البته بعضی از این روش ها راحت هستند مانند مانند دیدن کلیپ های محصول ، نگاه کردن تبلیغات ، کلیک کردن روی لینک ها ، انجام دادن آزمون و تست ربات نبودن یا Captcha که برای جلوگیری از هجوم ربات ها به سایت می باشد .

میزان پاداش ها نیز بر اساس سختی و آسان بودن هست به طبع هر چه کار سخت تر باشد پاداش بیشتر هست و برعکس هرچه راحت تر باشد پاداش کمتری می دهد .

پاداش هایی که به صورت ارز رایگان به شما ارائه می شود در قالب کیف پول آنلاین به حساب کاربری شما واریز می شود و معمولا این کار بین یک روز تا یک هفته طول می کشد . بیشتر سایت ها ، کمترین سقف پرداخت را دارند .

کارکرد کریپتو فاست

از موقعی که ارز های دیجیتال به مردم جهان معرفی شد در طول چند سال عملکرد خوبی داشتند ولی برای بسیاری از مردم غریبه بودند و با آن آشنا نبودند . روش کریپتو فاست این بود که با ارز های رایگان و انجام دادن کار های راحت مردم را به سمت خود جذب کند و باعث شود مردم به ارز های دیجیتال علاقه پیدا کنند و روی آن سرمایه گذاری کنند .

کریپتو فاست

خطر های کریپتو فاست 

بعضی از سایت ها از روش های کلاهبرداری استفاده می کنند . ممکن است سیستم کاربران را به بد افزار آلوده کنند و خود را کریپتو فاست معرفی کنند که ممکن است خسارت زیادی به کاربر بزند . به همین دلیل کاربران باید در انتخاب سایت توجه و دقت زیادی بکنند .

انواع فاست های کریپتو

قصد داریم در ادامه این مقاله بعضی از فاست های رمز ارز به شما معرفی کنیم .

۱. بزرگترین فاست های بیت کوین 

بعضی از بهترین فاست های بیت کوین شامل Firefaucet , Freebitcoin , Cointply  و Cointpayu   می شوند .

کاربر ها می توانند با انجام دادن کار هایی مانند بازی کردن، حل معما و تست های آنلاین بیت کوین را نصیب خود کنند. معمولا بیشتر فاست های بیت کوین پرداخت سریع و مستقیم انجام می دهند .

انواع فاست های کریپتو

۲. برترین فاست های اتریوم 

روش کار فاست اتریوم مثل فاست بیت کوین هست و به کاربران اتر هدیه می دهد . برخی از بهترین فاست های اتریوم شامل موارد زیر است .

Bestfaucetsites.com شامل لیستی هست که برترین فاست های اتریوم را معرفی می کند و کاربر ها می توانند با انجام دادن کار هایی مانند حل کردن معما ، بازی کردن و ری کپچا اتریوم رایگان دریافت کنند .

Dutchy Corp  از دیگر سایت های رایگان فاست اتریوم هست که وظیفه دارد به کاربر ها خدماتی مانند بازی های مختلف و تست آنلاین به کاربران ارائه دهد . کاربر ها می توانند با انجام دادن این کار ها پاداش به دست بیاورند .

۳. بهترین فاست های مونرو

روش کار فاست های مونرو نیز شبیه موارد قبلی است و کاربران می توانند با دیدن تبلیغات ، تست های آنلاین کوین های رایگان مونرو را به دست بیاورند . که مقدار آن بین 0.000005 تا 0.025 هست که می توانند توکن مونرو را در هر جایزه خود دریافت کنند . همچنین این فاست دارای قرعه کشی نیز هست و کاربران در صورت برنده شدن می توانند جایزه رایگان بیشتری به دست بیاورند .

۴. بهترین فاست های زی‌کش

فاست های زی کش مناسب کار های کوچک است که به صورت رایگان ارائه می شود و پاداش آن در قالب Zcash  است که مقدار آن 0.000031 ZEC  هست که هر 20 ساعت یک بار پاداش می دهد و به طور مستقیم به کیف پول کاربران واریز می شود .

۵. برترین فاست های ترون 

فاست ترون مناسب افرادی هست که توکن رایگان Tron می خواهند . کاربران می توانند مانند مراحل قبل با بازی کردن ، تکمیل نظر سنجی ، معرفی به دوستان و غیره توکن رایگان TRX بگیرند .

انواع فاست های کریپتو

۶. برترین فاست های لایت کوین 

فاست های لایت کوین Litecoin Faucets  بر اساس تعداد کار هایی که کاربران در سایت انجام   می دهند تعداد کمی توکن LTC  جایزه می دهد .

فاست های توکن لایت کوین به صورت رایگان ارائه می کنند دو مدل هست .

لایت کوین Moon Litecoin  رایگان است که برای این که کاربران چند کار را انجام بدهند به آن ها ارائه کرده است و به کمک میکرو والت Coinpot.co برای ذخیره کردن جوایزی که کاربران به دست آوردند استفاده می کند . در صورت رسیدن به سقف ، هدیه های LTC را به حساب کیف پول کاربران واریز  می کند .

Fire Faucet  کاربر ها می توانند در سایت ثبت نام کنند تا ACP رایگان بگیرند و تا موقعی که امتیاز دریافت خودکار ACP داشته باشند می توانند به غیر از بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال ، لایت کوین نیز هدیه بگیرند .

کاربران می توانند با فعالیت های بیشتر مانند دیدن تبلیغات ، کلیک کردن روی لینک ها و از طریق جعبه هدیه ACP های بیشتری بگیرند . 

پکیج آموزش ارز دیجیتال

پکیج آموزش ارز دیجیتال

در پکیج آموزش ارز دیجیتال قدم به قدم همراه با پشتیبان اختصاصی خود به ۱.مقدمات و اصطلاحات ارز دیجیتال ۲.نحوه تحلیل فاندامنتال، کیف پول ها و صرافی ها ۳.الگوهای نموداری و پرایس اکشن و اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی مسلط ...

%50 تخفیف
5.000.000 تومان
2.500.000 تومان
بررسی و خرید دوره

کسب رایگان ارز دیجیتال به صورت قانونی

کریپتو فاست مسیری است که کاربران با پیمودن آن می توانند رمز ارز های کمی به دست بیاورند . در مقایسه با روز های اول به وجود آمدن رمز ارز ها ، این مسیر کمی پیچیده شده است . برای انجام این کار ها کاربران باید جستجوی گسترده ای انجام بدهند و با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنند .

کاربران اگر بتوانند به صورت مستمر از این پاداش های کریپتو بهره ببرند می توانند این پاداش های کوچک را به مقدار قابل توجهی تبدیل کنند . از جمله اگر ارزش توکن هایی که جمع می شود بیشتر شود سود بیشتری نیز نصیب کاربر می شود .

کریپتو فاست

سخن پایانی

زمانی شما از  روش فاست ها به طور صحیح  برای کسب درآمد استفاده کنید رفته رفته دارایی شما زیاد می شود. این فاست ها در مقایسه با سری اول  برای حل کپچای ساده پیچیده تر و متنوع تر شده‌اند. برای شروع کار با فاست‌های کریپتو، به یاد داشته باشید که تحقیقات گسترده و دقیق باید اولین قدم باشد.

در این بین باید مراقب سایت های مشکوک با وعده های وسوسه انگیز بود به سایت های معتبر تکیه کنید و مراقب دارایی خود باشید. امیدواریم این مقاله به افزایش دانش شما در زمینه کریپتو فاست کمک کرده باشد منتظر نظرات ،انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها