60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
تتر چیست؟

تتر چیست؟ تفاوت تتر و دلار را بشناسیم

تاریخ انتشار : اسفند ۲۲, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : ریحانه مسافر زمان مورد نیاز مطالعه : 7 دقیقه تعداد بازدید : 182 بازدید

تتر یکی از بهترین روش هایی هستش برای افرادی که نمی دانند چطور و با چه روشی  وارد دنیای ارز دیجیتال و متاورس شوند. این نکته را مد نظر داشته باشید که متاورس پر از نوسان می باشد به همین خاطر با ارز های کاغذی به راحتی نمی شود ارز دیجیتال خرید شاید بپرسید چرا؟ با توجه به این نوسانات نمیتوان در آن لحظه تشخیص داد ارز مورد نظر در قله قیمت است یا کف. تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT ارز دیجیتالی است که ارزشش آن با یک دلار آمریکا برابری می کند. و با پشتوانه خود برای مقابله با نوسان بازار به وجود آمده است. برای پاسخ به این سؤال که تتر چیست و چه فرقی با دلار دارد، ابتدا باید آن را به‌صورت کامل بشناسیم. برای پاسخ به این سوالات تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تتر چیست؟

آموزش رایگان ارز دیجیتال

آموزش رایگان ارز دیجیتال در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

تتر چیست؟

تتر یک در شبکه بلاک چین است. این ارز معادل ارز امریکا است. این ارز بسیار معتبر بوده است. تتر یک استیبل کوین بر اساس پشتوانه ایی از دلار آمریکا می باشد. استیبل وین نوعی ارز دیجیتال بر پایه یک چیز می باشد. سرمایه گذاران با استفاده از این ارز می توانند حفظ ارزش خود در بازار کریپتو و از نوسان ارز های دیگر در امان بمانند. این ارز نوسان زیادی ندارد و می توان گزینه بهتری باشد زیرا ارز های که در بازار هستند قیمت آن ها لحظه ایی تغییر می کند. برای درک بهتر این استیبل کوین به دلار آمریکا متصل است. طراحی آن جوری است که کارمزد کمی در معاملات برای کاربران دارد و بسیاری ازافراد درمعاملات از این کوین استفاده می کنند. این کوین با دلار امریکا قابل تعویض نیست. ولی ارزش این کوین با یک دلار برابر است. امنیت کامل نه ولی خوب است و باید بدانید که سیستم آن یه چند باری هک شده است و بعد سیستم این ارز بروز رسانی شده است.

تتر چیست؟

فرق بین تتر و دلار 

تتر شکل دیجیتالی همان دلار است. در تفاوت این میتوان به جای دلار از این ارز استفاده کرد و آن را با قیمت مناسبی تهیه کرد و از نوسان قیمت در آمان بود. این کوین نگهداری فیزیکی و امنیت بهتر از دلار را دارد. برای همین اکثر افراد از آن استفاده می کنند. خرید و فروش این ارز راحت تر از دلار است و می توان گفت که جایگزین خوبی برای دلار بوده است. شما برای خرید دلار از صرافی یا هرجای دیگر با تعداد بالا شاید به مشکل ای زیادی بر خورد کنید ولی استیبل کد این دردسر ها را ندارد و هر مقدار که تتر نیاز دارید را می توانید خرید کنید و یکی از کاربرد های آن این است که شما می توانید آن را به صورت آنلاین خرید کرده و ناراحتی بابت اینکه بیرون برید و جایی مطمئن برای خرید پیدا کنید و خرید های خود را هم می توانید به ولت یا کیف پول دیجیتالی بریزید. امنیت بهتری را نسبت به دلار به شما می دهد. و می توانید با آن خرید های اینترنتی  و بازی های بلاک چین که ارز نیاز دارند و می توانید وارد بازار معاملاتی ارز دیجیتال شوید و خرید یا فروش خود را انجام دهید. و با این کوین می توانید ارز های دیگری هم تهیه کنید و نیازی به تبدیل ارز ندارید. اگر شما دلار داشته باشید فضایی را اشغال کرده شما با استفاده از تتر فضایی را اشغال نمی کنید و امنیت این رمز ارز در کیف پول چه سخت افزاری و چه نرم افزار، تامین می شود.

تفاوت بین تتر و دلار

تتر در کسب و کار 

می توان اگر شما به دنبال کسب کار انلاین هستید و بیشتر معاملات خود را بر پایه انلاین بودن انجام می دهید پس باید از تتر استفاده کنید و آن را جایگزین دلار کنید. اگر کسب کار شما مبتنی بر ارز دیجیتال است با این نوسانات بازار بهترین ارز تتر است و اگر بر پایه ارز دیجیتال معامله های خود را انجام می دهید باید با ارز دیجتال معامله کنید و این ارز مناسب می باشد. نکته خوب این است که در حال حاضر خدمات های زیادی از ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. اگر بخواهیم یک ارز در سطح جانی دشته باشیم یک کیف پول نیاز داریم و می توانیم از خدمات بانکی در سطح جهان بهرمند شویم در کشور های تحریم اگر کاربران بخوانند در سطح جهانی معامله کنند این ارز خیلی بهتر از دلار برای آن ها است و دردسر های زیادی ندارد. نسخه دیجیتالی دلار که همان تتر هست را تهیه کرده و معاملات و خرید های خود را از خارج از کشور انجام می دهند. و از طرفی دیگر اگر معاملات انلاین انجام نمی دهید همان دلار کاغذی برای شما مناسب است . اکثر افراد سرمایه گذاری های خود را بر پایه تتر انجام می دهند و این سرمایه گذاری برای آن ها مناسب است چون در هر کشور به جز کشور های تحریم می توانند از خدمات بانکی و خرید بدون دلار بهرمند شوند.

پکیج آموزش ارز دیجیتال

پکیج آموزش ارز دیجیتال

در پکیج آموزش ارز دیجیتال قدم به قدم همراه با پشتیبان اختصاصی خود به ۱.مقدمات و اصطلاحات ارز دیجیتال ۲.نحوه تحلیل فاندامنتال، کیف پول ها و صرافی ها ۳.الگوهای نموداری و پرایس اکشن و اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی مسلط ...

%50 تخفیف
5.000.000 تومان
2.500.000 تومان
بررسی و خرید دوره

چرا قیمت تتر ثابت است و چگونگی خرید آن

برای درک بهتر این موضوع در بالا گفته شد که تتر پشتوانه ی دلار است. و طبق قوانینی که دارد برای مثال اگر 2000 واحد تتر در بازار باشد معدل آن 2000 هم دلار در بازار است و به همین صورت قیمت این دو با هم برار است.  این ارز تتر یا USDT به ازای تولید ، همان قدر هم دلار در خزانه بانک داری خود ذخیره می کند. در برخی از موارد دیده شده که تتر گران تر دلار و یا دلار گران تر تتر بود این نوسان بین ارز های دیجیتال است که خب با قیمت لحظه ایی این ارز ها می تواند قیمت تتر را هم تکان دهد. ولی در هر صورت یک واحد تتر برابر با یک دلار است. برای خرید این ارز دیجیتال شما می توانید به وب سایت های صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و تقریبا در کشور ما به دور روش می توان ن را خریداری کرد اولین روش رفتن به سایت و خرید کردن با کارت بانکی و به ریال می باشد و در روش دوم شما باید ارز های دیگه ایی در کیف پول خود داشته باشید که آن را به صرافی بدهید و به ازای ان تتر به شما می دهد.  این تتر ها در کیف پول ذخیره شده و برای استفاده باید حتما یک کیف پول داشته باشید که کیف های نرم افزاری هیچ هزینه ایی ندارند.

تتر چیست؟

تفاوت تتر و دلار در معامله

در دلار باید به صرافی های فیزیکی مراجعه کنید و با محدودیت خاصی دلار را تهیه کنید و معاملات خود را انجام دهید تا قبل این که ارز دیجیتال در دنیا ظهور کند. وقتی که استیبل کوین وارد بازار شد. تتر پشتوانه ی اصلی دلار بود و در معاملات آنلاین و غیره میتوان از آن استفاده کرد و نحوه استفاده به این صورت است که شما ارز را بدون هیچ محدودیتی تهیه می کنید و نوسان ارزی هم ندارید و معاملات را در سطح جهانی معامله کنید و نگران ارز خود نباشید. تراکنش های این ارز به صورت انلاین و سریع انجام می شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تتر را به طور کامل  معرفی کنیم و کاربرد آن در بازار کسب و کار و تفاوت آن با دلار را بررسی کردیم امیدواریم این مقاله به شما در کسب اطلاعات در این زمینه کمک کرده باشد.راستی شما چه تفاوتی بین تتر و دلار می بینید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها