60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
ico چیست؟

جایگاه ICO در بین عرضه های اولیه چیست؟

تاریخ انتشار : اسفند ۲۲, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : ریحانه مسافر زمان مورد نیاز مطالعه : 5 دقیقه تعداد بازدید : 177 بازدید

در چند سال اخیر جهان های مالی دچار تغییر های بزرگ و کوچکی را بوده است. معرفی عرضه اولیه سکه ico یکی از آن تغیر های بزرگی بود در سال گذشته اتفاق افتاد است، و جای بحثی هم نداره که یکی از سوالات پر تکرار این بوده که که ico چیست و چه کاربردی دارد.شاید قبلا با بیت کویین یا اتریوم آشنایی پایه داشته باشید، اما شاید تا حالا اسم ico به گوش هایتان نخورده باشه یا آن را فقط در حد یه اسم بشناسید.اگر در ادامه قصد دارید که با این فناوری بیشتر آشنا شوید، پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

ICO چیست؟

آموزش رایگان ارز دیجیتال

آموزش رایگان ارز دیجیتال در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

ico چیست؟ بلاک چین ها

در بسیاری رمز ارز های از پایه بلاک چین استفاده می کنند. به زبان عامیانه، بلاک گروهی از تبادلات یا معاملات است. زنجیری که این گروه را به یک دیگر متصل می کند از بلوک است و به یک دیگر اتصال پیدا می کنند، اگر شما تیکه های این پازل را کنار هم بزارید مفهوم بلاک چین پدیدار می شود.

تمام این این بلوک های در این زنجیره، خبر از شکل گرفتن یک پایگاه عمومی داده را می دهند. شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا پایگاه عمومی دادها به این دلیل که آن با صد ها یا حتی هزاران کامپیوتر به اشتراک گذاشته می شود پسوند عمومی به آن داده شده است. ما میتوانیم از تک تک این کامپیوتر ها به عنوان یک سرور های پایگاه های بلاک چین یاد کنیم.{ به این کامپیوتر ها گره کفته می شود }

در این پایگاه هنگام نظر دادن رای با اکثریت است یعنی اگر شما بخواهید یک تغییر بسیار کوچک در آن ایجاد کنی باد حداقل رای 51% از آنها را بدست یا مورد قبول آنها باشید، و اگر تایید نشود نمی توانید آن را عملی کنید. و این عمل کار را برای هکر بسیار سخت می کند چون آنها برا هر گونه تغیر باید 51% گره ها را باید هک کنند. و در حالت معمولی گره ها متعلق به افراد و شرکت های کوچک و بزرگ است.

و به این روش تمرکززدایی می گویند، و این به این معنی است پایگاه یک نفر یا یک شرکت نیست بلکه آن در سر تا سر دنیا و در مکان های مختلف ذخیره است.

ICO چیست؟

توکن و قرار داد های هوشمند چیست؟ 

معاملات که در پایگاه داده انجام شده است فقط به معاملات مالی که موجود در بلاک چین و بیت کویین محدود نمی شود، هر چیزی که دارای ارزش باشد میتواند وارد بازار معاملات شود. برای مثال معاملات ارزش دار می توانند یک خانه یا سهام یک شرکت بزرگ یا کوچک باشد، و این را هم در نظر داشته باشید که نمی توانید فیزیکس چیزی را در بلاک چین قرار دهید. ولی در عوض شما باید به یک مدرک نیاز دارید که ارزش خانه یا شرکت را با ان ثابت کنید.

توکن ها : اجازه بدهید که قبل از هر چیزی ورود شما به دنیای توکن ها خوشامد بگیم. دلیل ساخت توکن ها ثابت کردن ارزش آن دارایی است، برای مثال خانه ، برق ، قدمت و اعتبار یک فروشگاه ، یا سهام یک شرکت.

اصولا این توکن نمی توانند به صورت مستقیم روی بلاک چین تاثیر گذار باشند، به این دلیل که بلاک چین ها فقط توانایی پردازش معاملات ارز رمزنگاری خودش را دارد. مانند ether در بلاک چین و اتریوم و btc در بلاک چین.در عوض، توکن ها باید از یک برنامه استفاده کنند.

قرارداد های هوشمند : بیشتر توکن ها از برنامه های استفاده می کنند که قرداد هوشمند نامیده می شوند، و با تمام اینها آنها فقط شبیه یک دسته کد هستند. بنا بر همین دلایل برای مورد استفاده شده توسط کاربران عادی، توسعه دهندگان dapps { برنامه های غیر متمرکز } ایجاد می کنند.

ICO چیست؟

Dapps ها مانند رابط های است که هنگام استفاده از اینستاگرام یا توییتر می بینید، اما پشت پرده تمام شبکه های اینستگرام و توییتر یک برنامه های رمزگذاری است، این برنامه ها قرار داد های هوشمند هستند.این قرارداد های هوشمند شامل یک سری دلایل هستند که آن ها را بی نظیر کرده است:

_ آن ها توانایی پردازش خودکار معاملات را دارند.

_ معاملات با شرایط انجام شده در قرار داد هوشمند انجام می شود.

این مثال را تصور کنید : پیتر 100 اتر را به عنوان قرارداد هوشمند پرداخت می کند و سپس توکن خانه جان برای پیتر ارسال می شود.

ICO چیست؟

پکیج آموزش ارز دیجیتال

پکیج آموزش ارز دیجیتال

در پکیج آموزش ارز دیجیتال قدم به قدم همراه با پشتیبان اختصاصی خود به ۱.مقدمات و اصطلاحات ارز دیجیتال ۲.نحوه تحلیل فاندامنتال، کیف پول ها و صرافی ها ۳.الگوهای نموداری و پرایس اکشن و اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی مسلط ...

%50 تخفیف
5.000.000 تومان
2.500.000 تومان
بررسی و خرید دوره

جمع بندی

حالا می دانید ico چیست ، بهتر است این را هم به خاطر داشته باشید از آن جایی که می توان گفت موضوع جدیدی است، ممکن است مقررات کمتری به نسبت داشته باشد. بنابراین همانطور که قبلا بار ها و بار ها گفته شده شما باید همیشه در انتخاب آن برای سرمایه گذاری مراقب باشید انجام تحقیقات بسیار مهم است و خواندن مطالب مربوط خیلی می تواند به شما کمک کند.

همیشه باید سازندگان ico و بازاری را که به آن وارد می شوید را درک کنید، همیشه توانایی آن ها را در ارائه به موقع بودجه پروژه تحت مطالعه دارند را در نظر داشته باشید. درباره کارهایی گه قصد دارند با بودجه دریافتی خود انجام دهند مطلع شوید و از نقشه را آن ها برای دیدن زمان گفتن اینکه پروژه آن ها راه اندازی می شود استفاده کنید.

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید راستی برداشت شما از مفهوم ICO چیست؟ خوش حال می شویم تجربیات نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید 

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها