60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
صرافی تبدیل

صرافی تبدیل چیست؟ آشنایی با نحوه کار در صرافی تبدیل

تاریخ انتشار : تیر ۱۷, ۱۴۰۲ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۴, ۱۴۰۲ نویسنده : ریحانه مسافر زمان مورد نیاز مطالعه : 9 دقیقه تعداد بازدید : 264 بازدید

۱. صرافی تبدیل چیست؟

صرافی تبدیل، یک نمونه برجسته از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که به منظور سهولت در معاملات، از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند. این صرافی امکان معامله ارزهای دیجیتال را در یک بستر امن و امنیت‌زده فراهم می‌کند. کار با صرافی تبدیل به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت امکان‌پذیر است، به این ترتیب، کاربران می‌توانند با اتصال به سایت یا اپلیکیشن مربوطه، به صرافی دسترسی پیدا کنند و معاملات خود را انجام دهند.

از جمله ویژگی‌های برجسته صرافی تبدیل، می‌توان به امنیت بالای معاملات و امکان برداشت و واریز نامحدود اشاره کرد.

توسعه شبکه همتا به همتا در این صرافی به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت مستقیم با یکدیگر تعامل کنند، بدون دخالت واسطه‌ها. این ویژگی باعث سرعت بیشتر و کاهش هزینه‌ها در معاملات می‌شود. همچنین، امنیت بالای این صرافی در معاملات و حفاظت از اطلاعات کاربران، اعتماد و اطمینان بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

با ارائه امکان برداشت و واریز نامحدود، کاربران می‌توانند به‌صورت آسان و بدون محدودیت‌های اندازه‌گیری، ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند. این امکان باعث آسانی در تبدیل ارزها به یکدیگر و تجارت ارزهای دیجیتال می‌شود.

 

صرافی تبدیل چیست؟

آموزش رایگان ارز دیجیتال

آموزش رایگان ارز دیجیتال در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

۲. مزایا و معایب صرافی تبدیل

صرافی تبدیل دارای مزایا و معایب مختلفی می باشد. در این قسمت به برخی از مزایا و معایب صرافی تبدیل اشاره میکنیم.

مزایای صرافی تبدیل:

  • تیم حرفه‌ای با پشتیبانی 24 ساعته
  • انتقال ارز به صرافی بایننس بدون هزینه اضافی
  • ابزارهای حرفه‌ای مدیریت ریسک
  • امکان دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای
  • خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال
  • امکان خرید تتر و انتقال به صرافی کوینکس
  • تحلیل‌های حرفه‌ای بازار

معایب صرافی تبدیل:

  • محدودیت‌های تبادل ارزهای دیجیتال
  • کارمزد معاملات برای حجم کم معاملات
  • عدم پشتیبانی از معاملات مشتقه
  • محدودیت تعداد ارزهای دیجیتال
  • عدم دسترسی کاربران به اپلیکیشن موبایلی صرافی تبدیل

 

پکیج آموزش ارز دیجیتال

پکیج آموزش ارز دیجیتال

در پکیج آموزش ارز دیجیتال قدم به قدم همراه با پشتیبان اختصاصی خود به ۱.مقدمات و اصطلاحات ارز دیجیتال ۲.نحوه تحلیل فاندامنتال، کیف پول ها و صرافی ها ۳.الگوهای نموداری و پرایس اکشن و اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی مسلط ...

%50 تخفیف
5.000.000 تومان
2.500.000 تومان
بررسی و خرید دوره

۳. آموزش کار با صرافی تبدیل

در این قسمت آموزش صرافی تبدیل نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل و کار با آن را شرح می دهیم. همچنین به بررسی چگونگی خرید و فروش در صرافی تبدیل میپردازیم.

ثبت نام در صرافی تبدیل

برای کار با صرافی تبدیل ابتدا وارد سایت صرافی تبدیل به آدرس https://tabdeal.org شوید. در صفحه اصلی سایت صرافی تبدیل قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را مشاهده میکنید. جهت ثبت نام در صرافی تبدیل در گوشنه بالا سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی تبدیل

 

سپس در کادر مشخص شده شماره تلفن خود را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی تبدیل

 

پیامکی حاوی یک کد پنج‌رقمی تأیید به شماره موبایل شما ارسال می‌شود. کد را در قسمت مربوطه وارد کرده و سپس یک رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود تعیین کنید. رمز عبور باید حداقل شامل ۸ کاراکتر، یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد. سپس قوانین و مقررات را مطالعه کرده و تیک مربوط به آن را فعال کنید. در نهایت بر روی گزینه ساخت حساب کاربری بزنید.

ثبت نام در صرافی تبدیل

 

احراز هویت در صرافی تبدیل

پس از ورود به صرافی تبدیل و ثبت نام در آن لازم است مراحل احراز هویت را در این صرافی انجام دهید. در ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه درخواست کد فعال‌سازی بزنید. سپس کد تایید ارسال شده را وارد نموده و بر روی گزینه تائید ایمیل کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی تبدیل

 

پس از تایید ایمیل روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید. در مرحله بعد اطلاعات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس ثابت، تاریخ تولد، آدرس و کد پستی را وارد نموده و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی تبدیل

 

در صفحه بعد اطلاعات بانکی شامل شماره شبا و شماره کارت‌بانکی را وارد نمایید و بر روی مرحله بعد بزنید.

احراز هویت در صرافی تبدیل

 

در مرحله بعد سایت اعلام می‌کند که تا 48 ساعت آینده اطلاعات هویتی واردشده را بررسی کرده و در صورت وجود هرگونه مشکلی با شما تماس خواهند گرفت. د راینجا بر روی ارسال اطلاعات و مرحله بعد کلیک کنید.

در آخرین مرحله احراز هویت در صرافی تبدیل لازم است یک متن دست نویس بر اساس دستورالعملی خاص آماده کنید. این متن می تواند به شکل زیر باشد:

«اینجانب ……………… به کد ملی ………………………. ضمن مطالعه قوانین استفاده از خدمات تبدیل، متعهد می‌شوم حساب کاربری و مدارک خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهم و در صورت تخلف، مسئولیت آن را بر عهده بگیرم.»

جهت احراز هویت در صرافی تبدیل، درج تاریخ و امضا

سپس متن دست نوشته و کارت ملی را در دست گرفته و از خود عکس بگیرید.

احراز هویت در صرافی تبدیل

 

واریز و برداشت در صرافی تبدیل

پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل می توانید در این صرافی عملیات واریز و برداشت را انجام دهید.

جهت واریز در صرافی تبدیل ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و بر روی گزینه کیف پول کلیک کنید.

صرافی تبدیل

 

در صرافی تبدیل به ازای هر ارز دیجیتال یک کیف پول ایجاد می شود.  در صورتی که قصد دارید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید بر روی گزینه واریز کلیک کنید.

صرافی تبدیل

 

سپس مبلغ موردنظر برای واریز را به تومان و شماره کارت خود را وارد کرده و بر روی گزینه واریز کلیک کنید.

ورود به صرافی تبدیل

 

جهت برداشت از صرافی تبدیل، بر روی گزینه برداشت مقابل تومان کلیک کرده و در صفحه بعد مقدار موردنظر برای برداشت و شماره کارت خود را وارد نمایید. درنهایت بر روی گزینه برداشت کلیک کنید.

صرافی تبدیل

 

انتقال ارز از صرافی تبدیل به کیف پول

به منظور انتقال ارز از صرافی تبدیل به کیف پول بر روی گزینه کیف پول کلیک کرده و رمزارزی که قصد انتقال آن را دارید جستجو کنید. سپس بر روی گزینه برداشت مقابل رمزارز موردنظر کلیک کنید.

صرافی تبدیل

 

در صفحه بعد میزان موجودی قابل برداشت و کارمزد صرافی تبدیل برای برداشت برای شما نمایش داده می شود. مقدار رمزارز موردنظر برای انتقال و آدرس کیف پول را در کادرهای مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

خرید و فروش در صرافی تبدیل

 

صرافی تبدیل برای عملیات واریز و برداشت ریالی هیچ گونه کارمزی دریافت نمیکند. کارمزد صرافی تبدیل برای خرید و فروش و معامله رمزارز به رمزارز 0.2% است.

 

خرید و فروش در صرافی تبدیل

در این قسمت از آموزش صرافی تبدیل نحوه خرید و فروش در این صرافی را بررسی میکنیم. جهت خرید و فروش در صرافی تبدیل سه روش وجود دارد: خرید آسان، بازار تتری و بازار تومانی.

خرید آسان

برای خرید ارز دیجیتال در صرافی تبدیل ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و گزینه کیف پول را انتخاب نمایید. سپس رمزارز موردنظر را انتخاب و بر روی گزینه معامله کلیک کرده و گزینه خرید آسان را انخاب کنید.

خرید و فروش در صرافی تبدیل

 

در صفحه بعد می‌توانید موجودی تومانی یا ارز دیجیتال خود را به ارز دیجیتال دلخواه تبدیل کنید.

خرید آسان مقدار حداقل و حداکثر مشخصی دارد. برای مثال در تبدیل موجودی تومانی به بیتکوین حداقل مبلغ خرید ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر مبلغ خرید ۴۰۰ میلیون تومان است.

شما می توانید کارمزد خرید را در این صفحه نیز مشاهده نمایید. در بخش خرید آسان در صرافی تبدیل سه نوع کارمزد وجود دارد:

  • کارمزد معامله در تبادل ارز دیجیتال با تومان ۰.۲۵ درصد است.
  • کارمزد معامله در تبادل ارز دیجیتال با تتر ۰.۲ درصد است.
  • کارمزد معامله در تبادل ارز دیجیتال با ارز دیجیتال ۰.۳ درصد است.
خرید و فروش در صرافی تبدیل

بازار تومانی

صرافی تبدیل بیش از ۲۰ بازار تومانی برای ارزهای دیجیتال دارد. برای خرید در بازار تومانی مانند بخش قبل رمزارز موردنظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه معامله و سپس بازار تومانی کلیک کنید. توجه داشته باشید شما فقط می توانید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که بازار تومانی داشته باشد.
خرید و فروش در صرافی تبدیل

در صفحه بازار تومانی می توانید نمودار تغییرات قیمتی در تایم فریم های مختلف را مشاهده نمایید.در این مرحله در قسمت خرید ارز دیجیتال قیمت پیشنهادی و مقدار ارز دیجیتال را وارد نمایید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید. در بازار تومانی نیز سقف حداقل و حداکثری وجود دارد. در اینجا نیز میزان کارمزد نوشته شده است. کارمزد صرافی تبدیل در بازار تومانی از ۰.۳۵ تا ۰.۰۳ درصد متغیر است.

خرید و فروش در صرافی تبدیل

 

بازار تتری

صرافی تبدیل دارای بیش از ۲۰۰ بازار معاملاتی تتری است. برای ورود به بازار تتری لازم است ابتدا موجودی تومانی خود را در بازار تومانی به تتر تبدیل کنید. سپس از قسمت معامله ارز دیجیتال موردنظر خود بازار تتری را انتخاب نمایید.

ساختار بازار تتری در صرافی تبدیل مشابه بازار تومانی است تنها با این تفاوت که قیمت ها با تتر نمایش داده شده است.

امنیت صرافی تبدیل

جهت افزایش امنیت صرافی تبدیل و جلوگیری از سواستفاده‌های مالی و پولشویی، این صرافی سیستم احراز هویت چند مرحله ای را طراحی کرده است. در این سیستم هر کاربر بر اساس سطح خود محدودیت هایی در واریز و برداشت دارد. برای افزایش امنیت صرافی تبدیل می توانید در پنل کاربری خود وارد قسمت تنظیمات شده و سپس بر روی گزینه امنیت و اطلاع رسانی کلیک کنید. برای فعالسازی تایید هویت دومرحله ای در سایت صرافی تبدیل آیکون مربوط به آن را فعال کرده و د رنهایت بر روی گزینه ذخیره و ثبت کلیک کنید.

امنیت صرافی تبدیل

 

در این قسمت شما می توانید نسبت به تغییر رمزعبور خود نیز اقدام کنید.

 

۴. جمع بندی

در این مقاله به بررسی این موضوع پرداختیم که صرافی تبدیل چیست؟ و به آموزش کار با صرافی تبدیل پرداختیم. نحوه ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل و همچنین خرید و فروش در صرافی تبدیل را شرح دادیم.

صرافی تبدیل یک صرافی ایرانی و آنلاین است که به کاربران خود امکان تبادل و معامله ارزهای دیجیتال را در یک بستر امن و قابل اعتماد فراهم می‌کند. این صرافی با ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، امنیت بالا، امکان نقل و انتقال با صرافی بین‌المللی و ارائه خدمات حرفه‌ای، توانسته جایگاهی در صنعت صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی به دست آورد.

با استفاده از صرافی تبدیل، کاربران می‌توانند با راحتی و سهولت، ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنند، ارزهای دیجیتال را به صورت آنی تبدیل کنند و با اطمینان بیشتری در معاملات خود فعالیت کنند. همچنین، این صرافی با امکاناتی نظیر مشاوره حرفه‌ای، تحلیل‌های بازار و ابزارهای مدیریت ریسک، به کاربران خود امکان می‌دهد تا تصمیمات بهتری در معاملات خود بگیرند و سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشند.

هرچند که صرافی تبدیل برخی محدودیت‌ها و نقصاناتی مانند محدودیت تبادل ارزهای دیجیتال با هم، کارمزد بالا برای حجم کم معاملات و عدم پشتیبانی از معاملات مشتقه دارد، اما با ارائه خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک گزینه جذاب برای کاربران ارزهای دیجیتال در ایران مطرح می‌باشد.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها