60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
صرافی ارزیپتو

آشنایی با صرافی ارزیپتو arzypto و نحوه خرید و فروش در آن

تاریخ انتشار : تیر ۷, ۱۴۰۲ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۴, ۱۴۰۲ نویسنده : ریحانه مسافر زمان مورد نیاز مطالعه : 9 دقیقه تعداد بازدید : 208 بازدید

1. معرفی صرافی ارزیپتو

صرافی ارزیپتو یک پلتفرم معتبر و قابل اعتماد برای خرید و فروش رمزارزها در ایران است. این صرافی امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی و با خیال آسوده به معاملات خود در حوزه ارزهای دیجیتال بپردازند.

در صرافی ارزیپتو، علاوه بر بیتکوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) که از ارزهای دیجیتال معروف و پراستفاده هستند، می‌توانید بیش از ۱۰۰ رمزارز دیگر را نیز معامله کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تنوع بیشتری در سبد سرمایه‌گذاری خود داشته باشید و بر اساس نیاز و تحلیل خود، به معامله رمزارزهای مختلف بپردازید.

صرافی ارزیپتو همچنین به دلیل امنیت بالا، سرعت تراکنش‌ها، رابط کاربری ساده و کاربرپسند، و پشتیبانی فعال، توانسته است به یکی از صرافی‌های محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال در ایران تبدیل شود.

آموزش رایگان ارز دیجیتال

آموزش رایگان ارز دیجیتال در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ارز دیجیتال را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

ویژگی‌ های صرافی ارزیپتو

صرافی ارزیپتو arzypto دارای ویژگی های مختلفی است که در اینجا به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

  • پشتیانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • کارمزد خرید پایین و فروش رایگان
  • اپلیکیشن اختصاصی موبایل
  • رابط کاربری ساده و آسان
  • پشتیبانی از بیش از 100 ارز
  • درآمدزایی با معرفی صرافی به دوستان
  • بستری امن برای معاملات ارزهای دیجیتال

 

 

2. نحوه کار با صرافی ارزیپتو

در این قسمت به بررسی نحوه ثبت نام در صرافی ارزیپتو و احراز هویت در آن و همچنین نحوه خرید و فروش در صرافی ارزیپتو میپردازیم.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیپتو

ابتدا برای ثبت نام در صرافی ارزیپتو باید وارد سایت صراقی ارزیپتو به آدرس www.arzypto.com شوید. سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

صرافی ارزیپتو

 

دقت کنید شماره همراه وارد شده باید به نام خودتان باشد. رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر و شامل حروف بزرگ و کوچک و عدد باشد. سپس قوانین و مقررات را مطالعه کرده و تیک مربوط به آن را فعال نمایید. در نهایت بر روی تکمیل ثبت نام کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری در صرافی ارزیپتو به سه صورت انجام می شود: پیامک، ایمیل و ورود با کد دو مرحله ای.

ورود از طریق پیامک

برای ورود به حساب کاربری صرافی ارزیپتو شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

صرافی ارزیپتو

 

حال کد 6 رقمی پیامک شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و بر روی وارد شوید بزنید.

ثبت نام در صرافی ارزیپتو

ورود از طریق ایمیل

اگر در حساب کاربری ایمیلتان را فعال کرده باشید می توانید هنگام ورود بر روی گزینه ورود با گوگل کلیک کرده و پس از انتخاب ایمیل خود و وارد نمودن رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

برای فعال کردن ایمیل می توانید در صرافی ارزیپتو وارد بخش تنظیمات شوید.

صرافی ارزیپتو

 

سپس بر روی گزینه ثبت ایمیل کلیک کرده و ایمیل مورد نظر را وارد کرده و بر روی گزینه ارسال کد کلیک کنید. کد ارسال شده را وارد کنید تا ایمیلتان فعال شود.

 

ورود از طریق کد دو مرحله ای (Google Authenticator)

اگر کد دو مرحله ای خود را در حساب کاربری خود فعال کرده اید، ابتدا مانند بخش قبل شماره موبایل و رمز عیور خود را وارد نموده و بر روی ورود کلیک کنید. سپس کد 6 رقمی که در Google Authenticator نششان داده شده را در کادر مربوط وارد نموده و بر روی وارد شوید بزنید.

ثبت نام در صرافی ارزیپتو

برای فعال کردن کد مرحله ای در صرافی ارزیپتو نیز بر روی گزینه فعال سازی در قسمت فعال سازی Google Authenticator کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی ارزیپتو

در مرحله بعد بر روی گزینه ارسال کد کلیک کرده و کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوط وارد نمایید.

ثبت نام در صرافی ارزیپتو

حال نرم افزار Google Authenticator را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و در تصویر زیر بر روی ادامه کلیک کنید.

صرافی ارزیپتو

اکنون وارد نرم افزار Google Authenticator شده و روی + بزنید. سپس کد QR نمایش داده شده را اسکن کرده و کدی که به شما داده می شود را وارد کنید. حال کد دو مرحله ای فعال می شود.

پکیج آموزش ارز دیجیتال

پکیج آموزش ارز دیجیتال

در پکیج آموزش ارز دیجیتال قدم به قدم همراه با پشتیبان اختصاصی خود به ۱.مقدمات و اصطلاحات ارز دیجیتال ۲.نحوه تحلیل فاندامنتال، کیف پول ها و صرافی ها ۳.الگوهای نموداری و پرایس اکشن و اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی مسلط ...

%50 تخفیف
5.000.000 تومان
2.500.000 تومان
بررسی و خرید دوره

آموزش احراز هویت در صرافی ارزیپتو

در صرافی ارزیپتو سطوح کاربری مختلفی وجود دارد که عبارتنداز:

  • سطح کاربری صفر: در این سطح کاربر با محیط سایت آشنا می شود و امکان خرید و فروش ندارد.
  • سطح کاربری یک: در این سطح کاربر برای خرید و فروش و شارژ کیف پول با محدودیت روبرو است.
    • شارژ کیف پول به صورت روزانه ۵۰۰,۰۰۰ تومان
    • خرید به صورت روزانه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    • فروش به صورت روزانه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • سطح کاربری دو: در این سطح کاربر بیشترین دسترسی را دارد.

برای احراز هویت در صرافی ارزیپتو باید ابتدا بر روی آیکون ارتقا سطح کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی ارزیپتو

سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

در مرحله بعد برای وارد کردن شماره کارت و شبای بانکی وارد قسمت حساب بانکی شوید.

احراز هویت در صرافی ارزیپتو

 

برای ارتقا به سطح بعدی باید دوباره بر روی آیکون ارتقا سطح کلیک کنید. سپس شماره تلفن ثابت خود را وارد کرده و کد خوانده‌شده در تماس تلفنی را ثبت کنید و روی گزینه تایید کلیک کنید.

در مرحله بعد کد پستی و آدرس محل سکونت خود را وارد کرده و تصویر کارت ملی و کارت بانکی خود را آپلود کنید. همچنین در این قسمت باید تصویر سلفی خود را زیر برگه تعهدنامه موجود در فایل نمونه چسبانده و آن را در دست گرفته و عکس بگیرید و ارسال کنید.

صرافی ارزیپتو

 

در صورت صحت اطلاعات پیامک تایید برای شما ارسال شده و احراز هویت در صرافی ارزیپتو با موفقیت انجام می شود.

 

آموزش واریز و برداشت در صرافی ارزیپتو

به منظور برداشت ریالی از کیف پول در صرافی ارزیپتو باید در بخش داشبورد و سپس کیف پول، بر روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید.

صرافی ارزیپتو

 

موجودی کیف پول در اینجا برای شما نمایش داده می‌شود. حال کارت بانکی موردنظر برای واریز پول به آن را انتخاب کرده و سپسمبلغی که قصد برداشت آن را دارید، به تومان وارد کنید و روی آیکون ثبت کلیک نمایید. در اینجا می توانید تاریخ تسویه حساب و میزان مبلغ قابل‌ برداشت از کیف پولتان را مشاهده کنید.

جهت واریز ریالی در صرافی ارزیپتو باید ابتدا روی افزایش اعتبار کلیک کرده و حساب خود را شارژ نمایید.

صرافی ارزیپتو

مبلغ مورد نظرتان را به تومان وارد کرده و روی گزینه پرداخت کلیک کنید. حال به درگاه بانکی هدایت می‌شوید که با انجام مراحل آن می‌توانید اعتبار کیف پول خود را افزایش دهید. افزایش اعتبار فقط از طریق کارت های بانکی ثبت شده در سیستم امکان پذیر است.

 

آموزش خرید و فروش در صرافی ارزیپتو

برای انجام سفارش فروش در صرافی ارزیپتو arzypto وارد بخش خرید و فروش در حساب کاربری شوید.

صرافی ارزیپتو

 

سپس گزینه فروش را انتخاب کرده و رمز ارزی که قصد فروش آن را دارید، انتخاب کنید. دراین مرحله شبکه را با توجه به شبکه‌های نمایش داده‌شده در کیف پول انتخاب کنید. سپس مقدار ارز مورد نظر را وارد کنید. مبلغ ارز وارد شده در کادر روبه‌روی آن به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت بر روی گزینه ثبت فروش کلیک نمایید.

صرافی ارزیپتو

 

در صفحه بعد جزئیات سفارش به شما نمایش داده می‌شود. پس از بررسی آن بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.

در مرحله بعد آدرس کیف پول نشان داده شده را کپی کرده و وارد کیف پول خود شوید. سپس در صفحه اصلی کیف پول، ارزی که قصد فروش آن را دارید انتخاب کرده و بر روی آیکون ارسال کلیک کنید. حال آدرس کیف پول کپی شده را Paste کرده و مقدار ارزی که قصد فروش آن را دارید مشخص نمایید. اگز به آدرس تگ یا ممو نیاز داشتید، میتوانید به قسمت فروش رفته و مموی قرار داده شده در زیر آدرس را کپی کرده و در کیف پول Paste کنید.

پس از ارسال ارز مورد نظر به کبف پول، میتوانید جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید. برای این منظور بر روی قسمت more details کلیک کنید. در اینجا شناسه تراکنش خود را مشاهده میکنید. شناسه تراکنش با یکی از نام‌های Transaction Id یا TxHash نشان داده می‌شود. آن را کپی کرده و وارد صفحه فروش شوید و آن را در قسمت مربوطه وارد و بر روی ثبت کنید.

صرافی ارزیپتو

 

سپس در این مرحله پس از تایید شده مبلغ مورد نظر به کیف پول شما واریز خواهد شد.

برای انجام سفارش خرید می توانید پس در بخش خرید و فروش، بر روی گزینه خرید کلیک کرده و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس شبکه را منطبق بر شبکه نمایش داده شده در کیف پول انتخاب کنید. حال مقدار واحد یا مبلغ ارز را به تومان وارد نموده و آدرس کیف پول را وارد کنید. برای دریافت آدرس باید ابتدا یک کیف پول نصب کرده و آدرس کیف پول را از آن کپی کنید. اگر در کیف پول تگ یا ممو به شما نشان داده شد آن را نیز کپی کنید. در نهایت بر روی گزینه ثبت خرید کلیک کنید.

در صفحه بعد جزئیات تراکنش برای شما نمایش داده می شود. پس از بررسی صحت آن روی آیکون پرداخت کلیک کنید. در این مرحله اگر کد تخفیف دارید نیز می توانید وارد نمایید.

صرافی ارزیپتو

 

اگر میزان مبلغ سفارش شما از موجودی کیف پول شما بیشتر باشد، باید بر روی گزینه افزایش موجودی کلیک کنید. سپس مبلغ مورد نیاز برای افزایش موجودی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید. حال کارت بانکی موردنظر را انتخاب کرده و روی گزینه پرداخت نهایی کلیک کنید. درنهایت به صفحه خرید بازگشته و خرید خود را ثبت کنید.

 

 

3. جمع بندی

صرافی ارزیپتو یکی از پلتفرم‌های ایرانی برای خرید و فروش رمزارزها است. این صرافی امکان انجام معاملات امن و مطمئن را برای کاربران خود فراهم می‌کند. با امکان پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ رمزارز مختلف، کاربران می‌توانند به طور گسترده بازار رمزارزها را معامله کنند و سبد سرمایه‌گذاری خود را تنوع بخشیده و به معاملاتی دقیق و سریع دست یابند.

صرافی ارزیپتو اپلیکیشن موبایل خود را نیز ارائه می‌دهد که به کاربران امکان دسترسی آسان و در هر زمان و مکانی به صرافی را می‌دهد. این صرافی پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را تأمین می‌کند و کاربران می‌توانند با تیکت و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

ویژگی‌های دیگر ارزیپتو شامل رابط کاربری آسان برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای، کارمزد خرید پایین و کارمزد فروش رایگان، و امکان درآمدزایی از طریق معرفی ارزیپتو به دوستان است.

در کل، صرافی ارزیپتو بستری امن، کاربردی و مورد اعتماد را برای کاربران خود در حوزه خرید و فروش رمزارزها ارائه می‌دهد و توانسته است به نیازهای فعالان حوزه رمزارزها پاسخ دهد.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها