60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
کتاب pdf آموزشی یونیتی

کتاب pdf آموزشی یونیتی

تاریخ انتشار : مرداد ۱۳, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : مرداد ۹, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : دقیقه تعداد بازدید : 3.49هزار بازدید

یونیتی ابزاری حرفه‌ای است که بازی‌سازان در اقصی نقاط جهان از آن استفاده می‌کنند. این موتور بازی‌سازی برای پروژه‌های نه‌چندان بزرگ در نسخه رایگان ارائه می‌شود. در این مقاله از سری مقالات آموزش یونیتی مکتب تی وی به معرفی دودسته کتاب pdf آموزشی یونیتی خواهیم پرداخت. در پایان این مقاله نیز فایل کتاب‌ها (دانلود کتاب unity) در دودسته زبان فارسی و زبان انگلیسی به‌صورت رایگان در اختیار شما گذاشته‌شده است.

کتاب pdf آموزشی یونیتی

دوره رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک

دوره رایگان اصول اولیه طراحی موشن گرافیک

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره اصول اولیه طراحی موشن گرافیک را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

معرفی نرم‌افزار یونیتی

همان‌طور که گفته شد یونیتی نرم‌افزاری حرفه‌ای درزمینهٔ ساخت بازی می‌باشد. اکثر کمپانی‌های مشهور بازی‌سازی مانند PlayDead’s از این موتور بازی‌سازی استفاده کرده‌اند. این نرم‌افزار قابلیت اجرا در تمام سیستم‌عامل‌های ساخته‌شده را دارد.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به چند سکویی بودن آن می‌توان اشاره کرد. درواقع می‌توان گفت یونیتی قابلیت این را دارد که برای پلتفرم‌های متفاوتی مثل اندروید، ios و وب نیز بازی بسازد. زبان برنامه‌نویسی این نرم‌افزار c#، Boo و یا زیرشاخه‌های javascript صورت می‌پذیرد.

کتاب آموزش یونیتی pdf

در این مقاله از سایت مکتب تی وی قصد داریم با معرفی دودسته کتاب pdf آموزشی یونیتی به‌صورت کامل مباحث را در این زمینه جمع‌بندی کنیم. در ادامه به معرفی این دودسته که در دو زبان فارسی و انگلیسی است می‌پردازیم.

کتاب آموزشی یونیتی به زبان فارسی

دسته اول از کتاب pdf آموزشی یونیتی ،مناسب افرادی است که به زبان انگلیسی و واژه‌های تخصصی تسلط ندارند. برخی از ویژگی‌های این کتاب عبارت‌اند از:

  • این فایل تماماً به زبان فارسی است.
  • این فایل شامل سه کتاب کوتاه با موضوعات بازی‌سازی با یونیتی و برنامه‌نویسی با یونیتی است.
  • این کتاب‌ها جامع می‌باشند و مباحث را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.
  • به زبانی قابل‌فهم و خوانا نوشته‌شده‌اند.

آموزش یونیتی

آموزش نرم افزار یونیتی از صفر تا صد

یونیتی یک موتور بازی سازی قدرتمند است که به علت آسان بودن کار با آن و قدرت رندر بالا محبوبیت پیدا کرده است. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت شخصی سازی محیط برنامه و توانایی ساخت همزمان بازی های دو و سه بعدی اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی زبان های معروف برنامه نویسی مثل c# را ...

%60 تخفیف
282.800 تومان
113.120 تومان
بررسی و خرید دوره

کتاب pdf آموزشی یونیتی به زبان انگلیسی

اگر با زبان انگلیسی آشنایی دارید پیشنهاد ما به شما منابع اصلی یعنی دسته دوم از کتاب  آموزشی یونیتی است. در ادامه به معرفی این کتاب با عنوان Unity Game Development in 24 Hours Sams Teach Yourself خواهیم پرداخت:

  • این کتاب به زبان انگلیسی است
  • تعداد صفحات آن 532 می‌باشد.
  • نویسنده کتاب Mike Geig است

ممنونیم که تا انتهای مقاله کتاب pdf آموزشی یونیتی با ما همراه بودید.

دانلود رایگان آموزش یونیتی pdf

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی
هادی
1 سال قبل

عالیییی