60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
بهترین سیستم برای افتر افکت

بهترین سیستم برای افتر افکت

تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : مهرآفاق نارویی زمان مورد نیاز مطالعه : 13 دقیقه تعداد بازدید : 1.62هزار بازدید

سیستم مورد نیاز برای اجرای افتر افکت

در این مقاله قصد داریم به موضوع انتخاب بهترین سیستم برای افتر افکت و سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects بپردازیم ، در این راستا بخشی از صحبت های یک ویراستار Adobe After Effects Digital Classroom که همچنین بر بیش از 50 رایانه دارای Adobe After Effects، نظارت داشته است را بررسی می کنیم.

“علاقه مندان به آموزش افترافکت ،اغلب از من می پرسند: بهترین سیستم برای افتر افکت چیست؟ سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects چیست؟ افتر افکت برای سیستم ضعیف چگونه عمل می کند؟همچنین این سوال از من پرسیده می شود: آیا کامپیوتر مک یا ویندوز برای افتر افکت بهتر است؟ پاسخ این است که هر دو کامپیوتر مک و ویندوز می توانند گزینه های عالی برای افتر افکت باشند. ما فهرستی از برخی از گزینه‌های مورد علاقه خود را برای رایانه‌های افتر افکت، از جمله فهرستی برای رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ، گردآوری کرده‌ایم. ما هیچ علاقه یا منفعتی به انتخاب شما نداریم – اینها پیشنهاداتی هستند که بر اساس تجربه ما در مدیریت رایانه های دارای افتر افکت برای بیش از یک دهه است.”

بهترین سیستم برای افتر افکت

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

بهترین سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects، لپ تاپ و دسکتاپ

  • Apple MacBook Pro
  • Acer ConceptD
  • Acer Nitro 5
  • HP ZBook Fury
  • Microsoft Surface Studio 2
  • Microsoft Surface Book 3
  • Apple Mac Pro
  • Apple Mac Studio

افتر افکت برای مک یا رایانه شخصی برای افتر افکت

در بحث سیستم مورد نیاز برای اجرای افتر افکت هر دو نسخه مک و ویندوز Adobe After Effects یکسان کار می کنند. هنگامی که از After Effects در رایانه Mac یا Windows استفاده می کنید، از هیچ چیزی چشم پوشی نمی کنید. این باعث می‌شود که سؤال Mac در برابر Windows برای After Effects در سال 2022 بسیار کمتر مرتبط باشد و بیشتر به یک انتخاب شخصی تبدیل شود.

با توجه به اینکه به دنبال انتخاب بهترین سیستم برای افتر افکت هستیم، اگر می خواهید بین استفاده از After Effects در Mac یا Windows PC تصمیم بگیرید، سؤالات مهم تری وجود دارد. آیا بخش فناوری اطلاعات دارید که از هر دو سیستم عامل مک و ویندوز پشتیبانی می کند؟ اگر با این یا سیستم عامل بسیار راحت هستید، این باید عامل تصمیم گیری شما باشد.

در مؤسسه گرافیک آمریکا، رایانه‌های Mac OS و Windows برای دوره‌های مختلف After Effects، حتی در یک کلاس، استفاده می‌شوند. اگرچه دانش‌آموزان پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند، اما پس از راه‌اندازی After Effects، تفاوت بین نسخه‌های مک و ویندوز غیرقابل تشخیص است زیرا Adobe ظاهر و عملکرد آنها را یکسان می‌کند.

پس از مشاوره با ده ها هنرمند، مهندس، توسعه دهندگان نرم افزار و متخصص، به یک نتیجه ساده رسیدیم: اگر سرعت و عملکرد برای شما مهم است، یک کامپیوتر برای افتر افکت بخرید. مک ها می توانند سریع باشند، اما در نهایت هرگز به خوبی رایانه های شخصی با قیمت مشابه عمل نمی کنند. رایانه های شخصی مزایای زیر را به شما ارائه می دهند:

انفجار بزرگتر برای پول شما

سرعت های بیشتر

سفارشی سازی بیشتر

تعمیر و نگهداری آسان تر

سخت افزار ماژولار

حالا این یک لیست نهایی بدون یک هشدار بزرگ نخواهد بود. در حالی که مک ها ممکن است (در حال حاضر) در عملکرد دسکتاپ عقب باشند، آنها یک سلاح مخفی با تراشه M1 دارند. M1 جدید واقعاً جالب است. نمی‌تواند با رایانه‌های رومیزی همگام شود، اما برای افرادی که به دنبال سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects و لپ‌تاپ هستند، M1 عالی است و چیزی است که ما شخصاً در حال حاضر برای لپ‌تاپ‌ها توصیه می‌کنیم.

ما هنوز نمی دانیم که M1 چگونه با After Effects کار می کند زیرا هیچ نسخه بومی M1 در بتا وجود ندارد. اگر به دنبال قدرت و سرعت هستید، به سراغ دسکتاپ بروید. اگر نیاز به موبایل دارید، مک را به خاطر بسپارید.

مطمئناً تغییر از مک به رایانه شخصی کمی منحنی یادگیری را می طلبد، اما شما یک کوکی هوشمند هستید. آن را خواهید فهمید

لازم به ذکر است که ادوبی توسعه برای رایانه شخصی را نسبت به مک در اولویت قرار نمی دهد.

سیستم مناسب برای افترافکت

بهترین سیستم برای افتر افکت

ویرایش و ایجاد usign After Effects به رایانه ای با چندین مؤلفه نیاز دارد: یک پردازنده بسیار سریع، رم کافی، ذخیره سازی سریع و یک پردازنده ویدیویی مناسب. اگر به دنبال استفاده از لپ تاپ برای افتر افکت هستید، اکثر لپ تاپ ها یا نوت بوک های ارزان قیمت کافی نیستند. شما به یک لپ تاپ سطح بالاتر مانند مک بوک پرو یا ایسر نیترو 5 نیاز دارید که به خوبی در این بخش های کلیدی مجهز باشند. شما یک کامپیوتر با حداقل 16 گیگابایت رم، یک پردازنده ویدئویی اختصاصی به نام GPU گسسته می خواهید. اگر یک کامپیوتر رومیزی می‌خرید، سیستم‌های مک پرو یا مک استودیو، مانند سیستم‌های سطح بالا که اغلب برای بازی توسط شرکت‌هایی مانند دل فروخته می‌شوند، گزینه‌های خوبی هستند.

تصویر اصلی دوره آموزش افتر افکت

دوره نرم افزار افتر افکت از صفر تا صد

نرم افزار Adobe After Effects یکی از مهم ترین نرم افزار های کمپانی ادوبی بوده که دو کار عمده ساخت موشن گرافیک و انیمیشن سازی و یا جلوه های ویژه را با آن میتوان انجام داد . درواقع بهتر است قبل از یادگیری و آموزش انیمیشن سازی مهارت لازم کار با این نرم افزار را در آموزش افتر افکت بیاموزید. یکی از مهمترین دلایل ...

%60 تخفیف
659.400 تومان
263.760 تومان
بررسی و خرید دوره

سیستم مناسب برای افتر افکت

لپ تاپ ها و دسکتاپ های مجهز می توانند سیستم مناسب برای افتر افکت باشند. اگر قابل حمل بودن مهم است، یک لپ تاپ پرقدرت ممکن است انتخاب شما باشد. مطمئن شوید که رم کافی، فضای ذخیره سازی و پردازنده اختصاصی دارد. بسیاری از لپ‌تاپ‌ها با نمایشگرهای 17 اینچی نیز در دسترس هستند که به دلیل پنل‌های زیادی که در After Effects استفاده می‌شوند، مفید هستند. علاوه بر Surface Book 2 و MacBook Pro، Acer Nitro 5، Acer ConceptD و HP ZBook Fury همگی لپ تاپ های خوبی برای After Effects هستند. ما متوجه شدیم که اندازه صفحه نمایش مهم است، و پیشنهاد می کنیم هنگام کار بر روی طرح بندی صفحه یا پروژه های ویرایش ویدیو، یک صفحه نمایش مانیتور خارجی را در نظر بگیرید. مشخصات نمایشگر HP ZBook Fury به همراه مجموعه ای از کارت های گرافیک، آن را به گزینه ای عالی برای کارهای افتر افکت تبدیل کرده است. اگر قابل حمل بودن حیاتی نیست، مک استودیو جدید و مک پرو گزینه‌های خوبی برای MacOS هستند، همانطور که مایکروسافت سرفیس استودیو 2 و ایسر کانسپتD هم هستند. اینها شامل حافظه کافی، سرعت پردازنده، فضای ذخیره سازی و گرافیک اختصاصی است. Surface Studio 2 دارای مزایای اضافه شده از ورودی لمسی و قلم است. بسیاری از آنها از کارت های گرافیک مدرن NVIDIA، از جمله آخرین GeForce با حافظه گرافیکی اختصاصی (GDDR5) استفاده می کنند. هنگام انتخاب گزینه های ذخیره سازی، یک هارد دیسک حالت جامد (SSD) ترجیح داده می شود، زیرا فایل های بزرگ می توانند سریعتر باز و ذخیره شوند.

به طور کلی، اگر بر اساس آن برنامه ریزی کرده باشید و به مشخصات آن توجه کنید، گزینه های PC خوب زیادی برای After Effects از چندین سازنده وجود دارد.

سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects

مروری سریع بر اجزای کامپیوتر

ما کاملاً درک می کنیم که آیا سخت افزار نقطه قوت شما نیست. بنابراین، قبل از اینکه زیاده روی کنیم، اجازه دهید کمی در مورد آنچه که هر قطعه سخت افزار  موثر برای سیستم مورد نیاز برای اجرای افتر افکت، انجام می دهد، صحبت کنیم.

CPU – واحد پردازش مرکزی

یک پردازنده یا واحد پردازش مرکزی، مغز کامپیوتر شما است. به نوعی، یک CPU بسیار شبیه موتور ماشین شما است … اما به جای اسب بخار، CPU ها در گیگاهرتز (گیگاهرتز) اندازه گیری می شوند. به طور کلی، هرچه CPU شما قادر به محاسبه گیگاهرتز بیشتری باشد، کامپیوتر شما در After Effects سریع‌تر عمل می‌کند.

تعداد هسته های یک پردازنده به توانایی آن در انجام چند کار اشاره دارد. مانند مسافران یک ماشین به آن فکر کنید. اگر فقط یک راننده وجود داشته باشد، آنها می توانند یک کار واحد را انجام دهند (رانندگی – یا شاید رانندگی و خوردن صبحانه بوریتو، بهترین میان وعده رانندگی). مسافران بیشتری اضافه کنید، و اکنون می توانید رانندگی کنید، رادیو را تنظیم کنید، نقشه را بررسی کنید، در ماشین کارائوکه بخوانید و بازی I Spy را بزنید.

اخیراً تغییرات قابل توجهی در فناوری پردازنده ایجاد شده است. تا همین اواخر شما واقعاً فقط می‌توانستید پردازنده‌هایی با دو هسته (2) یا چهار هسته‌ای (4) بخرید، اما به نظر می‌رسد قانون مور شروع به کار کرده است و ما پردازنده‌هایی با حداکثر 64 هسته پیدا می‌کنیم. در ادامه بیشتر در مورد ارتباط این با After Effects صحبت خواهیم کرد.

سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects

GPU – واحد پردازش گرافیکی

کارت گرافیک GPUor نوع دیگری از واحد پردازش است که به سادگی برای ترسیم آنچه روی مانیتور خود می بینید استفاده می شد. با این حال، در سال‌های اخیر بسیاری از برنامه‌ها شروع به استفاده از آن برای انجام وظایف پردازش واقعی کرده‌اند. در حالی که یک CPU ممکن است دارای چندین هسته داخلی در CPU باشد، GPU ها می توانند هزاران هسته داشته باشند که قادر به پردازش تعداد زیادی دستورالعمل برنامه به طور همزمان هستند.

کارت های ویدیویی همچنین دارای مقادیر متغیر حافظه اختصاصی روی کارت به نام vRAM هستند. هر چه VRAM شما بیشتر باشد، کارت گرافیک شما اطلاعات بیشتری می تواند پردازش کند.

سیستم مورد نیاز و مناسب After Effects

RAM – حافظه دسترسی تصادفی

RAM ذخیره سازی سریعی است که رایانه شما می تواند از آن برای خواندن و نوشتن داده ها استفاده کند. RAM راه سریع‌تری برای ذخیره اطلاعات (مانند فریم‌های پیش‌نمایش) نسبت به حافظه پنهان دیسک است (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). RAM مکانی موقت است که افتر افکت می تواند فایل های کاری را در آن قرار دهد. به طور کلی، هرچه رم بیشتری داشته باشید، فریم های بیشتری را می توانید در حافظه ذخیره کنید و افتر افکت سریعتر اجرا می شود.

هارد دیسک و فضای ذخیره سازی

دستگاه های ذخیره سازی در حال حاضر در سه طعم اصلی موجود هستند:

  • هارد دیسک: دیسک سخت (آهسته، ارزان، ذخیره سازی انبوه)
  • SSD: یک درایو حالت جامد (سریع و کمی گران)
  • NVMe: Non-Volatile Memory Express (فوق العاده سریع و کمی گران تر)

همه این درایوها را می توان در After Effects استفاده کرد – اما اگر در مورد سرعت جدی هستید، واقعاً فقط باید از درایوهای SSD یا NVMe استفاده کنید. برای افتر افکت، سرعت به اندازه ترجیح داده می شود. همیشه می توانید پس از اتمام پروژه از فایل های خود در درایو کندتر پشتیبان تهیه کنید.

در حالت ایده‌آل، سیستم‌های After Effects از ۳ هارد دیسک مختلف برای یک پروژه استفاده می‌کنند. یکی برای ذخیره برنامه های کاربردی (سیستم عامل/نرم افزار)، یکی برای ذخیره فایل های پروژه و دیگری برای نوشتن فایل های پیش نمایش (به نام کش دیسک). هنگام کار در After Effects نیازی به داشتن چند هارد دیسک ندارید، اما همانطور که به زودی خواهید آموخت، جدا کردن هارد دیسک ها برای افزایش کارایی مهم است.

بهترین سیستم برای افتر افکت

گفتگویی با شرکت Adobe

به طور کلی، تیم افترافکت از به‌روزرسانی‌های اخیر خود بسیار هیجان‌زده بود و هیجان خود را برای دست آورد های  بعدی افترافکت به اشتراک گذاشت. تیم به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود عملکرد After Effects است و هیجان آنها مسریی بود. کل چت در مورد چگونگی اجرای سریعتر افترافکت بود. در اینجا چند نکته از این جلسه آورده شده است:

سرعت‌های بالاتر CPU بهتر از هسته‌های بیشتر برای After Effects است (این در حال حاضر درست است، اما رندر چند فریم باید باعث شود CPUهایی با هسته‌های بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند)

بهتر است یک رم و GPU با ظرفیت بالا داشته باشید. بیشتر بهتر است.

افتر افکت از چندین پردازنده گرافیکی استفاده نمی کند. یک GPU واحد با vRAM بالا هدف است.

حافظه کش (RAM) همیشه سریعتر از کش دیسک است

برنده مشخصی برای بحث AMD در مقابل NVIDIA برای پردازنده‌های گرافیکی وجود ندارد.

این واقعا مهم است که درایورهای GPU شما به روز باشند. (توجه ویرایشگر: درایورهای مک با به روز رسانی iOS به روز می شوند)

لازم به ذکر است که تمام اطلاعات بالا ممکن است به زودی قدیمی شوند، زیرا به روز رسانی ها اغلب اتفاق می افتد. تکنولوژی بسیار سریع تغییر می کند و در نتیجه توصیه ها تغییر خواهند کرد.

بهترین کامپیوتر برای افتر افکت چیست؟

بیایید مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر را لیست کنیم. در حال حاضر، سریع‌ترین رایانه برای افترافکت، یک سیستم سفارشی «جانی کش» از Puget Systems است. مطمئناً، پیکربندی‌های سریع‌تری در ماه‌ها و سال‌های آینده منتشر خواهند شد، اما در حال حاضر سریع‌ترین PC After Effects که می‌شناسیم در اینجا آمده است:

JOHNNY CACHE 2.0: کامپیوتر افتر افکت نهایی

پردازنده: AMD Ryzen 9 5950X 3.4GHz Sixteen Core 105W

حافظه رم: 128 گیگابایت DDR4-3200 (4×32 گیگابایت)

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3080 10GB

هارد 1: Samsung 980 Pro 500GB Gen4 M.2 SSD (سیستم عامل/برنامه ها)

هارد 2: Samsung 980 Pro 500GB Gen4 M.2 SSD (کش دیسک)

هارد 3: 1 ترابایت Samsung 860 EVO SATA SSD (فایل های پروژه)

این پیکربندی بر اساس محدوده اصلی ویدیوی بالا است، اما با فناوری مدرن به روز شده است. همانطور که می بینید، سرعت CPU فوق العاده سریع است، حتی اگر “فقط” 16 هسته است. رم زیادی دارد و پردازنده گرافیکی بسیار خوبی دارد. ما همچنین چندین هارد دیسک سریع از جمله درایو NVMe برای سیستم عامل و کش دیسک داریم. این به ما امکان می‌دهد فایل‌های پروژه، کش دیسک و برنامه‌های خود را روی هارد دیسک‌های جداگانه قرار دهیم که باعث افزایش کارایی می‌شود.

بهترین پردازنده در حال حاضر AMD Ryzen 9 5950X 3.4GHz Sixteen Core 105W خواهد بود. Ryzen 5900X و 5800X در واقع تقریباً یکسان هستند (در حال حاضر)، اما 5950X زمانی که MFR عرضه می شود باید عملکرد قابل توجهی داشته باشد. ممکن است متوجه شویم که Threadripper یا Threadripper Pro حتی بهتر خواهند بود، اما تا زمانی که راه اندازی شوند، تشخیص آن سخت است. با آزمایش‌هایی که تاکنون در نسخه بتا انجام داده‌ایم، 5950X همچنان پادشاه است، اما آنها به راحتی می‌توانند برخی پیشرفت‌ها را انجام دهند که Threadripper/Threadripper Pro را حتی سریع‌تر کند.

بهترین سیستم برای افتر افکت

Jean-Claude Van RAM 2.0: یکی دیگر از کامپیوترهای افتر افکت عالی

اگر به دنبال یک گزینه سطح پایه تر هستید، در اینجا یک کامپیوتر خوب وجود دارد که عملکرد خوبی نیز دارد.

پردازنده: AMD Ryzen 7 5800X 3.8GHz هشت هسته ای 105W

رم: بحرانی 32 گیگابایت DDR4-2666 (2×16 گیگابایت)

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3070 8GB

هارد 1: Samsung 980 Pro 500GB Gen4 M.2 SSD (OS/Apps/Cache)

هارد 2: 500 گیگابایت Samsung 860 EVO SATA SSD (فایل های پروژه)

Puget تخمین می زند که این پیکربندی در عملکرد مستقیم در مقایسه با Johnny Cache با نسخه فعلی After Effects بسیار مشابه است، اما با قیمت بسیار پایین تر. کاهش بزرگ در ظرفیت RAM احتمالاً یکی از بزرگترین موفقیت‌ها در این پیکربندی نسبت به “بهترین” سیستم بالا است، زیرا نمی‌تواند تعداد زیادی فریم را در پیش‌نمایش‌های RAM ذخیره کند – که باعث می‌شود سیستم دوباره محاسبه زیادی کند. فریم ها را از ابتدا به جای اینکه بتوانید آنها را از حافظه پنهان بیرون بیاورید.(8)

بنابراین، در حالی که عملکرد آن شبیه به رندر فریم است، اگر پروژه‌های شما بیش از 32 گیگابایت رم استفاده کنند، می‌تواند در عمل کندتر باشد.

بهترین سیستم برای افتر افکت

علاوه بر این، این ویژگی ویژگی رندر چند فریم آینده را در نظر نمی گیرد. هنگامی که این ویژگی فعال شود، افزایش تعداد هسته در AMD Ryzen 5950X 16 Core در سیستم “بهترین نسل” باید عملکرد قابل توجهی را نسبت به AMD Ryzen 5800X ایجاد کند.

نکته جانبی: ما جناس‌های مرتبط با افترافکت بسیار بیشتری داشتیم: LeBron Frames، Rambo Preview، Mask of Elon، Keyframe Durant، AdobeWanKenobi… می‌توانستیم این کار را تمام روز انجام دهیم.

در بحث سیستم مورد نیاز برای اجرای افتر افکت هر دو نسخه مک و ویندوز Adobe After Effects یکسان کار می کنند. هنگامی که از After Effects در رایانه Mac یا Windows استفاده می کنید، از هیچ چیزی چشم پوشی نمی کنید. این باعث می‌شود که سؤال Mac در برابر Windows برای After Effects در سال 2022 بسیار کمتر مرتبط باشد و بیشتر به یک انتخاب شخصی تبدیل شود.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها