70% تخفیف تمدید جشنواره نوروز 1403 برای شروعی تازه
کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام

کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام

تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 8 دقیقه تعداد بازدید : 1.93هزار بازدید

برنامه اینستاگرام دارای تعداد زیادی کاربر فعال است که این تعداد هرروز بیشتر و بیشتر می‌شوند. امکان ندارد در این عصر زندگی کنید و اسمی از اینستاگرام به گوشتان نخورده باشد. در این مقاله روش های کسب درامد از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را مورد بررسی قرار میدهیم.

با این تفاسیر جای تعجب نیست که برندها درصد قابل‌توجهی از بودجه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را به این شبکه اختصاص می‌دهند. 

فقط کافی است که برای آن‌وقت بگذارید تا بتوانید جایگاه مناسبی در آن پیدا کنید و با کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام درآمد قابل‌توجهی داشته باشید.

در دوره کسب درآمد از ایده تولید محتوا در اینستاگرام به شرح جزئی تری از کسب درآمد آموزشی میپردازیم.هنوز مطمئن نیستید که چه‌کاری باید انجام دهید؟ یا از کجا شروع کنید؟ ما در این مقاله شمارا درمسیر کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام راهنمایی خواهیم کرد.

کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش سریع فتوشاپ

آموزش رایگان فتوشاپ در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان فتوشاپ در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.  





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

ویژگی‌هایی که اینستاگرام را برتر از رقبای خود کرده است

شاید برای شما در ابتدا کار سؤال پیش بیاید چرا باید وقت خودمان را در این مسیر بگذاریم؟ چه برتری نسبت به کسب‌وکارهای سنتی وجود دارد؟ و…

  • اینستاگرام یک برنامه رایگان است و شما بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانید در آن‌یک حساب ایجاد کنیدو از آن کسب درآمد کنید.
  • این برنامه دارای تعداد کاربران بسیار زیادی است با نیازهای متفاوت پس حتماً در این بازار شلوغ، شما با ارائه محتوای غنی سود خوبی نیز می‌برید.
  • همچنین در عصر جدید کاربران ترجیح می‌دهند در خانه بنشینند و خرید آنلاین را تجربه کنند. خیلی وقت‌ها شرایط نیز مجاب می‌کند خرید آنلاین ارجح باشد مثل کاربری که معلولیت برای بیرون رفتن دارد یا شرایطی مثل فراگیری ویروس کرونا در سال‌های اخیر.
  • کسب‌وکارتان در اینستاگرام محدود به کشور خودتان نمی‌شود زیرا اینستاگرام از سراسر جهان کاربر دارد. پس می‌توانید برند خودتان را در دنیا به نمایش بگذارید.

چند راه کسب درآمد از اینستاگرام

می‌توانید برنامه‌ها و یا ربات‌هایی مرتبط با اینستاگرام بسازید و از فروش آن‌ها کسب درآمد کنید مثل ساختن ربات افزایش‌دهنده فالورو یا صفحه‌ای در اینستاگرام بازکنید و زمانی که تعداد دنبال کنندگان صفحه شما بالا رفت آن را به فروش بگذارید. روش دیگری برای کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام ،گرفتن تبلیغات است.

اگر صفحه پربازدیدی داشته باشید می‌توانید از برندهای دیگر برای دیده شدن هزینه تبلیغات دریافت کنید. درآمد تولید محتوا در ایران هم هیچ تفاوتی با سایر کشور‌ها ندارد و میتوان از تولید محتوا در ایران هم به درامد بالا رسید.

چگونه از تولید محتوا درامد کسب کنیم

دیدیم که ایسنتاگرام ارزش این را دارد که برای تولید محتوا در آن‌وقت بگذارید. تولید محتوا عامل اصلی داشتن صفحه پربازدید در اینستاگرام است. اینکه چه محتوایی تولید می‌کنید و کیفیت محتوای تولیدشده شما در اینستاگرام رابطه مستقیمی با تعداد دنبال کنندگان شما و بازدید صفحه‌تان دارد. این امر به‌ویژه برای کسانی که صفحات بیزینسی دارند  بسیار اهمیت دارد.

به‌عنوان‌مثال، اگر صفحه فروش لباس داشته باشید اما محتوای مناسبی برای آن ارائه ندهید یا عکس و فیلم جذاب برای مخاطبان خود در اینستاگرام به اشتراک نگذارید، موفقیت و پیشرفت کمتری خواهید داشت.

اینستاگرام یک شبکه جهانی است که افراد با هر سلیقه‌ای را به هم متصل می‌کند؛ اما سؤال این است که چه چیزی باعث ایجاد این ارتباط بین افراد مختلف جهان در اینستاگرام می‌شود؟ به‌عنوان‌مثال، تصور کنید که در حال بررسی صفحه شخصی خود هستید و ناگهان پستی توجه شمارا جلب می‌کند و بلافاصله آن را باز می‌کنید تا به‌روز باشید.

یا مثلاً از بین صدها کلیپ اینستاگرام، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و تا انتها تماشا می‌کنید، اینجاست که کیفیت مطالب در درجه اول قرار می‌گیرد.

محتوای ویدئویی

مؤثرترین نوع تولید محتوا، محتوای ویدئویی است. یک دوربین خوب نیاز دارید تا فیلم‌های باکیفیت بگیرید همچنین تا حدودی نیز به مهارت ادیت برای ویرایش این فیلم‌ها نیاز دارید. پس همین‌الان یک ایده خلاقانه دهید و شروع به فیلم‌برداری کنید تا اولین پست خود را منتشر کنید.

محتوای متنی

اگر دستی در نوشتن دارید و فکر می‌کنید نوشته‌های شما خواندنی و پرمخاطب خواهند بود باید بگم شانس بالایی در تأثیر روی مخاطب خواهید داشت. محتواهای متنی همیشه ارزشمند خواهند بود فقط باید کمی ظرافت در نوشتن به خرج دهید.

محتوای صوتی

محتواهای صوتی یا همان پادکست‌ها که اخیراً علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده است نیز گزینه خوبی برای افزایش بازدید صفحه شما هستند.

برای اطلاعات بیشتر درمورد تولید محتوا میتوانید به استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام مراجعه کنید.

راه شروع شما برای کسب درامد تولید محتوا در اینستاگرام

تا اینجا این مقاله متوجه شدیم که تولید محتوا غنی در اینستاگرام با افزایش بازدید کاربران بخش اعظم از رسیدن به درآمد تولید محتوا در اینستاگرام است. این امر این‌قدر اهمیت دارد که اکثر صفحات اینستاگرامی ادمین هایی برای پیج خود استخدام می‌کنند تا آن‌ها مسئولیت تولید محتوا را بر عهده بگیرند.

کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام مستقیماً بستگی به ارزش محتوای تولیدشده توسط شما دارد. هرچقدر محتوایی که تولید کرده‌اید مفیدتر و باارزش‌تر باشد با افزایش بازدید محتوایتان مواجه می‌شوید و منجر به دیده شدن شما صفحه‌تان و تجارتان می‌شود. توجه کنید که این کار نیازمند وقت گذاشتن و فکر کردن است. اگر بخواهید از محتواهای بی‌ربط یا نامناسب استفاده کنید نتیجه‌ای در بازخورد از صفحه تان نخواهید گرفت.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید و نتوانسته‌اید موضوعی برای صفحه‌تان انتخاب کنید به ادامه مقاله کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام توجه کنید.

آموزش تولید محتوای اینستاگرام

دوره تولید محتوا اینستاگرام از صفر تا صد

امروزه بیشتر از ثلث جمعیت ایران در اینستاگرام حضور دارند و از این رو حضور کسب و کار برای معرفی محصولات و خدمات خود در این محیط از اهمیت فراوانی برخوردار شده است. به نوعی که از یک مغازه کوچک گرفته تا یک هولدینگ بزرگ تولید محتوای مستمر در این شبکه اجتماعی داشته و فرآیند بازاریابی خود را در آن پیش ...

%70 تخفیف
677.000 تومان
203.100 تومان
بررسی و خرید دوره

چند ایده برای تولید محتوای اینستاگرامی وکسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام

  • در ابتدا ببینید در چه حیطه‌ای مسلط هستید و چه هنر، علم، یا فنی را به‌خوبی انجام می‌دهید. حال به‌وسیله آن محتوای آموزشی تولید کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
  • حتی اگر کسب‌وکار خارج از برنامه اینستاگرام دارید نیز می‌توانید با معرفی آن در اینستاگرام تولید محتوا کنید و فروش مجازی نیز داشته باشید.
  • هر محتوا اخلاقی که فکر می‌کنید می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد و آن‌ها را به سمت صفحه شما بکشاند را می‌توانید در صفحه خود منتشر کنید. به‌طور مثال کلیپ‌های خنده‌داری که لبخند بر لب مخاطب می‌آورد.

چند نکته پایانی در کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا

  • خوب است بدانید که اینستاگرام هم مانند سایر شبکه‌های فضای مجازی از امنیت خوبی برخورد داست. همچنین هرگونه مشکل سایبری قابل‌پیگیری است.
  • نکته دیگری که لازم به یادآوری است این است که برای دیده شدن هر کاری را انجام ندهید. و قبل از هرگونه تصمیم مهم در این شبکه خوب فکر کنید.
  • اینستاگرام الگوریتم‌هایی دارد که اگر طبق آن‌ها عمل کنید می‌توانید دیده شوید و به درآمد بالایی برسید.

هزینه تولید محتوا اینستاگرام

هزینه تولید محتوا درصورتی که خودتان آن ها را انجام دهید، شاید غیر از زمان و بسته اینترنت هزینه‌ی بیشتری برای شما در بر نداشته باشد. اما اگر بخواهید از سایت‌ها و شرکت‌ها و افراد حرفه‌ای در این حوزه استفاده کنید، هزینه تولید محتوا در اینستاگرام ممکن است حداقل از زیر یک تومن تا ده تومن افزایش داشته باشد.

تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام

برای دیده شدن دراینستاگرام علاوه بر تولید محتوای ارزشمند باید الگوریتم‌های اینستاگرام را بشناسیم و طبق آن پیش رویم.معمولاً برندهای بزرگ افرادی را به این منظور استخدام میکنند .

اگر شما هم کسب‌وکار اینترنتی دارید برای بیشتر دیده شدن می‌توانید به همین روش عمل کنید. در ادامه مقاله، تعرفه تولید محتوا اینستاگرام را بررسی می‌کنیم .و اگر می‌خواهید درزمینهٔ تولید محتوا اینستاگرامی اطلاعات بیشتری به دست آورید و خودتان این مسئولیت را به عهده بگیرید می‌توانید به  آموزش تولید محتوا در اینستاگرام بروید.

تولید محتوا برای پیج لباس

چند نکته تولید محتوا طبق الگوریتم اینستاگرام

برای کسب درآمد از تولید محتوا اینستاگرام بهتر است در انتشار محتوا از هشتک ، تگ و کپشن نویسی استفاده کنید. تعداد کاراکترهایی که می‌توانید استفاده کنید بهتر است در پست‌های اینستاگرامی حداکثر 2200 کاراکتر باشد و تعداد هشتک‌ها بسته به اینکه زیر پست باشند یا در استوری به ترتیب 30 عدد و 10 عدد است.

تعرفه های مرسوم برای تولید محتوا در اینستاگرام

حقوق تولید محتوا در اینستاگرام در کسب‌وکارهای متفاوت با توجه به کیفیت کاری که کارفرما می‌خواهد و خدماتی که برای کسب‌وکار ارائه می‌شود یا زمانی که وقت گذاشته می‌شود متفاوت است.همچنین تولید محتوا برای صفحاتی که دنبال کننده بالایی دارند و در اینستاگرام محبوبیت دارند متفاوت از صفحات دیگر است. اگر می‌خواهید صفحه خود را به یکی از شرکت‌های تولید محتوا بسپارید می‌توانید یکی از چندین پکیج‌هایی که ارائه می‌دهند را با توجه به بودجه و نیازتان بخرید.

در ادامه تعرفه‌ها و قیمت تولید محتوا در اینستاگرام در چند شرکت مطرح درزمینهٔ تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم.

قیمت پایه پکیج‌ها

قیمت سقف پکیج‌ها

دیدوگرام

یک‌میلیون و هشتصد هزار تومان

نه میلیون  و چهارصد هزار تومان

وی دیجیتال مارکتینگ

سه میلیون و صد و پنجاه‌هزار تومان

نه میلیون و هفتصد و بیست هزار تومان

کافه محتوا

یک‌میلیون و صد هزار تومان

سه میلیون و سیصد هزار تومان

الو کانتنت

یک‌میلیون و هشتصد هزار تومان

سه میلیون و پانصد هزار تومان

همچین می توانید به جای سفارش پکیج ها ،پست یا استوری و یا حتی گیف و… را جدا گانه سفارش دهید. امکان این را هم دارید که به صورت ماهانه یا بازه زمانی کوتاه تر و یا بلندتری سفارش خود را ثبت کنید. به طور مثال هزینه طراحی گیف استوری توسط شرکت دیدوگرام 500000 تومان و طراحی استراتژی حدود 6000000 تومان است. هزینه طراحی کمپین ،طراحی استراتژی و… را می توانید در هر سایت هرکدام از شرکت های بالا مشاهده کنید.

تعرفه طراحی پست اینستاگرام ۱۴۰۰

هزینه طراحی پست اینستاگرام با توجه به هر شرکت یا هر فرد ممکن است متغییر باشد. برای همین پیشنهاد ما این است که برای طراحی پست اینستاگرام به سایت‌های مختلف در این حوزه رفته و قیمت و نحوه قیمت گذاری آن‌ها را ببینید.

ازینکه تا انتها مقاله کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام مارا همراهی کردید سپاس گذاریم.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها