70% تخفیف تمدید جشنواره نوروز 1403 برای شروعی تازه
پلاگین های پریمیر

معرفی انواع پلاگین های پریمیر

تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 4 دقیقه تعداد بازدید : 1.01هزار بازدید

پلاگین یا افزونه پریمیر قابلیت ویرایش ویدیوی مورد علاقه شما را افزایش می دهد. پلاگین ها می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. در این مقاله ما در مورد پلاگین های پریمیر،انواع پلاگین پریمیر و همچنین بهترین پلاگین های پریمیر مورد استفاده برای جلوه های اضافی و انتقال ویدیو صحبت خواهیم کرد.

معرفی انواع پلاگین های پریمیر

شروع سریع پریمیر

دوره رایگان پریمیر در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره پریمیر در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

آموزش نصب پلاگین در پریمیر

برای نصب پریمیر ابتدا Adobe CC را نصب کنید و سپس به طور خاص Premiere Pro را نصب کنید. حال در بخشAllApps در طرح Creative Cloud Desktop برنامه‌های موجود را خواهید دید. پس از نصب بر روی کامپیوتر خود، می توانید از نرم افزار استفاده کنید!

معرفی انواع پلاگین های پریمیر

دوره کامل نرم افزار ادوبی پریمیر از صفر تا صد

دوره کامل نرم افزار ادوبی پریمیر از صفر تا صد

ادوبی پریمیر پرو غول دنیای ویرایش ویدیو یا تدوین به شمار می رود که برای افراد از ساخت کلیپ های خانگی گرفته تا تولیدات بزرگ در هالیوود جذابیت دارد. با کمک آموزش پریمیر می توانید کارهایی مثل ویرایش تصاویر با کیفیت و ابعاد بالا، پشتیبانی از فرمت های متفاوت، مدیریت حرفه ای تایتل، اصلاح رنگ و نور حرفه ...

%70 تخفیف
471.000 تومان
141.300 تومان
بررسی و خرید دوره

انواع پلاگین پریمیر

در این قسمت از مقاله به بررسی انواع پلاگین پریمیر می پردازیم:

1.قالب های Storyblocks Premiere

با پلاگین های Premiere و قالب‌های آن، می‌توانید تصاویر متحرک را به پروژه ویرایش ویدیوی موجود در Adobe Premiere اضافه کنید.

2.کلاس سینما

Cinema Grade ابزاری عالی برای فیلمسازان، فیلمبرداران، عکاسان و تدوین‌گرانی است که می‌خواهند ویدیوهای خود را با ظاهر رنگی حرفه‌ای سینما خلق کنند.

3.RED GIANT Pluraleyes

PluralEyes ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد فایل های ویدیویی و صوتی خود را سریع و دقیق و بدون هیچ دردسری همگام سازی کنید.

4. Flicker Free

افزونه Flicker Free سوسو زدن را کاهش می دهد، کانال های رنگی قرمز، سبز و آبی را از یک منبع RGB ایجاد می کند تا عملکردهای اضافی را به پروژه های ویدیویی شما اضافه کند.

5.RED GIANT Primatte Keyer

پلاگین Primatte Keyer یک صفحه کلید سبز/آبی پیشرفته است که برای کلید زدن صدها فیلم بلند و برنامه های تلویزیونی در زمان پربیننده استفاده شده است.

FilmConvert.6

افزونه FilmConvert یک ابزار قدرتمند درجه بندی رنگ است که برای ایجاد موشن گرافیک و فیلم عالی است

7.رنگ شناس

Colorista یک افزونه اصلاح و درجه بندی رنگ است. این قدرت را به شما می دهد که با ابزارهای حرفه ای تصحیح رنگ، عکس های شگفت انگیز ایجاد کنید. این تنها افزونه ای است که هم برای ویرایشگرها و هم برای رنگ نویسان کار می کند زیرا مستقیماً با Premiere کار می کند تا بتوانید فوراً تأثیرات تنظیمات خود را مشاهده کنید.

8.فیلم سازماندهی شده

Neat Video یک فیلتر دیجیتال بسیار قدرتمند است که برای کاهش نویز قابل مشاهده، سوسو زدن و سایر نواقص طراحی شده است.

9.BORIS FX Particle Ilusion

Particle Illusion یک برنامه مستقل است، اما همچنین یک پلاگین قدرتمند است که به ویراستاران و هنرمندان امکان دسترسی فوری به جلوه های فوتورئالیستی پیشرفته برای گرافیک های متحرک را می دهد.

10.Twixtor Pro

پلاگین Premiere Pro Twixtor یک افزونه جلوه های ویژه است که به شما امکان می دهد فیلم های خود را به فیلم هایی با سرعت بالا و با نرخ فریم بالا تبدیل کنید.

11.RGB جداگانه

SeparateRGB به شما این امکان را می دهد که بخش هایی از یک تصویر را ایزوله کنید تا بدون تأثیرگذاری بر سایر قسمت های تصویر، تغییرات ایجاد شود.

12. Coremelt

Coremelt Plugin Kit مجموعه ای از پلاگین ها برای Adobe Premiere Pro است. این افزونه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویرایش ویدیوی شما را با افزودن ویژگی‌ها و پیشرفت‌های اضافی به محیط ویرایش فعلی‌تان پیش ببرند.

13.BorisFx Sapphire

با استفاده از این افزونه، می توانید فیلترهای متنوعی را اضافه کنید که به شما امکان می دهد به راحتی کلیپ های خود را تعمیر کنید یا عناصر خاصی را به آنها اضافه کنید.

14.BorisFX Mocha Pro

افزونه Boris FX Mocha Pro یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ترکیب بندی پیشرفته (ترکیب چند کلیپ ویدیویی با هم) است، با پریمیر و ​​افتر افکت کار می کند.

15.تثبیت کننده جدید BLUE FX

تثبیت کننده Blue FX کاملاً جدید است و می تواند سرعت تثبیت و همچنین قدرت اثر را کنترل کند.

 

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها