70% تخفیف تمدید جشنواره نوروز 1403 برای شروعی تازه
آموزش نصب پلاگین در ادیوس

آموزش نصب پلاگین در ادیوس + پلاگین pluraleyes

تاریخ انتشار : مرداد ۱۲, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : مرداد ۹, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : دقیقه تعداد بازدید : 5.19هزار بازدید

EDIUS به‌عنوان یک نرم‌افزار ویرایش غیرخطی، به دلیل عملکرد ساده و قدرتمندش مورد استقبال بسیاری از کاربران قرارگرفته است. علاوه بر این وجود پلاگین های قوی در این زمینه نیز بر قدرت این نرم‌افزار می‌افزاید.

در این مقاله از سری مقالات آموزش ادیوس مکتب تی وی به آموزش نصب پلاگین در ادیوس و آموزش نصب پلاگین افترافکت در ادیوس و آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس خواهیم پرداخت. با نصب پلاگین ادیوس کارایی نرم‌افزار ادیوس را بهبود ببخشید.

آموزش نصب پلاگین در ادیوس

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

آموزش نصب پلاگین در ادیوس

در ابتدا مطمئن شوید که قبلاً یک‌بار نرم‌افزار ادیوس را راه‌اندازی کرده‌اید. اگر قبلاً نرم‌افزارتان راه‌اندازی نشده است آن را یک‌بار قبل از شروع مراحل نصب پلاگین راه‌اندازی کنید.

مرحله اول) اجرای مراحل نصب

پلاگین موردنظر خود را در ابتدا دانلود کنید؛ و مراحل را با زدن next ادامه دهید. یک یا هرچند تا از پلاگین هایی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و سریالی که از شما می‌خواهد را در فایلی که نصب‌کرده‌اید پیدا و وارد کنید.

زمانی که از شما تأییدیه قرارداد را خواست تیک‌های لازم را بزنید. مراحل نصب را ادامه دهید و install را انتخاب کنید.

مرحله دوم)وارد کردن پلاگین

در این مرحله از آموزش نصب پلاگین در ادیوس، از منوی بالا گزینه settings و سپس system setting را انتخاب کنید. در سمت چپ پنجره باز after effect plugin bridge را انتخاب کنید.

سپس بعد از طریق گزینه Add در سمت راست و ادامه دادن مسیری که پلاگین را ذخیره کرده‌اید، آن را پیدا و انتخاب کنید.ok را بزنید و نرم‌افزار را بسته و مجدد بازکنید. از قسمت effects می‌توانید اسم پلاگین موردنظرتان را پیدا کنید.

آموزش نصب پلاگین افترافکت در ادیوس

می‌توانید بسیار از پلاگین های نرم‌افزارهای دیگر گرافیکی مثل AfterEffects را در ادیوس فراخوانی کنید و از قابلیت آن‌ها استفاده کنید.

پروژه جدید ایجاد کنید

ابتدا از طریق new project و اضافه کردن تنظیمات ویدئو یک پروژه جدید بازکنید. سپس از طریق منوی بالا و گزینه settings به system setting بروید.

پلاگین را فراخوانی کنید

در این مرحله از آموزش نصب پلاگین در ادیوس، از طریق پنجره بازشده و در سمت چپ، AfterEffects Plugin bridge را انتخاب کنید و سپس روی گزینه add در سمت راست کلیک کنید.

اکنون از طریق مسیری که پلاگین را در آن ذخیره کرده بودید، پوشه آن را پیدا کنید و ok را بزنید. با راه‌اندازی مجدد ادیوس پلاگین های جدید را در منوی effects خواهید دید.

تصویر شاخص آموزش ادیوس

آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد

ادیوس نرم افزاری قدرتمند در تدوین فیلم ها به حساب می آید. این نرم افزارحتی در ویرایش سنگین ترین فایل ها نیز بکار می آید. علاوه بر آن سال های سال است که محبوبیت این نرم افزار بین کاربران به دلیل محیط کاربری و آسانی کارکردن با آن کم نشده است. آموزش ادیوس اولین قدمی است که در مسیری که انتخاب کرده اید ...

%70 تخفیف
347.000 تومان
104.100 تومان
بررسی و خرید دوره

آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس

نرم‌افزار PluralEyes نرم‌افزاری قوی است که به‌منظور همگام‌سازی صدا و تصویر از آن استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قادر است به‌صورت پلاگین روی نرم‌افزارهای تدوین فیلم مثل برنامه ادیوس نصب و اجرا شود.

ما در مقاله آموزش ادیوس قصد داریم به معرفی و آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس بپردازیم و شمارا با ویژگی‌های این پلاگین و نحوه استفاده آن در ادیوس آشنا کنیم.

آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس

معرفی و آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس

همان‌طور که گفته شد نرم‌افزار PluralEyes نرم‌افزاری حرفه‌ای و قوی در همگام‌سازی صدا و تصویر است. این نرم‌افزار در فیلم‌برداری‌های چند دوربینه کاربرد دارد و به‌سرعت به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم‌ها و صداهای مربوطه را به‌صورت خودکار و به‌سادگی باهم سینک کنید.

قبل از بررسی ارتباط این نرم‌افزار با برنامه ادیوس به بررسی چند مورد از ویژگی‌های این نرم‌افزار که موجب محبوبیت آن شده است می‌پردازیم.

5 ویژگی برتر PluralEyes در پلاگین ادیوس

  • قابلیت مستقیم فرستادن همگام‌سازی‌ها به برنامه‌های تدوین مانند ادیوس
  • دارا بودن پردازشگر با سرعت و دقت بالا و همچنین عملکرد هوشمند
  • قابلیت انطباق همگام‌سازی بر اساس فرکانس امواج صدا
  • منطبق کردن مداوم صدا و تصویر و درنتیجه ممانعت از ایجاد انحراف‌های زمانی
  • پردازش و همگام‌سازی خودکار ویدئوها

PluralEyes و ادیوس

نرم‌افزار PluralEyes این قابلیت را دارد که به‌صورت پلاگین در نرم‌افزارهای تدوین فیلم مثل ادیوس به کار برده شود و استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزار را در برنامه ادیوس به شما بدهد.

به‌عنوان‌مثال ازآنجایی‌که این نرم‌افزار قابلیت استفاده از میانبرها را دارد با نصب پلاگین آن روی ادیوس این ویژگی را در ادیوس نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه بیشتر با نحوه کار و آموزش استفاده از این پلاگین در نرم‌افزار ادیوس می‌پردازیم.

نحوه استفاده از پلاگین PluralEyes در سینک کردن تصویر و صدا ادیوس

در این بخش از مقاله آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس به نحوه استفاده از این پلاگین خواهیم پرداخت .بعد از باز کردن ویدئو موردنظرتان در نرم‌افزار ادیوس از طریق منوی بالا گزینه Tools را انتخاب کنید.

در منوی بازشده ابزار PluralEyes قابل‌مشاهده است؛ روی آن کلیک کنید.

آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس

اکنون در این بخش از مقاله آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس؛  تنظیمات موردنیاز را با توجه به نوع پروژه، در پنجره بازشده PluralEyes وارد کنید و Sync را انتخاب کنید. صبر کنید تا به‌صورت کامل روند آن انجام شود.

دانلود pluraleyes برای ادیوس 7 و 8 امکان پذیر است.

آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس

ازینکه تا انتها مقاله آموزش نصب پلاگین در ادیوس و آموزش نصب پلاگین افترافکت در ادیوس و آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس مارا همراهی کردید سپاس گذاریم.

در این مقاله به معرفی و آموزش پلاگین pluraleyes برای ادیوس که نرم‌افزاری حرفه‌ای و قوی در همگام‌سازی صدا و تصویر است، پرداختیم.همچنین 5 ویژگی برتر pluraleyes در پلاگین ادیوس را بررسی کردیم. در ادامه به نحوه استفاده از این پلاگین در سینک کردن تصویر و صدا پرداختیم.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها