60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
آموزش ساخت لوگو با گوشی

آموزش ساخت لوگو با گوشی

تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 10 دقیقه تعداد بازدید : 12.01هزار بازدید

اگر به دنبال آموزش ساخت لوگو با گوشی هستید و یا با روش ساخت لوگو با گوشی آشنا نیستید؛ ما در این مقاله از سری مقالات مکتب تی وی با آموزش ساخت لوگو با گوشی به شما کمک خواهیم کرد. یکی از مهمترین اقداماتی که هر کسب و کار باید انجام دهد، طراحی لوگو خاص و ارزشمند است. دنیای پرشور و رقابت طراحی گرافیک فقط به طراحی با نرم افزارهای windows خلاصه نخواهد شد. شما با استفاده از گوشی همراهتان نیز به راحتی قادر خواهید بود لوگوهای به یاد ماندنی طراحی کنید و از راه درست کردن لوگو با گوشی کسب درآمد داشته باشید. به راحتی در طراحی لوگو حرفه ای با موبایل قدم گذارید.

اگرچه در آموزش ساخت لوگو با گوشی نسبت به کامپیوتر از امکانات کمتری برخوردار هستید اما نرم افزارهای طراحی لوگو با گوشی مزیت هایی مثل حجم پایین، سرعت بالا، نصب آسان، الگوها و قالب های آماده و… دارند که طراحی لوگو را برای شما بسیار راحت تر می کند به صورتی که هرکسی بدون دانش قبلی از طراحی و ساخت لوگو می تواند از این برنامه ها استفاده کند. برای درست کردن لوگو با گوشی کافیست نرم افزارهای این حوزه را کامل بشناسید. در ادامه خواهید دید چگونه با گوشی لوگو بسازیم.

نرم افزارهای ساخت لوگو با گوشی برنامه هایی هستند که به شما امکان می دهند لوگو را مستقیماً در تلفن همراه خود طراحی کنید. این برنامه ها شبیه سازندگان لوگوی وب هستند، با این تفاوت که از آنها در رایانه رومیزی استفاده نمی کنید بلکه مستقیماً در تلفن هوشمند خود استفاده می کنید. برنامه های طراحی لوگو در موبایل راحت ترین راه حل برای ساخت سریع و ارزان لوگو هستند.

چه برنامه هایی در درست كردن لوگو با گوشي کاربردی هستند؟

در قدم اول آموزش ساخت لوگو با گوشی باید نرم افزاری مناسب با نیازتان را برای طراحی لوگو انتخاب کنید. اپلیکیشن طراحی لوگو برای برای اندروید و ios بسیار متنوع هستند و شناخت نرم افزارهایی که در این راه به شما کمک خواهند کرد یک ضرورت است. نرم افزارهایی که در این جا به شما معرفی می شوند، نرم افزارهایی ساده اما بسیار قدرتمند در زمینه طراحی لوگو با گوشی هستند.

       1. Adobe Illustrator Draw

نرم افزار محبوب ایلاستریتور شرکت ادوبی قابلیت پیاده سازی روی گوشی های اندروید با نام تجاری ادوبی آیلاستریتور دراو را دارد. این اپلیکیشن از مناسب ترین ترفند های آموزش ساخت لوگو با گوشی برای اندروید و ios خواهد بود. اگر قصد درست كردن لوگو با گوشي را دارید از طریق لینک گذاشته شده آن را دانلود کنید.

آموزش سریع ایلوستریتور

دوره رایگان ایلوستریتور در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان ایلوستریتور در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.  





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

       2. Tailor Brands Logo Maker

برنامه Tailor Brands Logo Maker یک ابزار طراحی لوگو آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به سادگی لوگوی شخصی یا تجاری خود را ایجاد کنند. این برنامه از هوش مصنوعی برای پیشنهاد طرح‌ها و گزینه‌های متنوع بر اساس پیشنهادات کاربر استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند از انواع فونت، رنگ، و نمادها انتخاب کرده و لوگوی موردنظر خود را به سادگی سفارشی‌سازی کنند.

برای پاسخ به پرسش چگونه لوگو درست کنیم ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده و سپس بعد از فعال کردن فیلترشکن  وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید. مانند تصویر در قسمت enter logo name نام برندی که برای آن طراحی می کنید را وارد کنید.
آموزش ساخت لوگو با گوشی

در مرحله بعدی نحوه درست كردن لوگو با گوشي از شما خواسته می شود نوع فعالیت سازمان را انتخاب کنید.

tailor brands در آموزش ساخت لوگو با گوشی

اکنون در مقاله آموزش ساخت لوگو با گوشی، نوبت به انتخاب آیکون های دلخواه شماست. می توانید در قسمت سرچ کلمه مورد را  تایپ کرده و مطابق با آن آیکون ها را انتخاب کنید. تعداد آیکون های انتخابی شما محدود است و اپلیکیششن با این آیکون ها طراحی های متفاوتی از لوگو را در اختیارتان می گذارد.

tailor brands در آموزش ساخت لوگو با گوشی

مرحله بعدی این بخش از آموزش ساخت لوگو با گوشی به انتخاب فونت اختصاص دارد. سه تا از فونت های ذکر شده را که با سلیقه شما و نوع پروزه تان جور است برگزینید.

tailor brand در آموزش ساخت لوگو با گوشی

اگر در ابتدا login نکرده اید برای مشاهده لوگو در این مرحله از شما درخواست می شود ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید.

درست کردن لوگو با گوشی

چند نمونه لوگو طراحی شده در این مرحله از آموزش ساخت لوگو با گوشی به نمایش گذاشته می شود که با کلیک روی هر کدام و انتخاب گزینه customize میتوانید تغییرات بیشتری اعمال کنید و به عبارتی لوگو را شخصی سازی کنید.

 tailor brand در آموزش ساخت لوگو با گوشی

همانطور که میبینید ویرایش های متنی و آیکون ها در این بخش نیز قابل تغییر هستند. بعد از اتمام کار save را بزنید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

         3. Logomaker

از این نرم افزار در طراحی و آموزش ساخت لوگو با گوشی استفاده می شود. می توانید در ابتدا دسته بندی که قصد دارید در آن حیطه کار کنید را انتخاب کنید. سپس با قابلیت هایی که برنامه در این دسته بندی در اختیار شما می گذارد طراحی زیبا پیاده کنید.

logo maker در آموزش ساخت لوگو با گوشی

می توانید با کمک قالب های آماده و تغییر متون و یا اضافه کردن استیکر ها لوگوی شخصی سازی شده بسازید. مانند تصاویر زیر:

logo maker در آموزش ساخت لوگو با گوشی logo maker در آموزش ساخت لوگو با گوشی آموزش ساخت لوگو با گوشی

         4. Looka (formerly LogoJoy)

اپ looka که ممکن است با نام logojoy نیز در آموزش ساخت لوگو با گوشی به گوشتان رسیده باشید در زمینه ساخت لوگو تجاری و آموزش ساخت لوگو با گوشی کاربرد دارد. مطابق با نوع فعالیت سازمان مربوطه می توانید از قالب های آماده این برنامه نیز استفاده کنید. در 3 مرحله، گزینش طرح اولیه، گزینش رنگ و آیکون قادر خواهید بود یک طرح اولیه بسازید. از مزیت های این اپ می توان به تنوع رنگ و فونت و امکان ااضافه کردن پیشنهادات برنامه در حین ادیت اشاره کرد. و از ایرادات وارده به آن امکان تحویل خروجی کار در کیفیتی که برنامه تصمیم می گیرد است.

          5. Canva

این برنامه ساخت لوگو با گوشی قابلیت های بسیاری دارد. در این مقاله آموزش ساخت لوگو با گوشی با ویژگی های این اپ در این زمینه آشنا می شویم. ابتدا از فایل داده شده برنامه را نصب کنید. سپس از قسمت اول you might want to try گزینه logo را مطابق تصویر انتخاب کنید.

canva در آموزش ساخت لوگو با گوشی

اکنون یکی از تمپلیت ها و قالب های آماده را متناسب با نوع پروژه خود انتخاب کنید. همچنین می توانید یک پروژه خالی ایجاد کنید و از صفر طراحی کنید.

canva در آموزش ساخت لوگو با گوشیچگونه لوگو بسازیم

قابلیت هایی مانند تغییر یا اضافه کردن متن، اشکال، گرافیک ها و… برای شخصی سازی طراحی وجود دارد. به سایر اپ های معرفی شده در آموزش ساخت لوگو با گوشی توجه کنید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

       6. Picsart Photo & Video Editor

در آموزش ساخت لوگو با پیکس آرت بعد از نصب اپلیکیشن،فیلتر شکن را برای شروع کار در درست کردن لوگو با گوشی روشن کنید. در صفحه اصلی از منوی پایین + را بزنید و در انتهای صفحه یک صفحه خالی از قسمت background باز کنید.

چگونه لوگو درست کنیم

با استفاده از add photo تصویری اگر مد نظرتان هست را وارد کنید. و قبل از تایید عکس از گزینه + متن یا استیکر دلخواه را اضافه کنید. به ادامه مراحل آموزش ساخت لوگو با گوشی برای اندروید در این اپلیکیشن توجه کنید. در ادامه قدم های طریقه ساخت لوگو با گوشی رایگان همراه ما باشید.

درست کردن لوگو با گوشی

در تنظیمات متن قابلیت های مثل رنگ ، فاصله و کشیدگی حروف، دورگیری و شفافیت را می بینید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

می توانید بعد از اعمال تغییرات لازم بک گراند را نیز تغییر دهید. قابلیت اشتراک گذاری و ذخیرع در سایز های متعدد نیز از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن به منظور نحوه درست كردن لوگو با گوشي است.

picsart در آموزش ساخت لوگو با گوشی

       7. adobe spark

برای شروع آموزش ساخت لوگو با گوشی ، بهترین راه ایده پردازیست. سعی کنید با الگوهای کاملاً ماهرانه در وقت صرفه جویی کنید. Adobe Spark مجموعه ای رو به رشد از الگوهای قابل حمل لوگو برای ایجاد یک آرم برتر از تجارت شما دارد. برای شروع طراحی می توانید نرم افزار را نصب کنید و یا به صورت آنلاین با اکانت گوگل خود log in شوید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

سپس برای ویرایش روی یکی از تصاویر دابل کلیک کنید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

همچنین می توانید در این برنامه برای شخصی سازی تغییراتی مثل تصویر بعدی بجا آورید.
 درست کردن لوگو با گوشی

آموزش تولید محتوا با موبایل
%60 تخفیف
1.568.000 تومان
627.200 تومان
بررسی و خرید دوره

مراحل آموزش ساخت لوگو با گوشی

مراحلی که در ادامه آموزش لوگو سازی با گوشی خواهید دید به شما در طراحی حرفه ای لوگو های خلاقانه کمک خواهد کرد.

1. الهام بگیرید

همانطور که در آموزش درست کردن لوگو با گوشی اشاره کردیم الهام گرفتن اولین قدم در ساخت لوگو است. در این نرم افزار با هزاران الگوی طراحی لوگو حرفه ای با گوشی رو به رو خواهید شد، بنابراین هرگز از بوم خالی شروع نمی کنید. جستجو بر اساس پلتفرم، کار، زیبایی شناسی، روحیه یا رنگ برای الهام گرفتن جدید در دستان شماست. پس از یافتن گرافیکی برای شروع، ضربه بزنید یا کلیک کنید تا سند در ویرایشگر باز شود.

2. تغییر الگو و شخصی سازی

روش های زیادی برای سفارشی سازی الگوهای لوگو شما وجود دارد. قلم و فونت را تغییر دهید، عکس های خود را اضافه کنید یا هزاران تصویر رایگان را مستقیماً در Adobe Spark مرور کنید. هر چقدر می خواهید وقت بگذارید و لوگوی از پیش طراحی شده را از آن خود کنید، وقت بگذارید. با یک برنامه ممتاز، حتی می توانید به طور خودکار آرم، رنگ و فونت برند خود را اعمال کنید تا همیشه برند باشید.

3. خلاقیت

با امکانات منحصر به فرد طراحی در Adobe Spark، به سادگی می توانید به پروژه های خود راحتی و شخصیت بیشتری ببخشید و گامی حرفه ای در آموزش درست کردن لوگو با گوشی بردارید.. با یک کلیک برچسب های متحرک را از GIPHY اضافه کنید یا انیمیشن متنی را برای فیلم های گرافیکی کوتاه اعمال کنید. در این برنامه ساخت لوگو با گوشی از همه موارد فنی خسته کننده دوری شده است تا بتوانید روی پیام و سبک خود تمرکز کنید. همچنین می توانید همكاران را به پروژه خود اضافه كنید تا ایده های بیشتری داشته باشید كه طرح شما را زنده كند.

آموزش ساخت لوگو با گوشی

4. گسترش محتوا

روزهایی که ابعاد تصویر باید برای هر سیستم عامل حفظ می شد، گذشته است. پس از دستیابی به طرحی که دوست دارید، می توانید با ویژگی تغییر اندازه دستی و خودکار Adobe Spark، آن را به راحتی به هر نوع چاپ یا شبکه اجتماعی تغییر دهید. پروژه را کپی کنید، روی تغییر اندازه کلیک کنید و سکویی را که می خواهید آن را سفارشی کنید انتخاب کنید و هوش مصنوعی برنامه بقیه موارد را مراقبت می کند.

5.ذخیره و اشتراک گذاری

پس از اتمام طراحی لوگو با گوشی خود، روی دکمه انتشار کلیک کنید و ایده خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. Adobe Spark کارهای شما را ذخیره میکند، بنابراین اگر می خواهید در آینده پروژه خود را به روز کنید، همیشه می توانید دوباره از آن بازدید کنید.

در این مقاله، آموزش ساخت لوگو با گوشی را با کمک مشهورترین برنامه های لوگو سازی با گوشی در این حوزه رقابتی بررسی کردیم. مفتخریم که تا پایان مقاله همراه ما بودید و با نحوه درست کردن لوگو با گوشی آشنا شدید.

همانطور که در مقاله آموزش ساخت لوگو با گوشی آورده ایم می توانید از طریق اپل استور نسخه ی ios هر کدام از اپلیکیشن های نام برده شده را دانلود کنید. سپس به کمک آموزش داده شده با اپلیکیشن مورد نظر کار کرده و طراحی لوگو با گوشی را به نحو احسن انجام دهید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها