60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
ساخت کاور موزیک با افتر افکت

ساخت کاور موزیک با افتر افکت

تاریخ انتشار : شهریور ۱۶, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 10 دقیقه تعداد بازدید : 873 بازدید

افزودن صدا به یک ویدیو در افتر افکت آسان است، اما افزودن صدا به یک تصویر یا ساخت کاور موزیک با افتر افکت چه ؟؟ خب این هم آسان است.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت

در این مقاله ساخت کاور موزیک با افتر افکت یا افزودن موزیک به یک تصویر و همچنین ساخت کاور موزیک متحرک و را به شما آموزش میدهیم که با استفاده از این اموزش‌ها به راحتی میتوانید به ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای کامپیوتر خود و هم چنین ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای انیمیشن ها اقدام کنید.

برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت خواه لوگو، تصویر یا متن باشد، می‌توانید آن را با صدا هماهنگ کنید. نه تنها این، بلکه در افتر افکت هر چیز دیگری می‌تواند به صدا واکنش نشان دهید.

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان افتر افکت در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

وارد کردن عناصر برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت

برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت به یک کلیپ صوتی، یک تصویر ثابت یا کلیپ های ویدئویی و یک تصویر یا عبارت نوشته شده نیاز دارید.

یک پروژه جدید برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت را در After Effects ایجاد کنید. تصویر ثابت یا کلیپ های ویدیویی خود را به پانل پروژه وارد کنید. شما می توانید این کار را با کشیدن فایل ها از دسکتاپ یا با دوبار کلیک کردن بر روی پانل Project و باز کردن مستقیم یک فایل انجام دهید.

در ساخت کاور موزیک با افتر افکت صدا مهمترین عنصر است. می‌توانید فایل صوتی رایگان را بارگیری کنید – چیزی با ضربان سنگین‌تر بهترین کار را خواهد کرد. ما قصد داریم از Fun Life توسط Fassounds استفاده کنیم.

وقتی صدای شما دانلود شد، آن را به پانل پروژه بکشید. ما از کل طول صدا برای ویدیو استفاده می کنیم، اما اگر تنها قسمتی از آن را نیاز دارید می توانید از بخشی از آن استفاده کنید.

و همچنین در ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای داده‌ی بصری – بخشی که به صدا پاسخ می دهد – می توانید از یک تصویر از پیش ساخته شده با پس زمینه شفاف استفاده کنید یا یک تصویر بصری در افتر افکت اضافه کنید. ما قصد داریم یک عبارت را مستقیماً در افتر افکت بنویسیم. اگر می خواهید یک عبارت یا تصویر را از برنامه های دیگر وارد کنید، می توانید یک پس زمینه شفاف با استفاده از Illustrator یا با استفاده از Photoshop یا Canva ایجاد کنید.

تصویر پس‌زمینه یا کلیپ‌های ویدیویی خود را به پانل خط زمانی و همچنین فایل صوتی خود بکشید. اگر داده‌های بصری از پیش ساخته شده ای دارید، آن را نیز به داخل بکشید. اگر یک عبارت را در AE می نویسید، می توانید آن را بعد از قرار گرفتن سایر اجزا در پانل Timeline بنویسید.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت

برای تایپ عبارت خود روی ابزار متن (Cmd + T برای مک یا Ctrl + T برای ویندوز) کلیک کنید. از منوهای Character، Paragraph و Alignment در سمت راست برای قالب بندی متن خود استفاده کنید. سبک قلمی را انتخاب کنید که با موسیقی و عبارتی که با عکس یا ویدیوی شما کار می کند مطابقت داشته باشد. متن شما روی لایه خودش در تایم لاین خواهد بود.

استفاده از فریم های کلیدی با صدا در افتر افکت برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت

Keyframes یک ابزار رایج در افترافکت است، اما شما می‌توانید از آن‌ها برای چیزی فراتر از تغییرات بصری استفاده کنید. درگیر شدن با فریم‌های کلیدی در لایه‌های صوتی، دنیای جدیدی را به شما باز می‌کند.

فریم های کلیدی صوتی را شناسایی کنیدبرای ساخت کاور موزیک با افتر افکت

برای شناسایی فریم های کلیدی صوتی در ساخت کاور موزیک با افتر افکت ابتدا باید اطلاعات را از صدا استخراج کنیم. روی لایه صوتی در جدول زمانی کلیک راست کرده و به Keyframe Assistant > Convert Audio to Keyframes بروید. این کار صدا را تجزیه و تحلیل می کند و یک لایه جدید به نام Audio Amplitude ایجاد می کند.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت

در لایه Audio Amplitude، روی Effects کلیک کنید و سه کانال – چپ، راست و هر دو را خواهید دید. در هر یک از این کانال ها یک فریم کلیدی مرتبط با صدا وجود دارد.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت

آنها در ابتدا مانند فریم های کلیدی واضح به نظر نخواهند رسید، اما اگر با استفاده از دکمه در پایین، روی جدول زمانی زوم کنید، آنها را واضح تر خواهید دید.

مگر اینکه صدای شما فقط ضربات خاصی در کانال چپ یا راست داشته باشد، فقط باید روی یک لایه هر دو کانال تمرکز کنید.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت
ساخت کاور موزیک با افتر افکت 15

برای مشاهده فریم های کلیدی صوتی به صورت نمودار، روی  Graph Editor<Slider< Both Channels (دو کانال > لغزنده > ویرایشگر نمودار) کلیک کنید. اگر روی جدول زمانی بزرگنمایی کنید، نمودار آشفته به نظر می رسد، اما اگر بزرگنمایی کنید، آن را هموار می کند.

نمودار به صورت بصری، حجم صدا را نشان می دهد. بنابراین موسیقی یا بیت‌های بلندتر، در مقایسه با نواحی ساکت‌تر آهنگ با نوک‌های کوچک‌تر، نوک‌های بزرگ‌تری در نمودار خواهند داشت.

تصویر اصلی دوره آموزش افتر افکت

دوره نرم افزار افتر افکت از صفر تا صد

نرم افزار Adobe After Effects یکی از مهم ترین نرم افزار های کمپانی ادوبی بوده که دو کار عمده ساخت موشن گرافیک و انیمیشن سازی و یا جلوه های ویژه را با آن میتوان انجام داد . درواقع بهتر است قبل از یادگیری و آموزش انیمیشن سازی مهارت لازم کار با این نرم افزار را در آموزش افتر افکت بیاموزید. یکی از مهمترین دلایل ...

%60 تخفیف
659.400 تومان
263.760 تومان
بررسی و خرید دوره

ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت

با ساخت کاور موزیک متحرک با افترافکت، یاد بگیرید که چگونه عناوین و تصاویر خود را به سرعت تغییر دهید.

در این آموزش ساخت کاور موزیک متحرک با افترافکت یاد میگیریم . که چگونه متن یا تصاویر خود را به آهنگ موسیقی متن خود تغییر دهید. این تکنیک در همه انواع محتوای آنلاین با موسیقی متن سریع بسیار محبوب است. پس بیایید شروع کنیم به افزودن انرژی به ویدیوی شما.

اگر قبلا از افتر افکت استفاده کرده اید، می دانید که فریم های کلیدی برای عناصر بصری در زیر برچسب Transform در یک لایه قرار دارند. باز کردن برچسب گزینه‌های اصلاح را نشان می‌دهد: نقطه لنگر، موقعیت، مقیاس، چرخش و شفافیت. ما می خواهیم متن خود را در پاسخ به صدا مقیاس بندی کنیم.

ساخت کاور موزیک متحرک با افترافکت

در لایه متن، Transform را باز کرده و Scale را پیدا کنید. Alt (Windows) یا Option (Mac) و کرونومتر کنار Scale را نگه دارید. این امکان‌های بیشتری را باز می‌کند، از جمله توانایی نوشتن عبارات خودمان به صورت کد برای متحرک سازی صدا.

ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت

بر روی دکمه Expression Pick Whip کلیک کنید و آن را به نوار لغزنده در لایه صوتی بکشید. یک خط آبی هنگام کشیدن ظاهر می شود.

ساخت کاور موزیک متحرک با افترافکت

با این کار یک خط کد به لایه مقیاس متن اضافه می شود. همچنین متوجه تغییرات اندازه متن خواهید شد. اکنون، متن با اندازه 0% شروع می شود و تنها در بلندترین قسمت های موسیقی تا 100% گسترش می یابد، و این اغلب نیست.

ساخت کاور موزیک متحرک  با افترافکت

برای تغییر این مورد، باید اطلاعاتی را به انتهای کد اضافه کنیم. بعد از [temp, temp] + [100, 100] را در انتها بنویسید. نتیجه این است که متن یا تصویر شما از اندازه 100٪ شروع می شود و تنها با ضربات بزرگتر می شود، نه کوچکتر.

در ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت به پاسخ های بصری خود محدوده اضافه کنید.

در حالی که تکنیک قبلی در ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت کار را انجام می دهد و باعث می شود که دارایی بصری به صدا پاسخ دهد، ممکن است بیش از حد پاسخگو باشد. اگر می‌خواهید متن فقط به ضربات بزرگ‌تر در موسیقی پاسخ دهد و نه به تمام ضربات موسیقی، می‌توانید فریم‌های کلیدی Slider را بکشید.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای کامپیوتر

به نوار لغزنده لایه صوتی بروید و Alt (ویندوز) یا Option (Mac) را نگه دارید و روی کرونومتر Slider فریم کلیدی کلیک کنید. رمز عبور ظاهر شده را حذف کنید. به جای آن، ease (value,0,0,0,0) را بنویسید. می‌توانید بعداً این اعداد را در حرکات دقیق‌تر ویرایش کنید.

دو عدد مقدار اول به محدوده ای در عبارت صوتی اشاره می کنند که بر روی نوار لغزنده تأثیر می گذارد (و فراموش نکنید که لایه متن شما به نوار لغزنده متصل است). اگر روی دکمه ویرایشگر نمودار کلیک کنید، می‌توانید با نگه داشتن ماوس روی هر نقطه و دیدن اعداد واحد، محدوده صدا را مشاهده کنید.

در ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت اگر آهنگ شما بی صدا شروع می شود، ممکن است فرکانس های پایین را تا زمانی که صدا واقعاً شروع شود، مشاهده کنید. اگر می‌خواهید متن را فقط با شروع ضرب آهنگ با صدا همگام‌سازی کنید، محدوده‌ها را در زمان شروع بیت بررسی کنید. آهنگی که ما استفاده می کنیم با ضرب آهنگ سنگین شروع می شود. ما اعداد واحد را در محدوده میانی انتخاب می‌کنیم، بنابراین متن فقط به ضربات بزرگ‌تر پاسخ می‌دهد و نه هر ضربان.

رده میانی حدود 20 تا 30 است و حداکثر دامنه آن 50 است. به صدای خود نگاه کنید تا حد متوسطی را که برای شما مناسب است رمزگشایی کنید. خارج از ویرایشگر نمودار کلیک کنید و به خط کد خود بازگردید. 0 اول را به عدد محدوده پایین تر و 0 دوم را به عدد محدوده بالاتر تغییر دهید.

مجموعه دوم مقدار اعداد تعیین می کند که محدوده درصد شما چقدر خواهد بود. 0 اول باید ثابت بماند تا مشخص شود که همه چیز تا عدد اول شما به عنوان 0٪ در نظر گرفته می شود. 0 نهایی را به 100 تغییر دهید تا نشان دهنده 100٪ اندازه هر چیزی بین شماره اول و دوم شما باشد.

ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای انیمیشن

بنابراین اگر 25 و 50 داشتید، اکنون کد شما باید این باشد: ease(value,25,50,0,100). اگر می خواهید واکنش های چشمگیرتری داشته باشید، آنها را به صلاحدید خود تغییر دهید.

یکی دیگر از راه حل های سریع برای صاف کردن برخی از این فریم های کلیدی در ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت این است که آنها را برجسته کنید برای این کار به پانل Smoother بروید. این ابزار فریم های کلیدی شما را با هم ترکیب می کند،به Window > Smoother بروید تا منوی Smoother باز شود. سپس تلرانس را به 10 تغییر دهید. این فقط یک دقیقه تفاوت ایجاد می کند، اما حرکات کمی نرم تری برای واکنش های عنصر شما ایجاد می کند.

چه انیمیشن هایی با صدا بهتر کار می کنند؟

در حالی که ما برای این آموزش ساخت کاور موزیک با افتر افکت روی مقیاس تمرکز کردیم، پاسخ صوتی را می توان برای هر جلوه بصری موجود در افتر افکت اعمال کرد. برای اعمال افکت، به سادگی Alt (Windows) یا Option (Mac) را نگه دارید و روی کرونومتر هر افکت کلیک کنید، سپس Expression Pick Whip (نماد چرخشی) را روی نوار لغزنده صدا بکشید.

در ساخت کاور موزیک با افتر افکت حتی زمانی که افکت دیگری وجود دارد، می‌توانید شدت روشنایی را با افکت اعمال کنید. همچنین می توانید شفافیت را با سرعت یا حرکت را با نقطه لنگر تغییر دهید. هر چیزی که درافتر افکت موجود است را می توان به راحتی به کانال صوتی شما متصل کرد تا تجربه ای کاملاً فراگیر داشته باشید.

همگام سازی عناصر بصری با صدا در افتر افکت

توانایی همگام‌سازی متن یا دارایی‌های بصری خود با هر صوتی، مهارتی است با آن میتوان برای ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای کامپیوتر و همچنین ساخت کاور موزیک با افتر افکت برای انیمیشن اقدام کرد که باعث می‌شود مردم فکر کنند شما یک ویرایشگر ویدیویی فوق‌العاده هستید. مهارت جدید خود که ساخت کاور موزیک با افتر افکت است را در نظر بگیرید و هر زمان که می خواهید صداهای عالی با جلوه های بصری عالی را به ویدیوهای خود اضافه کنید و با ساخت کاور موزیک با افتر افکت یا ساخت کاور موزیک متحرک با افتر افکت آن را به کار ببرید.

No Content

 

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها