60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : بهمن ۳۰, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : 16 دقیقه تعداد بازدید : 27.89هزار بازدید

در این مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با گوشی ، نحوه ایجاد و مقیاس گذاری در آن می‌پردازیم و به پرسش فراگیر چگونه بنر تبلیغاتی بسازیم پاسخ خواهیم داد. نکات کلیدی که باید برای ساختن یک بنر تبلیغات قوی با استفاده از گوشی رعایت کنید را مرور می‌کنیم. ساخت بنر تبلیغاتی مانند تمام‌کارهای گرافیکی، ذوق هنری شمارا می‌طلبد. کار کردن با گوشی همراه و ساخت بنر به‌وسیله آن کار دشواری نخواهد بود فقط کافی است با به‌کارگیری سلیقه خود و البته توجه به نکاتی که در ادامه آمده است شروع کنید. در این مقاله نیز طبق روال مقالات مکتب تی وی یک پروژه عملی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی را پیاده سازی می کنیم و خواهید دید چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم .

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اینکه چگونه بنر تبلیغاتی بسازیم و یا در شبکه اجتماعی اینستاگرام چگونه تبلیغات کنیم بسیار مهم است. بنری که شما به‌منظور تبلیغات در صفحاتی مثل بلاگر های اینستاگرام استفاده می‌کنید باید هدفی را دنبال کند. بهتر است ویژگی‌هایی مثل رده سنی و جنسیت مخاطبان هدف را بشناسید و متناسب با آن‌ها طراحی کنید. درواقع در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، با رعایت این موارد شما بستری برای ایجاد تعامل و شکل گرفتن ارتباط بین بنر خود و مخاطبتان ایجاد می‌کنید.

  1. انتخاب ابعاد مناسب: اطمینان حاصل کنید که ابعاد بنر شما به‌طور مناسب برای اینستاگرام باشد. به طور کلی، ابعاد متداول برای بنرهای تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت مربعی یا افقی هستند.
  2. انتخاب تصویر و گرافیک: تصاویر با کیفیت و گرافیک جذابی را انتخاب کنید که با محتوای تبلیغاتی شما هماهنگ باشند. از تصاویر با رزولوشن بالا استفاده کنید.
  3. افزودن متن: متن تبلیغاتی خود را با استفاده از فونت مناسب و بیان مختصر و جذاب اضافه کنید. مطمئن شوید که متن به خوبی قابل خواندن باشد.
  4. استفاده از النت و لوگو: اگر به لوگو یا سایت خاصی تعلق دارید، آن را به عنوان علامت تجاری در بنر اضافه کنید. همچنین از النت منحصر به فرد خود استفاده کنید.

تعرفه بنر های اینستاگرامی

اگر قصد دارید کسی را به منظور ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی استخدام کنید و یا خود در این حیطه کارکنید باید بگویم قیمت ساخت بنر استوری اینستاگرام با توجه به حجم کار، کیفیت کار و… متفاوت است. شما می‌توانید در سایت های فریلنسری درخواست طراحی بنر برای اینستاگرام بدهید و توافقی قیمتی را مشخص کنید. هزینه طراحی بنرهای ساده اینستاگرام از 200 هزار تومان شروع می‌شوند و این عدد متغیر خواهد بود. در ادامه مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به بررسی بیشتری حول ساخت بنر اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام از محبوب ترین پلتفرم ها با بازدهی بالا تبلیغات در دهه اخیر شناخته شده است. هرچه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام شما حرفه ای تر و شکیل تر باشد سیل بیشتری از کاربران را جذب خواهید کرد. درواقع اینکه از کجا شروع کنید از مهم‌ترین سؤالات در آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با گوشی است که باید به آن پاسخ دهید. در ابتدا باید اطلاعاتی مثل لوگو، هدف کار، پیام اصلی پروژه و… را جویا شوید. یک طرح کلی در ذهن خود داشته باشد. سپس متناسب هدف و انتظارتان بهترین اپلیکیشن و یا سایت را برای ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی انتخاب و شروع به طراحی کنید.

اپلیکیشن های ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

می‌توانید یک یا چند از ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌شود را با گوشی‌ خود دانلود کنید و از آن‌ها به‌منظور ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی استفاده کنید. این ابزار ها شامل لینک دانلود اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید می باشند. برای دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام ایفون به در اپل استور نام هر یک را سرچ کنید.

1. Canva: Design, Photo & Video

یک از بهترین برنامه‌های طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام نرم افزار کنوا است. می‌توانید از قالب‌های آماده این برنامه استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار به اضافه کردن و طراحی متون به تصاویر و ویرایش رنگ، کنتراست و روشنایی عکس می توان اشاره کرد. طراحی بنر تبلیغاتی با canva آسانتر از چیزی که به نظر می رسد خواهد بود. همچنین این برنامه قابلیت اشتراک گذاری طراحی های شما را نیز دارد؛ می توانید بنر تبلیغاتی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و نظر آن ها را به عنوان مخاطب جویا شود.

این اپلیکیشن حرفه ای در آپدیت های خود ویژگی هایش را ارتقا می بخشد و قالب های آماده و انیمیشن های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به معرفی محیط نرم افزار canva می پردازیم و خواهید دید طراحی در این اپلیکیشن چگونه پیش می رود. با باز کردن اپلیکیشن canva خواهید دید دسته بندی هایی مثل instagram post و stories برای اینستاگرام تعریف شده است، می توانید تغییرات لازم با توجه به پروژه خود اعمال کنید.

همچنین در ابتدای صفحه می توانید سایز مورد نظر، قالب پیش فرض و سوشال مدیای مورد نظرتان و سپس نمونه بنر تبلیغاتی پیج اینستاگرام را انتخاب کنید. لینکی که از برای این ابزار قرار داده شده است لینک دانلود اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید آن است. برای دانلود نسخه نرم افزار ساخت بنر استوری اینستاگرام برای آیفون آن به Canva یا اپل استور مراجعه کنید.

اپلیکیشن canva در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

تغییراتی مثل اضافه کردن تصویر، تغییر رنگ پس زمینه، اضافه کردن نوشته با فونت دلخواه از جمله تغییراتی است که می توانید روی پروژه خود اعمال کنید.

2. Poster Maker, Flyer Maker, Poster & Flyer Template

این اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی معرفی شده poster maker and flyer template می باشد. از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توانید قالب‌های آماده را شخصی‌سازی کنید و یا طراحی را از ابتدا شروع کنید. به منظور شخصی سازی می توانید تغییراتی در متن و فونت ایجاد کنید و یا تصاویر را ویرایش کنید و افکت دهید؛ همچنین می توانید از استیکرهای این نرم افزار نیز کمک بگیرید.

از ویژگی های این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام می توان به امکان ساخت بنر بدون نیاز به دانش اولیه اشاره کرد. درواقع با هر سطح دانشی و بدون نیاز به هزینه های گزاف می توانید از این برنامه  در درست كردن بنر تبليغاتي کمک بگیرید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده امکان اضافه کردن تصویر از گالری برای طراح وجود دارد. می توانید نگاهی به ویژگی های نرم افزار بیاندازید و سپس در صورت تمایل گزینه دانلود را انتخاب کنید. بعد از باز کردن اپلیکیشن طراحی بنر تبلیغاتی اندروید طبق تصویر در اولین قدم یکی از گزینه های create poster یا readymade poster را انتخاب کنید.

اپلیکیشن poster maker در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

اگر  create poster را مطابق مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی انتخاب کردید به صفحه ای برای انتخاب تصویر زمینه منتقل می شوید. مانند تصویر زیر:

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

نهایتا بعد از انتخاب تصویر پس زمینه و سایز مورد نظر، افکت ها ، تصاویر و متن ها را مطابق آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی اضافه کنید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

به دیگر اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید معرفی شده در آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با گوشی توجه کنید.

3. PosterLabs

این نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی برای اندروید مناسب برای درست كردن بنر تبليغاتي در جلد مجله ها، فیلم ها و دیگر زمینه های مربوطه است. پوسترلب سه دسته تمپلت Classic, Stylish و Minimal را دارد. می‌توانید در هرکدام از این دسته‌ها طراحی کنید. امکان ساخت بنر فیلم و مستند و قابلیت اشتراک گذاری در کنار قالب ها و افکت های آماده از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار رتبه 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

PosterLabs در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

4. Digital Flyer & Poster Maker

برنامه طراحی بنر تبلیغاتی حرفه‌ای در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی است. این برنامه فاقد ویژگی های اساسی طراحی  است و قابلیت طراحی از ابتدا را ندارد. در واقع اگر به دنبال الگوهای خارق العاده به منظور ساخت بنر هستید و تبلیغات شما را آزرده نمی کند، می توانید برنامه Digital Flyer & Poster Maker را امتحان کنید.

در این برنامه میتوانید قالب های از پیش آماده را تغییر دهید(تصاویر پس زمینه ،فونت ها و… را ویرایش کنید) ؛همچنین قادرید خلاقیت خود را در طیف وسیعی از الگوهای ارائه شده توسط این برنامه نشان دهید. می توانید در هر زمینه مانند درست كردن بنر تبليغاتي رستوران، ورزشی، شرکت ها و… از قالب های این برنامه کمک بگیرید.

ساخت بنر استوری اینستاگرام

5. Desygner: Free Graphic Design Maker & Editor

این برنامه طراحی بنر تبلیغاتی کاربردی در پاسخ به چگونه بنر تبلیغاتی بسازیم با گوشی کاربرد دارد. از مزیت های این نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی اندروید به سهولت و سرعت کارکردن با آن می توان اشاره کرد. دیزاینر دارای قالب‌های رایگان و به روز است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و یا برای قالب‌های بیشتر هزینه بپردازید. به 3 مورد از ویژگی های این برنامه که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی موثر است می پردازیم:

  • قابلیت ایجاد تغییر و شخصی سازی قالب های آماده
  • دسته بندی هدفمند قالب ها
  • قالب های به روز و منطبق بر صنعت طراحی و مد

Desygner در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

همانطور که در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی مشاهده می کنید در منوی بالای صفحه می توانید یکی از گزینه های posters یا social media را انتخاب کنید سپس با توجه به نوع پروژه یکی از قالب های مربوطه را برگزینید.

اپلیکیشن Desygner در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

همانطور که مشاهده می کنید قابلیت ویرایش هر یک از المان های قالب برای شما وجود دارد.

6. Textgram -Text on Photo,Story Maker,Graphic Design

همان‌طور که از اسم این نرم افزار مشخص است، دست شما را در طراحی متون باز می‌گذارد. با کمک این برنامه می توانید روی تصاویر متن اضافه کنید. این نرم افزار کاربردی در کنار طراحی ui موفق، شامل فونت های متنوع و بسیاری نیز هست. نمونه متن بنر تبلیغاتی اینستاگرام در این اپلیکیشن قابل مشاهده می باشد. ایموجی ها، تگ های سفارشی، فیلتر ها و قالب های آماده نیز از ویژگی های این برنامه هستند. همچنین قابلیت اشتراک گذاری طراحی ها نیز وجود دارد. برای دانلود نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی برای اندروید آن روی لینک کلیک کنید.

هنگام باز کردن اپلیکیشن با صفحه ای مطابق شکل زیر درآموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی  روبه رو می شوید. با انتخاب یکی از گزینه های منوی بالا در پایین صفحه 2 آپشن جدید برایتان باز می شود.

textgram در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

با empty canvas پروژه خالی و با گزینه template mode به صفحه ای مطابق شکل زیر منتقل می شوید. همانطور که می بینید تغییراتی در متن ، تصویر و استیکر می توانید ایجاد کنید.

اپلیکیشن تکست گرام در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

همه این برنامه‌ها در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی کاربردی هستند. بسته به اینکه باکار کردن در کدام‌یک راحت‌تر هستید می‌توانید گزینش کنید. در ادامه به پیاده سازی یک پروژه عملی درست كردن بنر تبليغاتي اینستاگرام با گوشی می پردازیم تا با روند کار بهتر آشنا شوید. در این روند ما با برنامه طراحی بنر تبلیغاتی Poster Maker کار خواهیم کرد. برای دانلود برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اندروید آن روی لینک قرار داده شده کلیک کنید.

7. Picsart Photo & Video Editor

از آنجایی که این برنامه طراحی بنر تبلیغاتی اندروید بسیار محبوب است و حتی کاربران ios هم آن را دنبال می کنند، آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با پیکس ارت بسیار مفید خواهد بود. این اپلیکیشن ساخت بنر تبلیغاتی اندروید امکانات بسیاری را در طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد. برای کار با آن نسخه اندروید یا ios آن را در ابتدا دانلود کنید. سپس بعد از باز کردن برنامه گزینه + را زده و در صحه create عبارت banner  را سرچ کنید. مانند تصویر:

چگونه بنر تبلیغاتی بسازیم

banner template را انتخاب کنید. و قالب مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید.

مرحله دوم picsart در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی
تغیراتی مثل اضافه کردن تصویر، ویرایش های رنگ و وضوح، قرار دادن استیکر  و … را انجام دهید.
مرحله سوم picsart در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

پیاده سازی پروژه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

ابتدا در مرحله اول آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، برنامه را از طریق لینکی که ذکر شد دانلود و سپس نصب کنید. بعد از باز کردن برنامه با محیطی مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید.

مرحله اول آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

روی گزینه create poster  به منظور ساخت پوستر جدید کلیک کنید و سپس ابعاد آن را متناسب با پروژه خود انتخاب کنید.

مرحله دوم آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

در مرحله بعدی از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، می توانید استایل عکس پس زمینه (back ground) را از میان گزینه های پیش فرض برگزینید.

مرحله سوم آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

می توانید در این مرحله از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی عکس، متن یا استیکر اضافه کنید. با کلیک روی گزینه text قادر به اضافه کردن متن به بنر هستید و پس از نوشتن متن می توانید ویرایش هایی مثل  رنگ و فونت را روی آن اعمال کنید.

مرحله چهارم آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

از میان استیکر های این اپلیکیشن می توانید در  ساخت بنر تبلیغاتی کمک بگیرید. با سرچ کلمه مناسب بهترین استیکر را مطابق با پروژه خود انتخاب کنید.

مرحله آخر آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با گوشی

همچنین قابلیت اضافه کردن عکس از گالری گوشیتان را نیز دارید. در بخش بعدی از آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با گوشی به نکاتی برای طراحی بهتر می پردازیم. علاوه بر اپلیکیشن ها نامبرده از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با اینشات برای ساخت بنر تبلیغاتی متحرک اندروید می توان اشاره کرد. قبل از آن باید بدانیم چگونه بنر تبلیغاتی متحرک بسازیم.

نکاتی که باید در درست كردن بنر تبليغاتي اینستاگرام به آن‌ها توجه کنید

به 4 نکته کاربردی که در ادامه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی آورده شده است دقت کنید:

  • از لوگو در طراحی بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید. سایز و موقعیت لوگو در بنر باید به نحوی باشد تا مانع از قرارگیری دیگر اجزای ضروری نباشد.
  • پیام و هدفتان را به‌طور خلاصه بیان کنید. پیام شما علاوه بر کوتاه بودن باید خوانا، قابل‌فهم و جذب‌کننده باشد. یادتان نرود استفاده زیاد از متن در بنر شما خواننده را خسته خواهد کرد. می‌توانید با ایجاد حس کنجکاوی در خواننده، توجه او را جلب کنید.
  • از بیننده بخواهید عملی را انجام دهد. حتماً با ترفند Call to action آشنا هستید. برای خواننده بنر گام بعدی را مشخص کند و از او بخواهید مرحله بعدی را طی کند. می‌توانید آدرس سایت خود را بگذارید و درخواست کنید تا کلیک کنند.
  • سادگی محبوبیت دارد. درواقع سختی کار زمانی است که باید در فضای نسبتاً کوچک موارد ضروری را بگنجانید. به همین دلیل است که سادگی در طراحی بنر مهم است. اگر در فضای کوچک از چندین رنگ و یا از تصاویر شلوغ استفاده کنید یا اضافه گویی کنید می‌تواند زننده باشد. پس در انتخاب رنگ، فونت، تصاویر در حین درست كردن بنر تبليغاتي دقت کنید.

5 ویژگی که بنر شما را برتر از رقبا می کند

طراحی بنر تبلیغاتی مستلزم خلاقیت شماست. چشمگیر بودن بنر شما را از رقبا متمایز میکند. با رعایت اصول زیر در آموزش ساخت بنر استوری اینستاگرام با گوشی موجب محبوبیت بیشتر بنر شما می شود. در ادامه خواهید دید چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب بسازیم.

انتخاب فونت خوانا

مطالعه ای که در دانشگاه نبراسکا انجام شد نشان داد که انتخاب فونت مناسب می تواند به طور قابل توجهی فراخوانی اطلاعات را بهبود بخشد. مشتریان احتمالی شما باید اطلاعات کلیدی مربوط به کسب و کار شما را به خاطر بسپارند تا بتوانند بازدید خود را برنامه ریزی کنند. بنابراین ، برای آنها آسان تر آن است که آنچه مهم تر است را به خاطر بسپارند.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به فروش های آتی ، افتتاحیه های بزرگ یا رویدادهای خاص با فونت های جسورانه و پررنگ قابل خواندن باشد. می توانید از حروف bold برای برجسته کردن اطلاعات مهم در همه عناوین یا کلمات خاص استفاده کنید تا بلافاصله چشم lمخاطب را به مهمترین جزئیات هدایت کنید.

شخصیت بخشیدن به بنر

بروز تفکر شما در طراحی و درست كردن بنر تبليغاتي و به دنبال آن برانگیخته کردن عواطف مخاطب، نتیجه و بازخورد بهتری از طراحی را به شما می دهد. یک عکس با کیفیت و خیره کننده می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

تاثیرگذاری رنگ ها در جلب مخاطب

واکنش ذهن انسان در برخورد با رنگ های مختلف متفاوت است. آگاهی بر روانشناسی رنگ ها می تواند از مهمترین اصول آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی به حساب بیاید. جدول زیر نشان دهنده کاربرد هر رنگ خواهد بود.

خشم ،هیجان، عشق قرمز
سلامتی،رشد، پرورش سبز
آرامش، امنیت آبی
دوستی زرد
صداقت، سادگی سفید
قدرت ، رسمیت سیاه
عشق ،جوانی صورتی
فرئتنی ، صلابت قهوه ای

تناسب بنر و برند

تناسب و یکپارچگی بنر و هدف شرکت یا سازمانی که برای آن طراحی می کنید باید باهم متناسب باشند. برای طراحی بنر تبلیغاتی بهتر است به رنگ لوگوی شرکت، مخاطبان ، محیط  و فعایت سازمان توجه کنید.

انتخاب عنوان مناسب

پیدا کردن عنوانی کوتاه اما جامع اهمیت بسیاری در آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی دارد. صراحت در بیان برخلاف روش های تبلیغ نویسی سنتی موجب بهبود بازخورد مخاطبان می شود؛ بهتر است با صراحت انتظار خود را از کاربران و بالعکس پاسخ انتظارت آن ها از خودتان را بدهید. حتی بعضی اوقات نیاز به استفاده از زیرعنوان ها برای سهولت خوانایی مخاطب است. زمانی که نیاز به اضافه کردن توضیحات بیشتر باشد می توانید از زیرعنوان ها استفاده کنید. زیر عنوان ها در زیر عنوان اصلی آورده می شود.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با فتوشاپ

تمرکز این مقاله بر روی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی بود منتها اگر قصد دارید حرفه ای مسیر ساخت بنر تبلیغاتی را ادامه دهید احتمالا برنامه هایی مانند فتوشاپ بیشتر مناسبتان خواهد بود. فتوشاپ از بهترین نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام به حساب می آید. به طور خلاصه این روند را طی پیاده سازی مراحل یک پروژه عملی در بخش انتهایی مقاله توضیح خواهم داد.

آموزش طراحی بنر

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ

کسب و کارهای مختلفی برای انتقال مفهوم تبلیغات خود از بنر ها استفاده میکنند و طراحی بهینه یک بنر می تواند تاثیر بسزایی در روند انجام این تبلیغ داشته باشد. در این دوره ی آموزش فتوشاپ همراه با مدرس مجرب دوره، به یادگیری قدم به قدم آموزش طراحی بنر مشغول می شوید. پس از اتمام دوره و یادگیری تکنیک های ...

%60 تخفیف
361.200 تومان
144.480 تومان
بررسی و خرید دوره

طراحی لایه پس‌زمینه

ابتدا در وهله اول از آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، یک صفحه جدید از قسمت File و سپس New در فتوشاپ با ابعاد 1080 *1080 بازکنید. این سایز استاندارد برای پست‌های اینستاگرام است.

ساخت بنر استوری اینستاگرام

اکنون طبق آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی روی گزینه adjustment در پنل لایه‌ها کلیک کنید و سپس از گزینه solid color رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید. یک‌لایه جدید ایجاد کنید؛ و ابزار brush را انتخاب کنید. به رنگ پس‌زمینه عکس دقت کنید. رنگ رویی را سفید قرار دهید؛ و روی مود overlay کلیک کنید.

 ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

یک‌لایه جدید ایجاد کنید و رنگ رویی را مشکی قرار دهید؛ و اطراف تصویر را رنگ کنید. مود را روی overlay قرار دهید. از لایه شماره 1 یک کپی ایجاد کنید و آن را روی دیگر لایه‌ها قرار دهید و opacity آن را کم کنید. می‌توانید تصاویر و بافت‌های دیگری نیز روی این قسمت قرار دهید. تا اینجا آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی ، لایه بک‌گراند شما آماده‌شده است. از طریق group layer می‌توانید تا اینجای کار را در یک گروه قرار دهید. در نتیجه نهایی پروژه آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی همراه ما باشید.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی

نتیجه نهایی

اکنون در مرحله پایانی آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی باید  عکس‌ها و متن‌هایی که برای بنر خود لازم دارید را به آن اضافه کنید. اگر لازم است به آن‌ها سایه دهید و یا هر چیزی که فکر می‌کنید بر باب سلیقه شما به زیبایی کار می‌افزاید را اضافه کنید. اگر با ابزارهای فتوشاپ آشنایی ندارید به ابزار ادیت عکس در فتوشاپ و سری مقالات که در دسته‌بندی آن هستند سر بزنید. اکنون که تا پایان مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی همراه ما بوده اید وقت آن است که خود را محک بزنید.

ساخت بنر استوری اینستاگرام

اکنون که تا پایان مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی با ما همراه بودید و با معرفی 7 برنامه ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی دیدید چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم، وقت آن رسیده تا طراحی خود را شروع کنید و خود را بیازمایید.

در مقاله آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام با گوشی، 7 برنامه طراحی بنر تبلیغاتی کاربردی و مناسب برای اندروید و ios معرفی شده است. با توجه به نیاز و خواسته تان از ابزارهای طراحی، بعد از مطالعه ویژگی های آورده شده هر کدام بهترین انتخاب را داشته باشید.

اینکه چگونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام بسازیم و از کجا شروع کنیم بسیار حائز اهمیت است. با طراحی بنر حرفه ای تر نظر مخاطبان بیشتری را جلب می کنید.در طراحی یک بنر ابتدا اطلاعاتی از پروژه از جمله پیام اصلی آن و لوگوی برند را بدست آورید. سپس یک طرح کلی را از طراحی در ذهنتان مجسم کنید و برای هر المان بخشی از طرح را اختصاص دهید. اکنون متناسب با طراحی خود اپلیکیشنی مناسب در راستای درست كردن بنر تبليغاتي اینستاگرام انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها