60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf

دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf

تاریخ انتشار : مرداد ۱۹, ۱۳۹۷ تاریخ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ نویسنده : حسین بافنده زمان مورد نیاز مطالعه : 3 دقیقه تعداد بازدید : 6.57هزار بازدید

کتاب ایندیزاین

قبل از بررسی آموزش ایندیزاین به بررسی کتاب آن و معرفی فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf می پردازیم. پیچیدگی و مشکلات موجود در فرآیند تولید کتاب، از دید هیچ کس پوشیده نیست، و در این میان چگونگی آماده سازی فایل چاپی بی کم و کاست از مسائلی است که همواره ناشران با آن دست و پنجه نرم می کنند.

با اهمیتی که آراستگی هرچه بیشتر صفحات داخلی کتاب پیدا کرده است، هر ناشری به زعم خود سعی بر بهبود کتاب هایش در این راستا دارد. در این راه از تمام عناصر موجود بهره می برد، از به کارگیری قلم های برتر گرفته تا صفحه آرایی های مدرن، به روز و کارآمد همه و همه در ایندیزاین مهم اند. این جزوه ایندیزاین فارسی بوده و به دست نویسندگان مکتب تی وی گردآوری شده است.

دوره رایگان آموزش ایندیزاین در نیم ساعت

دوره رایگان آموزش ایندیزاین در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره رایگان ایندیزاین در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.  





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود
دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf

 

نرم افزارهای رایج و نامناسب چه مواردی هستند؟

امروز با پیشرفت فن آوری های کامپیوتری وتنوع نرم افزارهای عرضه شده در حوزه نشر، ( به ویژه در بخش صفحه آرایی و مرتبط با چاپ هنوز بسیاری از ناشران از نرم افزارهای نامناسب برای تهیه فایل کتابشان استفاده می کنند و این دال بر اهمیت ایندیزاین خواهد بود که یکی از متداول ترین آنها نرم افزار ورد بوده که علی رغم قدرت مناسب در زمینه چاپ افست مناسب و مفید فایده نمی باشد. بنابراین برنامه ایندیزاین (Adobe Indesign) در این زمینه طراحی شده است و برخلاف طرز فکر رایج کارکردن با آن پس از ایندیزاین بسیار راحت تر از word  خواهد بود.

آموزش ایندیزاین

دوره نرم افزار ایندیزاین از صفر تا صد

ایندیزاین نرم افزار حرفه ای و محبوب از شرکت ادوبی است که در روند چاپ و تولید سند های متنی و گرافیکی کاربرد دارداز این رو افراد زیادی به سمت آموزش ایندیزاین جذب می شوند. ایندیزاین با شاخص های صفحه آرایی خود یک استاندارد جهانی در صنعت چاپ و طراحی به شمار می رود. این برنامه با کنترل خطاهای احتمالی مانع ...

%60 تخفیف
485.800 تومان
194.320 تومان
بررسی و خرید دوره

آموزش ایندیزاین pdf

امیدواریم با دانلود کتاب ایندیزاین pdf که از رسانه ی آموزشی مکتب تی وی تولیدکننده فیلم های آموزشی  در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد، با استفاده از آموزش های گام به گام و کاربردی و مختصر مجموعه کامل ایندیزاین pdf بتوانید از امکانات بی نظیر این برنامه بهره مند گردید. در فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf فرض بر این بوده که توانایی حداقلی کار با کامپیوتر آشنا بوده و همینطور با اصول صفحه آرایی کتاب نیز آشنایی اولیه را دارا می باشد.

پس از گذراندن فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf ، کاربر قادر خواهد بود فایل کتاب را از مرحله ایجاد فایل تا مرحله ارسال به چاپخانه آماده سازی نماید. نویسنده این مجموعه تاکید دارد که مباحث آموزشی موجود در فایل دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf ، به ترتیب دنبال گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

تصاویر جزوه ایندیزاین فارسی مکتب تی وی

در ادامه تصاویری از فهرست مطالب و صفحات pdf کتاب ایندیزاین خواهید دید.

دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf
دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf
دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf
دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf

مفتخریم که تا پایان مقاله کتاب نرم افزار ایندیزاین همراه ما بودید می توانید در ادامه به دانلود رایگان کتاب ایندیزاین به زبان فارسی دسترسی پیدا کنید.

در  فایل pdf آموزش اينديزاين فرض بر این بوده است که مخاطب توانایی حداقلی آشنایی کار با کامپیوتر و همینطور آشنایی با اصول صفحه آرایی کتاب را تا حدودی داشته باشد. همچنین مباحث کار با نرم افزار ایندیزاین از مقدماتی تا پیشرفته بیان شده است.

دیدگاه کاربران

۲ دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید مهدی
سید مهدی
2 سال قبل

سلام علیکم
متشکرم؛ کتاب را دریافت کردم.

پشتیبانی مکتب تی وی
پشتیبانی مکتب تی وی
2 سال قبل
پاسخ به  سید مهدی

درود کاربر عزیز موفق باشید