60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس

آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس

تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : مرداد ۹, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : دقیقه تعداد بازدید : 6.34هزار بازدید

ادیوس نرم‌افزاری مناسب برای تدوین فیلم است که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. و یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای افرادیست که میخواهند در کم ترین زمان ممکن فیلمی را ویرایش کنند. بسیاری از مراکز و سازمان‌ها امروزه از این نرم‌افزار برای تدوین فیلم استفاده می‌کنند. در این مقاله از سری مقالات آموزش ادیوس به آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

دو روش آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس (edius)

نرم‌افزار ادیوس همگام با تکنولوژی جدید اکثر خروجی‌های موردنیاز تدوین گران را فراهم کرده است. در ادامه این مقاله به بررسی مراحل نحوه خروجی گرفتن mp4 در ادیوس خواهیم پرداخت. گام‌به‌گام همراه ما باشید.

روش اول

در ادامه مقاله آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس روش اول را یاد خواهیم گرفت.

انتخاب آیکون Export

برای خروجی گرفتن از پروژه نهایی خود، از منوی بالا گزینه File، export و سپس print to file را انتخاب کنید. می‌توانید به‌جای آن کلید F11 را از صفحه‌کلید فشار دهید؛ و یا از قسمت پایین پنجره پیش‌نمایش آیکون Export را بزنید.

مرحله 1مسیر1 از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس

انتخاب گزینه H.264

با باز شدن پنجره print to file مشاهده می‌کنید که ادیوس مجموعه کاملی از خروجی‌های مختلف را داراست. از منوی چپ این پنجره گزینه H.264/AVC را انتخاب کنید و برای خروجی h264 در ادیوس نهایتاً Export را بزنید.

مرحله 2 مسیر1 از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس

انتخاب نام و مسیر ذخیره‌سازی

در این مرحله از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس یک نام و مسیر ذخیره‌سازی برای خروجی خود انتخاب کنید.

مرحله 3 مسیر 1 از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس

تصویر شاخص آموزش ادیوس

آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد

ادیوس نرم افزاری قدرتمند در تدوین فیلم ها به حساب می آید. این نرم افزارحتی در ویرایش سنگین ترین فایل ها نیز بکار می آید. علاوه بر آن سال های سال است که محبوبیت این نرم افزار بین کاربران به دلیل محیط کاربری و آسانی کارکردن با آن کم نشده است. آموزش ادیوس اولین قدمی است که در مسیری که انتخاب کرده اید ...

%60 تخفیف
485.800 تومان
194.320 تومان
بررسی و خرید دوره

روش دوم

اگر نسخه ادیوسی که با آن کار می‌کنید روش اول را نمایش ندهد یا در حین مسیر با Error مواجه شدید از طریق مقاله آموزش آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس روش دوم را برای گرفتن خروجی در ادیوس انتخاب کنید.

انتخاب QuickTime

مجدد با باز کردن پنجره print to file از طریق منوی file و export و یا نگه‌داشتن کلید F11 در صفحه‌کلید شروع کنید. سپس در پنجره بازشده QuickTime را انتخاب کنید. همچنین تیک گزینه Enable Coversion را بزنید.

از فهرستی که در سمت راست در Preset بازشده است MPEG-4 640*480 را پیدا و انتخاب گنید. قبل از تائید نهایی و انتخاب export، change video format را انتخاب کنید و تنظیمات خود را وارد کنید.

مرحله 1 مسیر 2 از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس

بعد از اتمام مرحله  طبق مقاله آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس قبل پنجره‌ای باز می‌شود که در آن اسم فایل خود را وارد می‌کنید. علاوه بر آن از طریق setting پنجره بازشده H.264 را در باکس Video Format انتخاب کنید.

رندر گرفتن در ادیوس

می‌توانید بقیه تنظیمات را نیز با توجه ویدئو خود تغییر دهید. روی ok و سپس save کلیک کنید و صبر کنید تا رندر فایل تمام شود.

مرحله 2 مسیر 2 از آموزش خروجی گرفتن mp4در ادیوس

اکنون که با پایان مقاله آموزش خروجی گرفتن mp4 در ادیوس رسیدیم باید توانسته باشید به یکی از دو روش بالا خروجی mp4 گرفته باشید.

نرم افزار ادیوس مجموعه کاملی از خروجی‌های مختلف را داراست. برای خروجی h264 در ادیوس مراحلی را باید طی کنید که ما در این مقال گام به گام و به همراه تصویر نشا داده ایم. اگر شما هم به نرم افزار ادیوس علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها