60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
کتاب pdf آموزشی ادیوس

کتاب pdf آموزشی ادیوس

تاریخ انتشار : مرداد ۱۰, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : مرداد ۹, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : دقیقه تعداد بازدید : 3.8هزار بازدید

در این مقاله به دانلود کتاب pdf آموزشی ادیوس خواهیم پرداخت. ادیوس نرم‌افزار محبوبی به‌منظور تدوین و مونتاژ فیلم‌ها است. این نرم‌افزار به‌صورت غیرخطی و بر اساس الگوریتم‌ها معین ویرایش را انجام می‌دهد.

در مقاله آموزش ادیوس به معرفی این نرم‌افزار و قابلیت‌های آن خواهیم پرداخت. همچنین در انتهای این مقاله قادر به دانلود کتاب آموزش تدوین با ادیوس می‌باشید.

کتاب pdf آموزشی ادیوس

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

ادیوس چیست؟

در تاریخچه کتاب pdf آموزشی ادیوس آمده است که این نرم‌افزار در سال 2012 و توسط شرکت ژاپنی برای نخستین بار به بازار عرضه شد. همان‌طور که ذکر شد، کتاب ادیوس به‌ منظور ویرایش فیلم حرفه‌ای کاربرد دارد.

نرم‌افزار EDIUS به دلیل محیط کاری و کاربری آسان به‌سرعت یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای گرافیکی ادیت فیلم تبدیل شده است و با دانلود کتاب آموزش تدوین با ادیوس میتوانید تدوین را تمرین کنید.

مزیت‌های این نرم‌افزار نسبت به رقبا

  • رندر نکردن این برنامه در حین کار از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌باشد که باعث برتری آن نسبت به رقبا شده است.
  • این نرم‌افزار می‌تواند با اکثر فرمت‌های جدید کار کند همچنین قابلیت ویرایش‌های سه‌بعدی را نیز دارد.
  • این نرم‌افزار قابلیت کار کردن با سخت‌افزارهای تدوین را به‌خوبی داراست،به همین دلیل کارایی را بهبود می‌بخشد.
  • برای سادگی کار و کارایی بیشتر، فضای برنامه به محیط‌های مجزایی تقسیم می‌شود.
  • در حین ویرایش فیلم تغییرات اعمال‌شده مستقیماً قابل‌بازنگری هستند.
  • فیلترها و نورپردازی این نرم‌افزار نیز از ویژگی‌های بارز آن به‌حساب می‌آید.

چگونه با نرم‌افزار ادیوس تدوین کنیم

همان طور که در مطالب قبلی مقاله کتاب pdf آموزشی ادیوس نیز گفته شد کار کردن با این نرم‌افزار دشوار به نظر نمی‌رسد. ازآنجایی‌که محیط‌های کار مجزا و تنظیمات مشخص برای هر محیط در آن تعبیه‌شده است انتظار می‌رود قبل از اجرا سؤالاتی از کاربر برای باز کردن محیط هدف پرسیده شود.

صفحه start project طبق کتاب pdf آموزشی ادیوس

اولین صفحه‌ای که بعد از باز کردن برنامه با آن روبه‌رو می‌شوید صفحه start project است. در این صفحه با انتخاب new project به پنل تنظیمات دسترسی پیدا می‌کنید.

پنل تنظیمات طبق کتاب pdf آموزشی ادیوس

بعد از گذر از مرحله قبلی به صفحه تنظیمات خواهید رسید. در این صفحه می‌توانید یکی از حالت‌های از پیش تعیین‌شده را انتخاب کنید. این تنظیمات به ادیوس کمک کی کند بهترین ویرایش را متناسب با پروژه شما در نظر بگیرد. در این قسمت اسم مناسبی برای پروژه خود انتخاب کنید.

صفحه اصلی برنامه طبق کتاب آموزش ادیوس pdf

با زدن next به صفحه اصلی برنامه ادیوس هدایت خواهید شد. در این صفحه بخش‌های متفاوتی مثل tools bar و محیط نمایش افکت‌ها پوشه‌ها، قابل مشاهده هستند.

تصویر شاخص آموزش ادیوس

آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد

ادیوس نرم افزاری قدرتمند در تدوین فیلم ها به حساب می آید. این نرم افزارحتی در ویرایش سنگین ترین فایل ها نیز بکار می آید. علاوه بر آن سال های سال است که محبوبیت این نرم افزار بین کاربران به دلیل محیط کاربری و آسانی کارکردن با آن کم نشده است. آموزش ادیوس اولین قدمی است که در مسیری که انتخاب کرده اید ...

%60 تخفیف
485.800 تومان
194.320 تومان
بررسی و خرید دوره

ادیوس یا پریمیر

بیشتر کاربران گرافیک با نرم‌افزار پریمیر آشنایی دارند. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید به آموزش پریمیر بروید.همچنین در مورد نرم افزار ادیوس نیز در کتاب pdf آموزشی ادیوس اطلاعاتی بدست آورده اید.

  • نرم‌افزار ادیوس برخلاف نرم‌افزار پریمیر عملیات رندر و خروجی گرفتن نهایی را بدون کمک سخت‌افزار انجام می‌دهد و درنتیجه کیفیت فایل خروجی را پایین نمی‌آورد.
  • پریمیر به جزئیات در افکت‌ها بیشتر پرداخته است.
  • سرعت عملیات در ادیوس بالاتر از پریمیر می‌باشد.
  • نرم‌افزار ادیوس ازآنجایی‌که ویرایش را به‌صورت خطی انجام می‌دهد برای مونتاژ گزینه مناسب‌تری است.
  • ادیوس قابلیت این را دارد که با ترکیب چند افکت مختلف یک افکت جدید بسازد.

با ویژگی‌های ذکرشده شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ انتخاب شما ادیوس است یا پریمیر؟

بازار کار و درآمد یادگیری ادیوس

سازمان‌ها و مراکز زیادی نیازی به تدوینگر فیلم با استفاده از نرم‌افزار ادیوس دارند. حتی امروزه استفاده از این نرم افزار در شرکت ها و سازمان ها به منظور تدوین فیلم بسیار رواج یافته است. در ادامه به بررسی تعدادی از این مراکز می‌پردازیم:

  • در آتلیه‌ها به‌منظور تدوین فیلم‌ها
  • در سازمان و نهادهای دولتی مثل صدا سیما و یا شرکت‌های خصوصی فیلم‌سازی و تبلیغاتی
  • در استودیوهای خبری و گرافیکی
  • تدوین به‌صورت فریلنسری در سایت‌ها مربوطه

درآمد این افراد نیز مانند سایر گرافیک کاران با توجه به تجربه و ذوق هنری‌شان متفاوت است. کتاب آموزش میکس و مونتاژ با ادیوس میتوانند در کنار درآمد ثابت به صورت فریلنسری بدون محدودیت افزایش درآمد داشته باشد.در ادامه مقاله آموزش ادیوس به زبان فارسی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

دانلود رایگان آموزش ادیوس pdf

سازمان‌ها و مراکز زیادی نیازی به تدوینگر فیلم با استفاده از نرم‌افزار ادیوس دارند. کتاب آموزش میکس و مونتاژ با ادیوس میتوانند در کنار درآمد ثابت به صورت فریلنسری بدون محدودیت افزایش درآمد داشته باشد. و همچنین بین ادیوس و پریمیر کار با ادیوس به مراتب راحت تر و جذاب تر از کار با پیمیر هست.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها