60% تخفیف تمدید تخفیف کلیه دوره های مکتب تی وی برای شما به مدت محدود ...
آموزش کرک و نصب ادیوس

آموزش کرک و نصب ادیوس

تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۰ تاریخ به روز رسانی : مرداد ۹, ۱۴۰۲ نویسنده : پشتیبانی مکتب تی وی زمان مورد نیاز مطالعه : دقیقه تعداد بازدید : 3.71هزار بازدید

نرم‌افزار ادیوس برنامه‌ای محبوب بین کاربران تدوین و مونتاژ فیلم است. اولین کاری که برای استفاده از این نرم‌افزار باید انجام دهید دانلود، نصب و کرک این برنامه است. در این مقاله آموزش ادیوس به آموزش کرک و نصب ادیوس خواهیم پرداخت. گام‌به‌گام مراحل را بررسی خواهیم کرد. برای اینکه مراحل نصب را به‌درستی پیش ببرید در هر قدم با ما پیش بیایید.

آموزش کرک و نصب ادیوس

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش ورود به صنعت تیزرهای تبلیغاتی را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

ادیوس چیست؟

ادیوس نرم افزار محبوبی بین تدوین گران فیلم و ویدئو می باشد. از این نرم افزار در صدا و سیما، آتلیه ها و… برای تدوین فیلم استفاده میشود. به خصوص در تدوین فیلم عروسی احتمالا نام آن را شنیده باشید.کار کردن با این نرم افزار چندان دشوار نخواهد بود. در ادامه آموزش گام به گام نصب ادیوس را خواهید دید.

مراحل آموزش کرک و نصب ادیوس

1. دانلود نرم‌افزار و رعایت نکات قبل از نصب

فایل نرم‌افزار را طبق آموزش کرک و نصب ادیوس؛ در ابتدا به‌صورت کامل دانلود کنید و سپس اینترنت و آنتی‌ویروس خود را قبل از شروع مراحل نصب قطع کنید. همچنین اگر نسخه‌های قبلی این نرم‌افزار را در سیستم خود دارید توسط برنامه‌های uninstaller آن را پاک‌کنید.

2. نصب نرم‌افزار

فایل نصبی برنامه را از طریق کلیک راست و انتخاب run as administrator اجرا کنید. برای install کردن در صفحه بازشده تأییدیه‌هایی که از شما می‌خواهد را تیک بزنید و سپس گزینه install را انتخاب کنید. منتظر باشید تا فرایند پردازش آن به‌طور کامل صورت پذیرد.

بعد از اتمام مرحله قبل در آموزش کرک کردن و نصب ادیوس گزینه next را بزنید و آدرس درایوی که می‌خواهید فایل شما آنجا ذخیره شود را مشخص کنید.در مراحل بعدی حتماً تیک گزینه  opem the web page to register user information after installing را بردارید .سپس install  را بزنید.

تصویر شاخص آموزش ادیوس

آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد

ادیوس نرم افزاری قدرتمند در تدوین فیلم ها به حساب می آید. این نرم افزارحتی در ویرایش سنگین ترین فایل ها نیز بکار می آید. علاوه بر آن سال های سال است که محبوبیت این نرم افزار بین کاربران به دلیل محیط کاربری و آسانی کارکردن با آن کم نشده است. آموزش ادیوس اولین قدمی است که در مسیری که انتخاب کرده اید ...

%60 تخفیف
485.800 تومان
194.320 تومان
بررسی و خرید دوره

3. فایل کرک

طبق آموزش کرک نرم افزار ادیوس قبل از اجرای نرم‌افزار وارد پوشه کرک نرم‌افزار شوید. سریال را در پوشه کرک فایل دانلودی پیدا کنید  در زمان اجرا فایل کرک آن را وارد کنید.اگر با پیغام Do you wish to activate the license  مواجه شدید no  را انتخاب کنید.

4. editor  registry

در این مرحله باید registry را merge کنید.به این صورت که روی فایل آن کلیک راست کرده و گزینه merge  را انتخاب کنید. و با هر درخواستی از editor  registry برخورد کردید گزینه yes  را انتخاب کنید.

5. اجرا فایل setup

فایل setup برنامه را از طریق run as administrator اجرا کنید.زمانی که با پنجره do you want to activate the license مواجه شدید گزینه no را حتماً انتخاب کنید.

6. جایگزین کردن فایل license

در این مرحله از آموزش کرک و نصب ادیوس ،از محلی که ادیوس را ذخیره کرده‌اید و از طریق پوشه license manager فایل اجرایی را run as administrator کنید.از طریق راست کلیک روی آیکون آن در قسمت startup ، activation  offline را انتخاب کنید.اکنون مسیر فایل را در فولدر کرک مشخص کنید . نهایتاً با کلیک راست repair  offline  کنید.

7. قطع کردن دسترسی برنامه به اینترنت

در آخر برای اینکه دسترسی اینترنت را برای همیشه از برنامه بگیرید می‌توانید یکی از چندین برنامه موجود در این راستا را دانلود کنید.یکی از این نرم‌افزارها one click firewall است. بعد از نصب این برنامه می‌توانید با راست کلیک روی آیکون نرم‌افزار ادیوس گزینه block internet access  را انتخاب کنید. مختخریم که تا انتهای آموزش فارسی نصب و کرک همراه ما بودید و با آموزش نصب ادیوس و آموزش کرک نرم افزار ادیوس آشنا شدید.

در این مقاله به آموزش نصب ادیوس و آموزش کرک نرم افزار ادیوس پرداختیم و مراحل آموزش فارسی نصب و کرک را به صورت گام به گام شرح دادیم.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها