70% تخفیف تمدید جشنواره نوروز 1403 برای شروعی تازه
آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

تاریخ انتشار : شهریور ۲۹, ۱۴۰۱ تاریخ به روز رسانی : دی ۲۸, ۱۴۰۲ نویسنده : فائزه محمدی زمان مورد نیاز مطالعه : 5 دقیقه تعداد بازدید : 3.96هزار بازدید

نحوه حذف پس زمینه از یک ویدیو در پریمیر پرو

ما با پس‌زمینه‌های مختلف ویدیو می‌گیریم، اما گاهی اوقات ممکن است پس‌زمینه ویدیو نامطلوب باشد یا به سادگی برای موضوع مورد نظر ویدیو مناسب نباشد. با استفاده از آموزش پریمیر می‌توانید پس‌زمینه ویدیو را پس از ویرایش با برخی از بهترین حذف‌کننده‌های پس‌زمینه ویدیو حذف کنید. در اینجا به آموزش تغییر پس زمینه فیلم در پریمیر، حذف بک گراند در پریمیر و تغییر بک گراند در پریمیر می پردازیم.

سپس، چگونه پس زمینه ویدیو را حذف کنیم؟ انجام این کار با استفاده از Premiere Pro بسیار آسان است. در اینجا در این مقاله مراحل دقیق حذف پس‌زمینه ویدیو در پریمیر پرو را به شما نشان می‌دهیم.

شروع سریع پریمیر

دوره رایگان پریمیر در نیم ساعت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره پریمیر در نیم ساعت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.





رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

Adobe Premiere Pro یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو است که دارای مجموعه ای جامع از ویژگی ها از جمله حذف پس زمینه از ویدئو می باشد. همچنین عملکرد Chroma Key را برای تولید آسان فیلم های بدون پس زمینه ارائه می دهد. یک کلید رنگی اصلی و یک کلید اولترا وجود دارد. هر دو به طور مشابه کار می کنند، اما Ultra Key همان چیزی است که من ترجیح می دهم از آن استفاده کنم.

در اینجا نحوه حذف بک گراند در پریمیر از ویدیوهای خود با استفاده از کلید اولترا آورده شده است:

مرحله 1

کلیپ ویدیویی را که می‌خواهید پس‌زمینه حذف کنید به Adobe Premiere Pro اضافه کنید. 

مرحله  2

با پیمایش به جلوه‌ها > جلوه‌های ویدیویی > کلیدها > کلید فوق‌العاده، افکت Ultra Key را پیدا کنید. سپس آن را بگیرید و بکشید و روی فیلم خود قرار دهید.

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

مرحله 3

اکنون، می‌توانید رنگ (معمولاً سبز) را روی قاب ویدیوی خود انتخاب کنید (در جایی نزدیک سوژه خود کلیک کنید) که می‌خواهید با استفاده از ابزار قطره چکان در پانل جلوه‌ها از ویدیو حذف شود.

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

مرحله 4

نمای خروجی را به آلفا تغییر دهید و به شما کمک می کند تا جزئیات موضوع خود را ببینید. همچنین، از گزینه setting برای انتخاب نحوه عملکرد تهاجمی افکت استفاده کنید.

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

مرحله 5

منوی کشویی «تولید مات» را باز کنید و با تنظیمات شفافیت، پایه و موارد دیگر بازی کنید تا مات را تمیز کنید.

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

مرحله 6

لبه های اشیاء خود را با استفاده از تنظیمات “matte clean” تمیز کنید. Stifle لبه‌ها را کوچک می‌کند، در حالی که Soften لبه‌ها را تارتر می‌کند.

آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر

مرحله 7

گاهی اوقات، مقداری رنگ پس زمینه روی سوژه شما وجود دارد. برای حل این مشکل می توانید تنظیمات «spill suppression» را تنظیم کنید.

دوره کامل نرم افزار ادوبی پریمیر از صفر تا صد

دوره کامل نرم افزار ادوبی پریمیر از صفر تا صد

ادوبی پریمیر پرو غول دنیای ویرایش ویدیو یا تدوین به شمار می رود که برای افراد از ساخت کلیپ های خانگی گرفته تا تولیدات بزرگ در هالیوود جذابیت دارد. با کمک آموزش پریمیر می توانید کارهایی مثل ویرایش تصاویر با کیفیت و ابعاد بالا، پشتیبانی از فرمت های متفاوت، مدیریت حرفه ای تایتل، اصلاح رنگ و نور حرفه ...

%70 تخفیف
471.000 تومان
141.300 تومان
بررسی و خرید دوره

نحوه حذف پس زمینه سفید در راهنمای کامل Premiere Pro

بیشتر اوقات، هنگام ویرایش یک ویدیو به پس زمینه نیاز داریم. این زمینه می تواند هر طرح و رنگی باشد. با این حال، زمینه اصلی همیشه سبز سفید است.

ما می توانیم پس زمینه سفید را در ویرایشگرهای مختلف ویدیو اضافه و حذف کنیم. در این مقاله، ما در مورد Premiere Pro صحبت خواهیم کرد و چند مرحله ساده برای حذف پس‌زمینه سفید در Adobe Premiere Pro را به اشتراک خواهیم گذاشت. 

نحوه حذف پس زمینه سفید در پریمیر پرو

حذف پس زمینه سفید به آسانی ایجاد پس زمینه سفید در Premiere Pro است. ممکن است تصاویری با پس زمینه سفید وجود داشته باشد که دوست نداشته باشید. می توانید پس زمینه را از تصویر حذف کنید و شی تصویر را نگه دارید و آن را با ویدیو ادغام کنید. با Premiere Pro، این امکان وجود دارد.

مراحل حذف پس زمینه سفید در Premiere Pro

مرحله 1: ابتدا باید فیلم ها و تصاویر را با پس زمینه سفید وارد کنید تا بتوان آنها را حذف کرد. مطمئن شوید که هر دو رسانه در جدول زمانی هستند تا بتوانید ویرایش کنید.

مرحله 2: به پنجره “Effect” بروید و “Color Key” را تایپ کنید. در زیر پوشه جلوه های ویدیویی و زیرپوشه کلید، این گزینه را پیدا خواهید کرد. کلید رنگی را روی تصویر روی تایم لاین بکشید. با این کار پنجره “Effects Control” باز می شود.

حذف پس زمینه سفید در پریمیر

مرحله 3: تصویر را در جدول زمانی انتخاب کنید و به کنترل های افکت بروید. در قسمت Color Key Adjustments، “Key Color” را خواهید دید.

حذف پس زمینه سفید در پریمیر

قطره چکان را با کلیک بر روی آن انتخاب کنید. قطره چکان را به پنجره پیش نمایش ببرید و روی پس زمینه سفید کلیک راست کنید. اکنون پس زمینه سفید حذف خواهد شد.

حذف پس زمینه سفید در پریمیر

مرحله 4: پس از حذف پس‌زمینه سفید، اگر روی پیش‌نمایش بزرگ‌نمایی کنید، لبه‌های سفیدی در اطراف شی مشاهده خواهید کرد. برای رفع این مشکل می توانید به سراغ کنترل افکت ها رفته و «تحمل رنگ» را افزایش دهید. اکنون هیچ لبه سفیدی وجود نخواهد داشت.

مرحله 5: اگر می‌خواهید مقداری از پس‌زمینه سفید تصویر را حفظ کنید، می‌توانید یکی از گزینه‌های ماسک کلید رنگی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گزینه دایره را انتخاب کرده و روی “Invert” کلیک کنید. اکنون، ناحیه داخل دایره، پس‌زمینه سفید تصویر شما را حفظ می‌کند. ناحیه ای از تصویر را که می خواهید سفید بماند انتخاب کنید.

با تشکر از خواندن آموزش ما درباره آموزش حذف پس زمینه فیلم در پریمیر.

دیدگاه کاربران

بدون دیدگاه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها