70% تخفیف تمدید جشنواره نوروز 1403 برای شروعی تازه
آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.

سرفصل های دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

۱ فصل ۷ جلسه ۲:۴۱:۳۱ ساعت

دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت

۷ قسمت ۲:۴۱:۳۱

1.معرفی

رایگان (پخش زنده)
۰۰:۰۴:۱۷

2.تنظیمات رندر و ماژول

۰۰:۵۹:۵۹

3.نرم افزار Adobe Media Encoder

۰۰:۱۱:۱۳

4.تنظیمات رم و هارد دیسک

۰۰:۱۲:۴۶

5.مدیا کش

۰۰:۱۶:۲۷

6.پیش نمایش

۰۰:۱۷:۱۹

7.رندر تایم

۰۰:۳۹:۲۷

آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

دوره آموزش افزایش سرعت و بهره وری در نرم افزار افتر افکت که هدیه ای از رسانه آموزشی مکتب تی وی می باشد منجر میشود تا با بهینه کردن سازوکار شما در نرم افزار افترافکت کارهای خود را در زمان کمتری به انجام رسانده و بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره وری را در حین پروژه های خود داشته باشید. پیشنهاد میشود در صورتی که به خوبی با نرم افزار افتر افکت آشنایی ندارد در دوره جامع آموزش افتر افکت این نرم افزار را بیاموزید و پس از آن در این دوره آموزشی بهره وری و سرعت کار خود را در نرم افزار بهینه سازید.

در این دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت به آموزش تکنیک هایی برای بالا بردن سرعت و کارایی در نرم افزار افتر افکت می پردازیم. پیش نیاز این دوره افزایش سرعت افتر افکت آموزش نرم افزار افتر افکت می باشد. این دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت برای طراحان گرافیک، موشن گرافرها و تدوینگران نیز مناسب است. هدف این دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت آشنایی با روش های افزایش سرعت افتر افکت و بالا بردن کارایی و بهره وری در این نرم افزار است.

معرفی افزایش سرعت و بهره وری در افتر افکت

معرفی سرعت کار در افتر افکت

حتماً برای شما اتفاق افتاده که سرعت رندر در افترافکت شما بسیار پایین آمده باشد و به دلیل آشنا نبودن با تنظیمات آن متحمل هزینه‌ های گزافی شده‌اید. اگر از کسانی هستید که مدت‌هاست در افترافکت ویدیو تولید می‌کنید حتماً با این موضوع یعنی کند بودن سرعت رندر در افترافکت بار ها مواجه شده و احتمالاً وقتی راه‌کاری برای آن پیدا نکرده‌اید، آن را به حال خود رها کرده‌اید.

رندر یک عملیات ضروری است که شما باید انجام دهید تا کار خود را در افترافکت نهایی کنید. پس سرعت رندر یک امری ضروری در عملکرد مناسب نرم‌افزار افترافکت است. تکنیک‌هایی که در رسانه آموزشی مکتب تی وی برای افزایش سرعت و کارایی افتر افکت آموزش داده می‌شود، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد. به‌طو رکلی این تکنیک‌های افزایش سرعت باعث بهبود عملکرد کلی نرم‌افزار افترافکت می‌شود. در این دوره شما با آموزش افزایش سرعت و کارایی در افترافکت همراه هستید که رسانه آموزشی مکتب تی وی برای شما تهیه‌کرده است و شما یاد خواهید گرفت چه تنظیمات و راهکارهایی را پیش بگیرید تا بهره‌وری و سرعت افترافکت را افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

معرفی قسمت های دوره جامع آموزش افزایش سرعت افتر افکت

جهت مشاهده معرفی کامل هر قسمت روی آن کلیک نمایید.

1.معرفی

  1. در این قسمت از آموزش افزایش سرعت و بهره وری در افتر افکت، کل قسمت های این دوره آموزشی به صورت خلاصه توضیح داده شده است.

2.تنظیمات رندر و ماژول

  1. در این قسمت از آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت به  بهترین تنظیمات برای render setting و ماژول می پردازیم.

3.نرم افزار Adobe Media Encoder

  1. در قسمت سوم آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت هم نرم افزار ادوب انکودر معرفی می کنیم و تنظیمات آن را بررسی شده می کنیم.

4.تنظیمات رم و هارد دیسک

  1. در این قسمت از آموزش افزایش سرعت و بهره وری در افتر افکت ،  بهترین تنظیمات برای اینکه از رم و هارد دیسک کمتر استفاده کنیم را مورد بررسی قرار می دهیم.

5.مدیا کش

  1. در این قسمت از آموزش افزایش سرعت و بهره وری در افتر افکت  تنظیمات مدیا کش بررسی می کنیم  و طریقه ی خالی کردن کش به شما ارائه می دهیم.

6.پیش نمایش

  1. در این بخش از آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت تنظیمات پیش نمایش برای چگونه سریع تر دیدن پروژه رو بررسی می کنیم.

7.رندر تایم

  1. در این قسمت از آموزش افزایش سرعت و بهره وری در افتر افکت به  بررسی استراتژی هایی برای افزایش سرعت در رندر را خواهیم  پرداخت.

سوالات متداول دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

۱. چگونه از محتوای دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت اطمینان پیدا کنم؟

در فهرست عناوین دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت تمام قسمت ها همراه با توضیحات آن ها آورده شده است. برای اطمینان از محتوا میتوانید با سایر دوره های آموزش افزایش سرعت افتر افکت در سطح اینترنت را مقایسه نمایید. خودتان قطعا متوجه کامل بودن این دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت خواهید شد.

۲. چگونه از کیفیت سمعی و بصری دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت و فن بیان مدرس اطمینان پیدا کنم؟

این دوره همانطور که بیان شد در محیط استودیو ضبط شده است و از لحاظ ضبط صدا و تصویر دقت زیادی در آن به خرج داده شده است. این مورد را میتوانید در پیش نمایش قسمت هایی که جهت نمونه قرار داده شده است را متوجه شوید.

زهرا مقصودی

مدرس دوره زهرا مقصودی

همیشه ما در نرم افزار افتر افکت مشکلاتی مانند سرعت رندر پروژه ها و همینطور سرعت و بهره وری روند ادامه کارمان هستیم. در این دوره آموزشی با تجربه سال ها کارکردن خانم مقصودی با نرم افزار افتر افکت و همینطور استانداردهای رسانه آموزشی مکتب تی وی دوره آموزشی تدارک دیده شد تا برای هنرجویان افترافکت در مکتب تی وی این مشکلات برای همیشه حل شود.

همه دوره های زهرا مقصودی
ضمانت نامه مکتب تی وی

ضمانت نامه

اینجانب حسین بافنده مدیر رسانه آموزشی مکتب تی وی ضمانت میکنم که تا پس از 30 روز از تهیه دوره آموزشی در صورتی که آموزش برای شما مفید نبود در صورت عدم امکان رفع مشکل مورد نظر شما، هزینه شما بی چون و چرا عودت داده شود.

support

درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

در خواست مشاوره

نظرات درباره دوره آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

3 دیدگاه برای آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

  1. سامان

    سلام با تشکر از دوره خوب افزایش سرعت افتر افکت، یرای حرفه ای شدن در نرم افزار افترافکت چه دوره هایی را پیشنهاد می کنید؟

    • پشتیبانی مکتب تی وی (مالک تایید شده)

      درود بر شما میتونین از دوره آموزش نرم افزار افترافکت استفاده کنید و بعد از اون مهارت های موشن گرافیک و یا جلوه های ویژه برای تیزر تبلیغاتی و… رو در برنامتون بگذارید

  2. meraj1682h1382 (مالک تایید شده)

    عالی

  3. yasaman_sol (مالک تایید شده)

    درود بر شما
    اموزش بسیار مفیدی است
    سپاس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

همین الان با وارد کردن اطلاعات خود در فرم، دوره آموزش افزایش سرعت افتر افکت را به صورت رایگان دریافت کرده و 10/000 تومان شارژ هدیه دریافت نمایید.

مشاهده جزییات دریافت مشاوره
آموزش افزایش سرعت و بهره وری در کار با افترافکت




رمز عبور موقت همان شماره موبایل خواهد بود
خرید آموزش رایگان افزایش سرعت افتر افکت

رایگان

phone 02191092818 نیاز به مشاوره دارید؟ در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید میتونین از طریق چت آنلاین در گوشه سمت راست پایین صفحه اقدام کنید
+